Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Animal Crossing er jo spillet som virkelig tok av i nongamer-boomen til Nintendo DS. Det hadde hatt middels suksess på N64 (i Japan) og på GameCube, men det var sammen med Brain Training at det fant sitt publikum på DS. Det er et spill som funker veldig godt til dem som bare vil ha noe å holde på med, som ikke har noen vanskelighetsgrad eller avsluttende mål. Jeg kaller det for hobbyspill, og for rett målgruppe er det omtrent det eneste spillet de trenger, kan spilles i årevis.

Lenke til kommentar

Nintendo Switch games update hints at Metroid Prime trilogy launch this week

As well as Super Mario Maker 2, Pikmin 3 and BoxBoy

https://www.t3.com/news/nintendo-direct-february-13-metroid-prime-mario-maker

 

A NINTENDO DIRECT IS APPARENTLY HAPPENING THIS WEEK WITH SOME BIG NINTENDO SWITCH TITLES

https://press-start.com.au/news/nintendo/2019/02/11/a-nintendo-direct-is-apparently-happening-this-week-with-some-big-nintendo-switch-titles/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Har allerede Metroid Prime 1 og 2 på GameCube, MP3 på Wii, Metroid Prime Trilogy fysisk på Wii og kjøpte til og med Trilogyen en gang til digitalt bare for å få svidd av noen Nintendo points før de gikk ut på dato en gang det var tilbud. Om Nintendo vil melke meg atter en gang og tror jeg er dum nok til å kjøpe disse spillene enda en gang kun få spilt de på Switch så har de...

 

 

...helt rett... :(

Endret av XtaZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri spilt så atmosfæriske spill som MP-serien, men all backtrackinga ødela Echoes for meg. Måtte ty til walkthroughs for å finne ut hvor jeg måtte backtracke mot slutten, da ble det bare pes. Kjøper de sikkert på nytt på Switch siden det er 2-3 år siden jeg spilte dem på Wii U. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg synes atmosfæren var god i Metroid Prime, men selve spillet opplevde jeg som litt kjedelig. Metroidvania og FPS er ikke en god miks for min del, da det føles som om at backtrackingen - som er helt nødvendig i denne typen spill - spiser utrolig mye mer tid enn det gjør i gode gamle Super Metroid eller Symhony of the Night. Jeg spilte faktisk helt til slutten allikevel nettopp fordi det er så mange som liker MP og jeg ventet på at det skulle overbevise meg, men det skjedde ikke.

 

Jeg har også Metroid Prime 2 og 3 liggende men jeg er sikker på at jeg vil ha det mer moro med å bare kjøre gjennom Super Metroid på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...