Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smak og behag, jeg spiller ikke så mye ellers. Kjøper maks 4-5 spill i året, og hver gang det kommer et nytt Zelda blir det naturligvis mye mer spilling enn vanlig. Mange av timene er bare løping rundt for å drepe fiender, utforskning og også en god del spilling med en sidemann som ser på eller prøver selv. Da kommer man fort opp i 320 timer, og jeg har ikke kjedet meg et sekund. De andre jeg kjenner som har spillet er på henholdsvis 290 og 260 timer, så jeg føler ikke at jeg er så unik i mitt tilfelle med over 300 :)

Lenke til kommentar

 

 

Dere kan jo regne på timene dere har brukt på noe dere liker av ymse slag å se hvor mye tid som er brukt. Sikkert de som har brukt 1000 timer på å poste på diverse fora, facebook, instagram, smak og behag, ikke sant......humrer godt....

 

Skrekkelig dårlig eksempel du bruker til sammenligning da, men poenget med smak og behag er jo relevant nok. Selv om det argumentet kan brukes i nesten en hver situasjon. :p

 

Kunne selvfølgelig aldri se for meg å selv bruke 500 timer I BotW, jeg sa meg fint ferdig etter 15 timer, men er jo flere andre spill jeg har brukt flere hundre timer på, spesielt i rollespill. Går alltid rundt og snakker med alle jeg ser, og prøver å få med meg hva de sier, samler items og penger, utforsker, prøver å gjøre alt som går an å gjøre i spillene. Er hun nogenlunde som meg der, så kan jeg fort forstå at 500 timer flyr avgårde. Legger jeg sammen tiden jeg har brukt på alle rollespill opp gjennom tiden er det helt sikkert 10 000 timer og vel så det. :p

 

Poenget er at jeg forstår begge sider av saken. Jeg liker ikke BotW, synes det er tomt og kjedelig, med lite givende ting å gjøre, men hadde jeg likt det ville sikkert også jeg brukt 500 timer der. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

 

 

Dere kan jo regne på timene dere har brukt på noe dere liker av ymse slag å se hvor mye tid som er brukt. Sikkert de som har brukt 1000 timer på å poste på diverse fora, facebook, instagram, smak og behag, ikke sant......humrer godt....

 

Skrekkelig dårlig eksempel du bruker til sammenligning da,

 

 

 

 

Verden er full av dårlige eksempler. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...