Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter alt for mykje ting å gjere den siste veka(etter konsollen dukka opp på onsdag), så skulle eg i dag endeleg sette meg ned å få spelt Zelda.. Konsollen var klar,, cartridgen vart satt i. Lasta ned update til spelet og konsoll og trykte play....

Nintendo Presents dukka opp på skjermen, gleden var stor, men så....

The software was closed because an error occured


Det var min erfaring med Breath of the wild... trur eg må skifta hobby, for eg skal tydelegvis ikkje få spelt Zelda :p hehe

Lenke til kommentar

Instead, YouTube user “The Gadget God” has come across a simpler fix. We tried it ourselves on a controller of ours that was having some connectivity issues, and it seems to have helped so far. Here’s what you need to do:

 

On your Switch, go to System Settings

Select “Controllers and Sensors”

Select “Disconnect Controllers”

Detach your Joy-Con controllers from the Switch

Turn the Switch all the way off (power all the way down, don’t just enter Sleep Mode)

Turn the Switch back on a reattach the Joy-Con controllers

 

http://bgr.com/2017/03/10/nintendo-switch-joy-con-issue-how-to-fix/

Lenke til kommentar

Da var Just Dance 2017 i hus, ser ut som det falt i smak hos madammen  :tease:

 

Måtte velge om jeg skulle gå for det til Switch, PS4 eller Xbox One og falt på Switch på grunn av jeg regner med at Joy-Cons fungerer bedre enn den funky mobiltelefonløsningen du må kjøre til PS4 og Xbox One.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Da var Just Dance 2017 i hus, ser ut som det falt i smak hos madammen  :tease:

Herlig å lese sånne meldinger; spill nytes best med andre sier nå jeg :) 

Lenke til kommentar

 

Nintendo er ikke helt med på notene angående docking forskuddet riper i skjermen, men oppfordrer selvsagt kundene til å ta kontakt om tilfellet er ute:

 

http://nintendotoday.com/nintendo-of-america-denies-switch-scratching-issues/

Man må være forsiktig med Switch da. :)

 

Jeg fant sånne filtputer man fester under stol-/bordben og festet dem på innsiden av docken. Funker bra for sjelefreden ihvertfall. Tror det beskytter skjermen også.

 

(Jamfør dette tipset her: http://www.nintendolife.com/news/2017/03/guide_nintendo_switch_dock_scratching_your_screen_try_this_diy_fix Til forskjell fra bildene der fant jeg i sort, så min ser mye bedre ut.)

Endret av Mør stønt-ape
Lenke til kommentar

Har/har hatt nattevakt denne helgen på jobben, og helt utrolig deilig det har vært med en Switch tilgjengelig.

Er fullt klar over selv at spillingen hjemme blir som oftest på PCen og i noen ganger på PS4 Pro. Men er utrolig deilig å ha en spillmaskin i forbindelse med reise etc. Litt som en iPad føler jeg. Bruker iPaden sjelden hjemme, men greit når man skal på ferie osv. Pendler med båd 30 min hver vei daglig så er morro å ha noe å trøkke på :) 

 

Gleder meg til spillene fremover. Jeg håper bare at vi får flere gode spill årlig fra nintendo, og ikke et hvert 2 år som det har vært tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da var Just Dance 2017 i hus, ser ut som det falt i smak hos madammen :tease:

Herlig å lese sånne meldinger; spill nytes best med andre sier nå jeg :)
Jepp. Til og med Zelda. Kona og jeg bytter på å spille. Hun spiller mest, men vi gjør i bunn og grunn spillet sammen. :)

 

 

Nice. Dama har ikke noe konsoll/PC bakgrunn og hun sitter nå å ni-spiller Zelda på Wii U mens jeg spiller det på Switch. Ikke dårlig Nintendo!

Lenke til kommentar

 

 

 

Da var Just Dance 2017 i hus, ser ut som det falt i smak hos madammen :tease:

Herlig å lese sånne meldinger; spill nytes best med andre sier nå jeg :)
Jepp. Til og med Zelda. Kona og jeg bytter på å spille. Hun spiller mest, men vi gjør i bunn og grunn spillet sammen. :)

 

 

Nice. Dama har ikke noe konsoll/PC bakgrunn og hun sitter nå å ni-spiller Zelda på Wii U mens jeg spiller det på Switch. Ikke dårlig Nintendo!

 

Dama har til nå klart seg med Fallout 4. Men igår kom hun ned å så på at jeg spillte i en 3-4 timer, så nå har hun begynt å mase om å få lage seg et savegame på Switchen. Så nå er husfreden straks over vil jeg tro :glare: 

Lenke til kommentar

Må si jeg digger Zelda ganske kraftig så langt. Har ikke kommet langt enda. Tror dette kommer til å ga laaang tid for jeg driver jo bare å klatrer over alt for å se om jeg finner noe hemmelig :D

 

Eneste som bekymrer meg litt til nå er alt jeg plukker opp av stash som kan brukes til å lage mat/elixirs. Tror jeg er litt overveldet og dermed ikke har brukt det til stort enda.

Endret av johnviggo
Lenke til kommentar

Til dere som lurer på playtime counter: det står i profilen din inne på konsollen hvor lenge man har spilt hvert enkel spill. Dukker først opp etter 10 dager med spillet.

Ja hørte det skulle komme etter 1 uke, men da får man det i dag. Har brukt Parental Control appen på telefon til å tracke spilletid nå i helgen

Lenke til kommentar

Må si jeg digger Zelda ganske kraftig så langt. Har ikke kommet langt enda. Tror dette kommer til å ga laaang tid for jeg driver jo bare å klatrer over alt for å se om jeg finner noe hemmelig :D

 

Eneste som bekymrer meg litt til nå er alt jeg plukker opp av stash som kan brukes til å lage mat/elixirs. Tror jeg er litt overveldet og dermed ikke har brukt det til stort enda.

Bare å leke seg, så finner man mange oppskrifter :) 

 

Vil du lese deg opp før du prøver, så ta en titt her.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...