Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Mye koster egentlig Switch i Norge?

 

Klør litt i fingrene, men koster over 4400 for Switch, Joy Cons, 1,2 Switch og Zelda. Litt hard pris egentlig, med tanke på at det er mer enn en greit betalt filippiner får i mnd.

 

 

Edit: Etter at jeg flyttet hit har jeg virkelig sett hvor utrolig billig spill og konsoller egentlig er i Norge. Helt latterlig billig.

https://www.prisguide.no/produkt/nintendo-switch-254023

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker moralen falt par hakk etter "friends codes" men igjen, så er det nokså likt systemet til Blizzard spillene, der må man også legge til gamertag, Navn#3241 etc. På en måte så er det ikke så big deal. De kunne i det minste endret navnet på "friend-codes" til GAMERTAG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

I både Zelda og Bomberman sier anmelderene at de opplever dips i framerate. Den franske anmeldelsen som ble linket til tidligere bruker ordet "jojo" :D Hva er greia? Wii U klarer å gi en jevn opplevelse, hvorfor sliter Switch? 

Lenke til kommentar

Bomberman funket som enkel morro som en Xbox Live tittel for noen år siden. Som ett nesten fullpris spill hadde jeg stått pent over. Når det I TILLEGG er fps-drops i ett så stygt og enkelt spill som dette fortjener utvikler pryl og kjepp i baken. Ikke pengene til spillsultne Nintendo fans.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

So I gave someone else my Friend Code and had them send a request over. Once you receive the request, you get a notification with their Username and Icon. You then have the option to Become Friends, Decline Request, or Block. If you Become Friends, the connection is done. It doesn't look like you both have to trade codes.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=231324740&postcount=512

Lenke til kommentar

Merker moralen falt par hakk etter "friends codes" men igjen, så er det nokså likt systemet til Blizzard spillene, der må man også legge til gamertag, Navn#3241 etc. På en måte så er det ikke så big deal. De kunne i det minste endret navnet på "friend-codes" til GAMERTAG.

Trude det frieds code var borte, er være med jeg glemte save i spillet å døde er nesten mer surt det da

Bomberman funket som enkel morro som en Xbox Live tittel for noen år siden. Som ett nesten fullpris spill hadde jeg stått pent over. Når det I TILLEGG er fps-drops i ett så stygt og enkelt spill som dette fortjener utvikler pryl og kjepp i baken. Ikke pengene til spillsultne Nintendo fans.

Lang sint ,da er vi 2 hissigpropper da du å jeg, :tease: bomber man i morgen Mala :green:

post-281153-0-47782800-1488466188_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Er det noen her som ikke bryr seg om spill med kronisk dips i frame rate? Jeg vil lære din Hakuna matata livsstil :D:p

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvilket minnekort som gir best bang for the buck?

 

Tenkte kanskje på 128gb/200gb.

Det jeg hører er at man bør ha UHS-I type, for god fart.

 

Denne er en 128 GB Toshiba med 90 MBps hastighet: https://www.prisjakt.no/product.php?p=3726214

Koster fra 434 kr med frakt.

 

Denne er en 64 GB SanDisk med 80 MBps hastighet: https://www.prisjakt.no/product.php?p=3226077

Koster fra 245 kr med frakt.

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Begynner å bli gal kjenner jeg. En dag har jeg bestemt meg for å slå til, neste dag har jeg totalt avskrevet Switch.

Følelsen man får med en ny duppeditt, samt jeg vet jeg vil storkose meg med Zelda,, mot alle minusene jeg ser ved maskinen. Klarer ikke å bestemme meg om det er et fornuftig kjøp eller ei.  :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli gal kjenner jeg. En dag har jeg bestemt meg for å slå til, neste dag har jeg totalt avskrevet Switch.

Følelsen man får med en ny duppeditt, samt jeg vet jeg vil storkose meg med Zelda,, mot alle minusene jeg ser ved maskinen. Klarer ikke å bestemme meg om det er et fornuftig kjøp eller ei. :hmm:

Fornuftig er det nok ikke uansett. 4000+ for å spille Zelda frem til jul er mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, det stod PS4 i linken fra facebook tidligere, men det har blitt fjernet. Veldig spesielt, men selvfølgelig awesome om de solgte Switch til en så nedsatt pris.

 

Det ble fjernet etter at noen kommenterte at det stod PS4 Slim i lenken. Så det er nok "bare" et tilbud på en PS4 :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...