Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en liten lenke om hvor dyrt det kan være å annonsere på nett. i forhold til dette så er et sånnt lanseringstunt til 50% pris på et begrenset antal konsoller et billig pr stunt.

 

http://e24.no/naeringsliv/laan/bank2-forbruksbanker-betaler-opp-til-800-kroner-per-klikk/23844798

 

Vi får bare vente å se, jeg skal ihvertall sitte klar på nedtellingen i tilfelle det er en Switch. Så man kan trygt si at pr stuntet til Cdon er vellyket uansett hva det måtte inneholde.

Lenke til kommentar

 

 

Det var pakken sendt fra platekompaniet! :D

Whaaat? Jeg har ennå ikke fått noen mail om det fra Platekompaniet. :( Når bestilte du? JEg bestilte 17/1.

 

 

Sjekk ordren din på platekompaniet.no. Der står det at den er sendt, selv om jeg ikke har fått mail heller.

 

attachicon.gifScreenshot 2017-03-01 11.19.05.png

 

Jeg må ha vært ikke innlogget da jeg bestilte, for jeg har ingen ordre på brukeren min på platekompaniet.no... Men jeg har fått bekreftelse per mail.
Lenke til kommentar

Her er en liten lenke om hvor dyrt det kan være å annonsere på nett. i forhold til dette så er et sånnt lanseringstunt til 50% pris på et begrenset antal konsoller et billig pr stunt.

 

http://e24.no/naeringsliv/laan/bank2-forbruksbanker-betaler-opp-til-800-kroner-per-klikk/23844798

 

Vi får bare vente å se, jeg skal ihvertall sitte klar på nedtellingen i tilfelle det er en Switch. Så man kan trygt si at pr stuntet til Cdon er vellyket uansett hva det måtte inneholde.

Joda, men tror CDON skaper mer negativ omtale om de lager så mye "blest" rundt 5 Switch til den prisen. Jeg tror CDON har nok med å få inn nok Switch til møte den kommende etterspørselen.

 

Jeg tipper det er mer i Logitech sin gate da CDON har en tendens til å lenke bilder av produktene opp mot sine "supre dealer".

 

Time will tell... Legger denne død nå da det blir veldig OT.

 

Da legger jeg den hvertfall død. Står PS4 i URLen til tilbudet. Så da er mysteriet oppklart.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var min Switch sendt fra CDON :)

Dette blir bra! :)

Bra å høre for din del. :) Men kan du komme med noe skjermdump? Har nemlig fått klar beskjed fra CDON at de ikke sender før i morgen, etter innstrukser fra Bergsala. Og om din er sendt, så ønsker jeg å ta det med de for å få fart i sakene.

Lenke til kommentar

Hva med å bruke tråden som er egnet for denne type diskusjoner? Når det finnes så bruk det. Det gjør arbeidet med å søke opp ting på denne tråden mye lettere... 1 tråd for alt som handler om Switch, inkl bestillinger, hvilke butikk jeg handlet på, c'mon... grensen til off-topic! og spesielt når det er tråd om dette.

Lenke til kommentar

Hva med å bruke tråden som er egnet for denne type diskusjoner? Når det finnes så bruk det. Det gjør arbeidet med å søke opp ting på denne tråden mye lettere... 1 tråd for alt som handler om Switch, inkl bestillinger, hvilke butikk jeg handlet på, c'mon... grensen til off-topic! og spesielt når det er tråd om dette.

Hvilken tråd er dette? Han rett under denne tråden ble vel omdirigert inn hit.

Lenke til kommentar

Mulig det bare er meg, nagina, men det er ganske naturlig at det blir litt prat om postgang og bestilling i uken konsollen skal lanseres. Vil tro at det holder seg til denne uken. Over helga vil det være tilbake til "normalen" igjen. Ikke rart folk er ivrige og nysgjerrige på hvordan det ligger ann hos andre som har bestilt. Regner med en mod har tatt over å ryddet opp til nå om dette var så ille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg presterte å bestille fra Elkjøp uten å logge meg på. Så om jeg logger på står det ikke noe i ordrehistorikken min... 

Gjorde det samme, har ingen mail eller sms fra elkjop som bekrefter kjøpet. Ser at pengene er trukket fra kontoen så da regner jeg med at alt er i orden.

 

Men har ikke fått sporet noe pakke enda, jeg ba om levering til nærmeste postkontor så regner med å få sms fra posten da den er på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...