Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min switch er rar nå. Svart skjerm, med unntak av sidemenyen som kommer opp ved å holde inne home-knappen. Holder jeg inne power-knappen kommer det opp valg for sleep/restart/power off, men ingenting skjer når jeg trykker på noen av dem. Noen som har opplevd?

Har hatt det et par ganger. Du må holde inne strømknappen til maskinen slår seg av. Bare fortsett å hold power knappen inne når Sleep/restart/power kommer opp, noen sekunder til så stenger switchen seg ned.

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt dette med EKSTREMT stor teskje salt. Hvordan kan en random youtuber ha fått tak i en intern video på over 1 minutt med masse meny features? 

 

har noen på Nintendo lekket dette lenge før direct? Hvorfor skulle de gjøre det? Karriereselvmord. Tvilsomt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt dette med EKSTREMT stor teskje salt. Hvordan kan en random youtuber ha fått tak i en intern video på over 1 minutt med masse meny features? Har han fått lov å stå og filme inne på Nintendo? Tviler.

 

Denne er vel grundig debunked på reddit. Blant annet er det en eldre Youtube-logo, formateringen er helt off, fonten er feil etc. Tar denne som fake allerede.

 

Men når det kommer til Nintendo Direct nå i Januar så har jeg mer trua. Årsaker:

1. lekket intern timeline fra EA - som sier at en "Fe" skal annonseres til februar-release i en direct i januar 2018 (kilde: http://comicbook.com/gaming/2017/11/30/the-next-nintendo-direct-has-been-leaked-/)

2. Amazon listet opp 18 placeholders for kommende Switch-spill som sa følgende: "Just announced at the Nintendo Switch Event - Box art coming soon" (kilde: https://gematsu.com/2017/12/amazon-lists-18-placeholder-switch-titles)

 

Er veldig spent på denne directen. Lurer på hva Nintendo har opp i ermet. Håper å få en releasedato på Metroid 4, Yoshi og Kirby.

Lenke til kommentar

 

 

Hyrule kommer da til å bli gigantisk. Spørs om det går. ;)

Har 445t i Hyrule nå, rister oppgitt på hodet.....humrer...

Hehe, kona mi alene har over 500 timer sist jeg sjekket... Tenk deg BotW ganget - hva? - tjue? :p

Fy faen. Hvordan i helvete gidder hun å presse 500 timer inn i det spillet. Altså ikke misforstå for det er et bra spill men etter rundt cirka 100 timer var jeg så lei av verdenen. Det var liksom ingenting som dro meg videre. Shrines var jo nesten copy paste i slutten, og de frøa ga ikke heller mening i lengden siden spillet uansett ikke var så vanskelig og dermed ikke trengte oppgraderingene.

Lenke til kommentar

Min switch er rar nå. Svart skjerm, med unntak av sidemenyen som kommer opp ved å holde inne home-knappen. Holder jeg inne power-knappen kommer det opp valg for sleep/restart/power off, men ingenting skjer når jeg trykker på noen av dem. Noen som har opplevd?

 

Ja, jeg opplevde det samme. Jeg fikk til slutt til å starte den på nytt etter noen forsøk. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Hyrule kommer da til å bli gigantisk. Spørs om det går. ;)

Har 445t i Hyrule nå, rister oppgitt på hodet.....humrer...
Hehe, kona mi alene har over 500 timer sist jeg sjekket... Tenk deg BotW ganget - hva? - tjue? :p

Fy faen. Hvordan i helvete gidder hun å presse 500 timer inn i det spillet. Altså ikke misforstå for det er et bra spill men etter rundt cirka 100 timer var jeg så lei av verdenen. Det var liksom ingenting som dro meg videre. Shrines var jo nesten copy paste i slutten, og de frøa ga ikke heller mening i lengden siden spillet uansett ikke var så vanskelig og dermed ikke trengte oppgraderingene.

 

 

 

Har 320 timer jeg, og da har jeg gjort alt som kan gjøres i spillet. 500 er voldsomt.

 

 

500 timer høres umenneskelig mye ut i det spillet ja. Intrykket mitt er jo at det er en såpass tom og åpen verden at jeg ikke helt skjønner hva man skulle tatt seg til i hele 500 timer? Gått hele veien og aldri brukt fast-travel? :p

 

Dere kan jo regne på timene dere har brukt på noe dere liker av ymse slag å se hvor mye tid som er brukt. Sikkert de som har brukt 1000 timer på å poste på diverse fora, facebook, instagram, smak og behag, ikke sant......humrer godt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...