Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Hvis jeg skrur av Nintendo Switch med fullt batteri, og deretter ikke spiller det på f.eks to uker så er den utladet når jeg skal spille igjen.

Er dette normalt? Jeg antok at den ikke skal bruke batteri når den ikke er på?

 

For å slå maskinen helt av (ikke bare sette den i hvilemodus) må du holde nede power-knappen en liten stund, til du for opp en meny hvor du kan velge restart eller shutdown

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hvis jeg skrur av Nintendo Switch med fullt batteri, og deretter ikke spiller det på f.eks to uker så er den utladet når jeg skal spille igjen.

Er dette normalt? Jeg antok at den ikke skal bruke batteri når den ikke er på?

Høres ut som den bare var i hvilemodus. For å skru helt av holder du inne av/på-knappen til det dukker opp en meny, og velger "turn off".

 

Hvis den faktisk var skrudd helt av et det litt rart ja.

 

For å unngå problemet helt synes jeg det greieste et å bare la den stå i docken når den ikke er i bruk. Garantert fullt batteri når du plukker den opp.

Lenke til kommentar

Ofte kjøper man en konsoll for å spille ett spill, og når man er ferdig er den fortsatt som ny. Da ser man ikke helt vitsen i å selge til halv pris. Switch er kanskje i enda større grad enn de andre en slik konsoll, siden den ikke har like mange AAA-titler og i tillegg Nintendos egne. Dessuten tror jeg brukt-Switch-markedet domineres av "casuals" (yngre og mødre) som ikke helt har oversikten og ber om det de synes er rimelig. Vi vet jo ikke om konsollene faktisk går til disse fantasiprisene. I fjor kjøpte jeg meg en som ny Switch med Zelda og koffert til 2000 kroner uten å prute. Den lå ikke på Finn, men en av disse lokale salgsgruppene på face.

 

Når jeg selv selger konsoller liker jeg å legge meg noen hundrelapper under de billigste for å trekke markedet ned. Liker tanken på å ergre folkene bak fantasiprisene. Men nå har jeg sluttet å selge konsoller, det angrer jeg nesten alltid på (unntatt de to X360-ene, good riddance).

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Begge Street Fighter-spillene (II-remake og anniversary) til Switch er på ganske bra tilbud nå. Har aldri vært særlig interessert i serien, men tenker at som spillinteressert hadde det jo vært alright å teste ut et spill.

 

Kan spillene være verdt pengene om jeg sannsynligvis stort sett skal spille alene og ikke har ambisjoner om å bli spesielt god? Og hvilket av spillene burde jeg gå for? Anniversary har sikkert mest innhold for pengene, men jeg føler det er litt usikkert om jeg kommer til være interessert i spille det sånn ekstremt mye uansett.

Lenke til kommentar

The listings, which have since been taken down, said that the new Animal Crossing will launch on September 13, while Luigi’s Mansion 3 will roll out a couple of months earlier on July 19. A new IP titled Daemon X Machina was also tagged with release date of May 24, earlier than the other two games.

https://www.digitaltrends.com/gaming/new-animal-crossing-luigis-mansion-3-release-date-leaked/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...