Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Kjøpte Smash i dag for å få brukt opp et gavekort jeg hadde liggende.

 

Ser ikke appellen altså. Tror kanskje jeg er for gammel. Kontrollene er upresise, og WoL er overraskende vanskelig for en gammel gubbe. Hjelper ikke at man starter med Kirby, Mario og for min del Sheikh som alle er kjipe karakterer. Jeg får det virkelig ikke til. Likte Challenges da, fullførte det med Link og Donkey Kong.

 

Heldigvis har Switch-spill en fantastisk verdi ved bruktsalg.

 

Gir det et forsøk til i morgen, men dette var ikke noe for meg.

Er ganske enig med deg i å ikke helt forstå den store appellen. Dette spillet er akkurat som Mario Party, et spill jeg drar frem og spiller noen runder med kona, eller kompiser. Ellers blir det liggende i hylla.

 

At der må være et eller annet forstår jeg jo, når det spillet på bare en knapp måned har solgt mer enn Breath of the Wild, et spill som var ute før release, og kun bak Mario Odyssey og Mario Kart 8 DX på salgstoppen av Switch-spill. DET kan man ikke annet enn å ta av seg hatten for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mario Maker er fantastisk, og hadde i min mening totalt endret utsiktene til Wii U dersom dét var launch-tittelen istedet for New Super Mario Bros. U. Det er uten tvil det spillet som var best til å bruke GamePad som et nyttig gameplay-verktøy, i tillegg til god integrering av både Miiverse og Amiibos.

 

Jeg er litt usikker på hvordan det skal fungere UTEN to skjermer.. å designe ENTEN bærbart ELLER på TV med dpad og knapper blir ikke helt det samme som å gjøre alt med stylus på touchskjerm, samtidig som det vises på TV-skjermen.

 

Når det er sagt så tror jeg ikke Mario Maker er blant spillene det hintes om her. Spillet som "fans would be delighted to know" kan være Pikmin 4. Det har vært snakket om lenge, og er et spill Nintendo-fans venter på med høye forventninger. Online-spillet kan være hva som helst, men Mario Kart 9 er forhåpentligvis ikke langt unna en reveal og Mario Kart er tross alt Nintendos sterkeste onlinekort.

Lenke til kommentar

Håper det er Metroid Trilogy med online multiplayer lagt til. Er lov å drømme.

 

 

Å legge til online multiplayer til en spillserie som utelukkende har oppnådd sin popularitet på singleplayer er ingen god plan. Jeg kjenner ingen som spilte multiplayer i Metroid Prime 2 og at Metroid Prime 3 igjen var singleplayer only sier vel sitt om hvor populær den modusen var. Alle multiplayerforsøk i Metroid-universet (Metroid Prime Hunters, Metroid Prime Federation Force) har feilet. Folk vil være Samus Aran, alene.

Lenke til kommentar

Å legge til online multiplayer til en spillserie som utelukkende har oppnådd sin popularitet på singleplayer er ingen god plan. Jeg kjenner ingen som spilte multiplayer i Metroid Prime 2 og at Metroid Prime 3 igjen var singleplayer only sier vel sitt om hvor populær den modusen var. Alle multiplayerforsøk i Metroid-universet (Metroid Prime Hunters, Metroid Prime Federation Force) har feilet. Folk vil være Samus Aran, alene.

 

Jeg vet, og jeg driter langt i mulitplayer i Metroid. Jeg bare tenker meg hvis det var Metroid Trilogy som skulle blitt annonsert, så måtte de ha adda til multiplayer som bonus, da annonseringa skal være online relatert. 

 

red: drittmobil

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

 


Indeed. Five is the floor (minimum) -- not the ceiling. The ceiling could be as high as 11 or 12.

It's difficult to give an exact number because any game can be pushed back to 2020 for marketing/scheduling reasons.

Let me try to explain this better.

The "Most likely" Nintendo-published game announcements for 2019. (70% chance or higher)

1. Mystery game #1
2. Mystery game #2
3. Mystery game #3
4. Mystery game #4
5. eShop game #1
6. Mystery Wii U port #1 (2013 title)
7. eShop game #2
8. New Labo Kit

The "Maybe" games for 2019. (The wild card titles - 50% chance or less)

9. Retro Studios secret game (this is assuming it wasn't canned)
10. Metroid Prime Trilogy (assuming Zell's info and Imran's info are correct)
11. Mystery Wii U port #2

 

https://www.resetera.com/threads/nintendo-first-party-thread-ot2-new-year-new-mii.90098/page-320#post-17521380

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...