Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en video på Digital Foundry nå, hvor Battlefield 1 gir deg ca 50% økt frame rate i online multiplayer.

Det er jo en forbedring en klart merker.

https://www.youtube.com/watch?v=QoJjOxhcLY0?t=53s

 

Det skal jeg love deg er merkbart ja. Og skarpere bilde, løftet til 1080p er merkbart og supersamplingen skinner! Elsker det :) Kan tenke meg dette er saftige greier på en stor flott 4K skjerm, men såpass råd tar jeg meg ikke enda hehe. Allerede blitt en dyr spill-fest med VR og Pro..og skjerm til PC`en da ikke minst.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har du tid er det bare og vente på scorpio. Blir enda flere hakk opp enn Pro.

 

Man kan jo håpe på at scorpio greier å dra litt fleire spill i 1080/60. Er dog redd for at prisen blir fleire hakk opp, 599 dollar forundrer meg ikkje. Såleis blir nok scorpio venta med til prisen er ok. Dermed ser eg lett for meg at scorpio ikkje blir aktuell før om 18-24 mnd for di fleste. Dermed er PS4p forsatt eit betre valg.

Lenke til kommentar

Det skal jeg love deg er merkbart ja. Og skarpere bilde, løftet til 1080p er merkbart og supersamplingen skinner! Elsker det :) Kan tenke meg dette er saftige greier på en stor flott 4K skjerm, men såpass råd tar jeg meg ikke enda hehe. Allerede blitt en dyr spill-fest med VR og Pro..og skjerm til PC`en da ikke minst.

Det ser utrolig bra ut på 4K TV. Veldig imponert med tanke på prisen av konsollen. Trodde ikke jeg skulle bli SÅ fornøyd med Pro. Det gjelder ikke bare BF1, men de andre titlene jeg har prøvd.

 

De spillene som rendres i ca 1800p og oppskaleres via checker board scaling o.l. ser vanvittig bra ut på 4K TV. Har 78 tommer så ser lett forskjell på bra og ikke fullt så bra.

Lenke til kommentar

Då var konsollen endeleg på plass og eg er i gang med Bloodborne.  :ph34r:

 

Er det noko å hente på å montere ein SSD i konsollen? Eg har ikkje bruk for så mykje lagringsplass, så det er evt. ikkje nødvendig med så mange GB, men har det noko for seg ift. lastetider?

Nå har Digital Foundry tatt en test på SSD i Pro, og det ser ut til at et sted mellom 25-50% hurtigere innlasting.

Se videoen her:

Lenke til kommentar

Hmmm.... Da kan vi jo spekulere i om valget av SSD-enhet er det som skiller de to testvideoene.
For det er jo ikke tvil om at den ene klarte noen av titlene markant raskere. Særlig Rise of the Tomb Raider.
Eller er det valget av spilltitler????
Ser jo at de to testene ikke har noen titler felles, men jeg finner det mindre sannsynlig, og holder hardware som potensiell kilde for forskjellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...