Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

kjøpte selv en Crucial MX300 1tb som ble satt i i dag og merka loadinga i bf1 er så å si ikke eksisterende går bare ett par sek fra du trykker continue til du er på neste runde, og viss du trykker deg ut til menyen så går det så å si momentant, har ikke fått testa noen andre spill enda men er fornøyd så langt da konsollen virker mye roligere etter den ble innstallert

Wow det hørte jo sykt ut! Syns selv det er vel lange lastetider i BF1, og jeg spiller jo det jævlig mye..

 

*sjekke priser på 1TB ssd

 

EDIT: Fy faen for noen priser :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

kjøpte selv en Crucial MX300 1tb som ble satt i i dag og merka loadinga i bf1 er så å si ikke eksisterende går bare ett par sek fra du trykker continue til du er på neste runde, og viss du trykker deg ut til menyen så går det så å si momentant, har ikke fått testa noen andre spill enda men er fornøyd så langt da konsollen virker mye roligere etter den ble innstallert

Wow det hørte jo sykt ut! Syns selv det er vel lange lastetider i BF1, og jeg spiller jo det jævlig mye..

 

*sjekke priser på 1TB ssd

 

EDIT: Fy faen for noen priser :p

 

3000.kr er det ille da.

Lenke til kommentar

Var helt tilstrekkelig for min del i grunn. Men jeg er ikke av typen som MÅ ha alle mine spill installert til enhver tid heller da, og er som regel ferdig med ett spill etter første gjennomspiling. Men selvfølgelig, med 1TB disk nå så blir det nok liggende langt flere spill på konsollen likevel..tror det der skjer nærmest av seg selv :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Var helt tilstrekkelig for min del i grunn. Men jeg er ikke av typen som MÅ ha alle mine spill installert til enhver tid heller da, og er som regel ferdig med ett spill etter første gjennomspiling. Men selvfølgelig, med 1TB disk nå så blir det nok liggende langt flere spill på konsollen likevel..tror det der skjer nærmest av seg selv :p

Er 2 en svensk jente å svensk gutt ja svenske fra et svensk forum jeg har sitte på, de byttet ut harddisk til 2 tb vær de har vær sinn ps4+tv+likespille gale begge 2+er kjærester leste det på det svenske forumet. :)

Lenke til kommentar

 

kjøpte selv en Crucial MX300 1tb som ble satt i i dag og merka loadinga i bf1 er så å si ikke eksisterende går bare ett par sek fra du trykker continue til du er på neste runde, og viss du trykker deg ut til menyen så går det så å si momentant, har ikke fått testa noen andre spill enda men er fornøyd så langt da konsollen virker mye roligere etter den ble innstallert

Wow det hørte jo sykt ut! Syns selv det er vel lange lastetider i BF1, og jeg spiller jo det jævlig mye..

 

*sjekke priser på 1TB ssd

 

EDIT: Fy faen for noen priser :p

 

http://cdon.no/elektronikk/crucial-mx300-2-5-7mm-525gb-p38887790?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Crucial+MX300+2.5%22+7mm+525GB&utm_content=38887790&utm_campaign=prisjakt_no_PC+-+Comp+-+SSD

 

viss du ikke trenger mer enn 500gb så har cdon en 500gb til halve prisen av den 1tb jeg kjøpte, er samme type ssd, eneste minus jeg har er att jeg ender opp å sitte å vente på att laga skal begynne å fylle seg opp i opptil 15 sek på noen av bretta når du hopper fra en runde til en annen i bf1 hehe :tease:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

snip

 

 

Leffi, ikke at jeg ikke tror deg, men kunne du lagt ut en video av hvor raskt SSD'en fungerer i BF1? Jeg irriterer meg grenseløst over den ekstreme lastinga :p Det er så mye forskjellig rundt om på nettet som at det ikke gir noen gevinst i det hele tatt, og at det gjør det.

 

For hvis det virkelig fungerer på BF, så tror jeg faktisk at jeg må kjøpe meg en jeg og! :p

Lenke til kommentar

Har PS plus. I den data management greia står det at alt lastes opp automatisk. Hvis det er standard så stod den på det på den gamle også. Men når jeg sjekket online save games så finner jeg kun fra de to spilla jeg har spilt i helgen.

 

Fuck nå angrer jeg kjøpet av denne konsollen. Fatter ikke hvorfor alt er så sykt dårlig satt opp på når det kommer til Sony og online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...