Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

Da var min Switch sendt fra CDON :)

Dette blir bra! :)

Bra å høre for din del. :) Men kan du komme med noe skjermdump? Har nemlig fått klar beskjed fra CDON at de ikke sender før i morgen, etter innstrukser fra Bergsala. Og om din er sendt, så ønsker jeg å ta det med de for å få fart i sakene.

 

 

Min er heller ikke sendt. Faktisk! Det står under behandling nå. Trykk på ordren og se på detaljene.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Da var min Switch sendt fra CDON :)

Dette blir bra! :)

Bra å høre for din del. :) Men kan du komme med noe skjermdump? Har nemlig fått klar beskjed fra CDON at de ikke sender før i morgen, etter innstrukser fra Bergsala. Og om din er sendt, så ønsker jeg å ta det med de for å få fart i sakene.

 

 

Min er heller ikke sendt. Faktisk! Det står under behandling nå. Trykk på ordren og se på detaljene.

 

Står bare 'Mottatt av lageret'. Hvilken dato bestilte du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg lagde en ny tråd så blir alle fornøyd.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1763688

 

Moderatormelding

Vennligst bruk tråden til Snikpellik for prat rundt bestillinger og postpakker. Da slipper jeg å begynne å flytte innlegg og rote opp diskusjoner. Så holder vi denne tråden for prat rundt selve maskinen :)

 

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

 

 

 

Da var min Switch sendt fra CDON :)

Dette blir bra! :)

Bra å høre for din del. :) Men kan du komme med noe skjermdump? Har nemlig fått klar beskjed fra CDON at de ikke sender før i morgen, etter innstrukser fra Bergsala. Og om din er sendt, så ønsker jeg å ta det med de for å få fart i sakene.

 

 

Min er heller ikke sendt. Faktisk! Det står under behandling nå. Trykk på ordren og se på detaljene.

 

Står bare 'Mottatt av lageret'. Hvilken dato bestilte du?

 

 

Da har den jo i alle fall endret status, så er nok i bevegelse. Bestilte 17/01.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Embargoen på anmeldelsene av maskinen er i dag, og de første omtalene er ute. Zelda-omtalene kommer dessverre ikke før imorgen.

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Dere som reiser mye, har dere kjøpt powerbank allerede? 

 

Leser at man må ha 15V 3A powerbank for optimal lading? De mest standard er vel på 5V?

Sier ikke at det ikke vil fungere men det vil vel ta sinnsykt lang tid med powerbank man bruker på dagens mobiler etc

Lenke til kommentar

Liker det som blir sagt om skjermen. Men stiller spørsmål ved hva som sies ved bruk ute. DF mener at den er god nok i sollys når brightness er på topp. Ifølge engadget var den ubrukelig utendørs selv i overskyet vær. Er jo på hver sin side av skalaen :-p

Lenke til kommentar

Hva er tankene deres rundt maskinen etter å ha sett flere anmeldelser idag da? Det er ikke akkurat veldig imponerende anmeldelser og konsollen er ikke uventet på sitt verste når du spiller på TV. Med Zelda som ser blast ut, mangel av AA og fps langt ned i 20-25 ofte. 

 

Mens i håndholdt modus vesentlig mer stabil fps og et skarpere og bedre bilde. Jeg hadde nok kansellert min order om det ikke var for at jeg har hele tiden sett på Switch som en ny håndholdt konsoll. Og så bare må en jo spille Zelda da..... :D

Lenke til kommentar

Helt ærlig så bryr jeg meg lite om grafikk, fps og det tekniske rundt en nintendo-konsoll. Jeg VET at hvertfall 1st party spillene kommer til å se helt smashing ut, og i et singleplayer-spill som Zelda bryr jeg meg lite om fps-en skulle hoppe ned på 20-tallet iblandt. Det at den ser amazing ut i tablet-modus er bare et pluss for meg, da de fleste av mine timer blir nettopp håndholdt.

 

Begynner å glede meg masse nå! Jeg håper jeg får den i løpet av neste uke hvertfall. Blir stas med ny nintendo konsoll!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...