Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Samsung LCD tvr har null kontroll over sort med HDR aktivert.

 

 

HÆÆ??

 

Feil. Det er jo motsatt! Hvilke Samsung modeller i så fall?

Min JS9505 er fantastisk med dyp sort i HDR. Ikke så bra sim OLED. Men vanvittig bra. Ennå bedre har den mer lys for de lyse partiene og det gir sinnsyk dynamikk. Der skorter det litt på Oled har jeg leste, litt mindre lys, også i HDR.

 

Så foretrekker Samsung back light led for HDR :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Småsurt at Pro ikke kommer med UHD BD-spiller... Men! Da ble det en egen dedikert spiller istedet :) Gleder meg, ny TV kommer i morgen, akurat i tide til Pro så det blir stas.

Man kan se på det som en unnskyldning til å også skaffe seg en XBO. :)XBO-S er vel forsatt den rimeligste UHD blu-ray spilleren.

Jepp. Og den er like brs billedmessig som Samsung dedikerte spiller. Det har jeg sjekket selv. Og i følge bladet Lyd og Bilde, særingene som hører forskjell på både høytaler- og strømkabler, så er xbox one s sin UHD BD spiller like bra billedmessig som Panasonics sin til over 8 tusen :) De greide ikke se forskjell.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Jeg savner litt informasjon om akkurat hva disse Pro-features er for hvert enkelt spill.
En lang liste med spill, og bare "enhaced" with pro, sier meg litt lite.

 

Det eneste jeg trenger nå, er en Elite kontroller til PS4. Så kommer jeg til å kjøpe alle multiplats til PS4.
Nå er jeg litt så som så rundt hvilken konsoll jeg kjøper til.
De som jeg ikke klarer bestemme meg for hvilken konsoll jeg skal kjøpe til er:
Battlefield 1
Titanfall 2
Call of Duty double pack

 (ble vanskelig å bestemme seg nå som de får et eller annet Pro-enhanced, samtidig som jeg liker Elite-kontrollen til Xbox One godt).

Lenke til kommentar

Jeg savner litt informasjon om akkurat hva disse Pro-features er for hvert enkelt spill.

En lang liste med spill, og bare "enhaced" with pro, sier meg litt lite.

 

Det eneste jeg trenger nå, er en Elite kontroller til PS4. Så kommer jeg til å kjøpe alle multiplats til PS4.

Nå er jeg litt så som så rundt hvilken konsoll jeg kjøper til.

De som jeg ikke klarer bestemme meg for hvilken konsoll jeg skal kjøpe til er:

Battlefield 1

Titanfall 2

Call of Duty double pack

 (ble vanskelig å bestemme seg nå som de får et eller annet Pro-enhanced, samtidig som jeg liker Elite-kontrollen til Xbox One godt).

Har de 3 spillene. :wee:

Lenke til kommentar

 

Samsung LCD tvr har null kontroll over sort med HDR aktivert.

HÆÆ??

Feil. Det er jo motsatt! Hvilke Samsung modeller i så fall?

Min JS9505 er fantastisk med dyp sort i HDR. Ikke så bra sim OLED. Men vanvittig bra. Ennå bedre har den mer lys for de lyse partiene og det gir sinnsyk dynamikk. Der skorter det litt på Oled har jeg leste, litt mindre lys, også i HDR.

Så foretrekker Samsung back light led for HDR :)

Fleste av folke Samsung seriene har kant belysning som ks 7000 serien alle tror er bra .... ja den er bra til prisen men ikke bra som en referanse tv.

Lenke til kommentar

Spent på Bf1 siden konsoll versjonene ikke imponerer meg voldsomt, sliter med og se fiender ofte på online. På pc derimot med alt på ultra i 140 fps så ser Bf1 meget bra ut, det blir valgt foran konsoll her.

Lenke til kommentar

Litt info om Hitman

 

Io-Interactive is pleased to announce that HITMAN is coming to PlayStation 4 Pro on November 10, 2016.

Offering the latest visual and technical enhancements, on the PS4 Pro, HITMAN has had a whole new layer of detail added to it; the overall resolution has been increased, aliasing reduced, reflective surfaces improved and more detailed lighting effects implemented, all without compromising the frame rate or the overall gaming experience. A clean and crisp UI rendered natively in 4K, furthermore it uses the extra memory of PS4 Pro to stream in higher quality textures, yielding more details. Agent 47 has never looked so good. 

Players without 4K will also benefit from the increased resolution as the image will be downsampled to 1080p to benefit from higher quality shading and less flickering highlights. 

Lenke til kommentar

Jeg savner litt informasjon om akkurat hva disse Pro-features er for hvert enkelt spill.

En lang liste med spill, og bare "enhaced" with pro, sier meg litt lite.

 

Det eneste jeg trenger nå, er en Elite kontroller til PS4. Så kommer jeg til å kjøpe alle multiplats til PS4.

Nå er jeg litt så som så rundt hvilken konsoll jeg kjøper til.

De som jeg ikke klarer bestemme meg for hvilken konsoll jeg skal kjøpe til er:

Battlefield 1

Titanfall 2

Call of Duty double pack

(ble vanskelig å bestemme seg nå som de får et eller annet Pro-enhanced, samtidig som jeg liker Elite-kontrollen til Xbox One godt).

Skal få prøve cronusmax med xbox one elite kontroller og ps4 pro neste uke. Kan hende jeg går til innkjøp av en slik en dersom det fungerer greit med xbox one elite kontrolleren.

Lenke til kommentar

 

 

Småsurt at Pro ikke kommer med UHD BD-spiller... Men! Da ble det en egen dedikert spiller istedet :) Gleder meg, ny TV kommer i morgen, akurat i tide til Pro så det blir stas.

Man kan se på det som en unnskyldning til å også skaffe seg en XBO. :)XBO-S er vel forsatt den rimeligste UHD blu-ray spilleren.

Jepp. Og den er like brs billedmessig som Samsung dedikerte spiller. Det har jeg sjekket selv. Og i følge bladet Lyd og Bilde, særingene som hører forskjell på både høytaler- og strømkabler, så er xbox one s sin UHD BD spiller like bra billedmessig som Panasonics sin til over 8 tusen :) De greide ikke se forskjell.

 

 

 

Wow, da blir det kanskje en Xbox likevel denne generasjonen :D

 

Mangler bare en "We offer you 50% more than the PS4 to PS4 Pro trade if you give us your PS4 for an Xbox-S". Come on Microsoft, capitalize on this   :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Samsung LCD tvr har null kontroll over sort med HDR aktivert.

HÆÆ??

Feil. Det er jo motsatt! Hvilke Samsung modeller i så fall?

Min JS9505 er fantastisk med dyp sort i HDR. Ikke så bra sim OLED. Men vanvittig bra. Ennå bedre har den mer lys for de lyse partiene og det gir sinnsyk dynamikk. Der skorter det litt på Oled har jeg leste, litt mindre lys, også i HDR.

Så foretrekker Samsung back light led for HDR :)

Fleste av folke Samsung seriene har kant belysning som ks 7000 serien alle tror er bra .... ja den er bra til prisen men ikke bra som en referanse tv.

 

Ikke sett KS 7000. Men med tanke på at den har vunnet best i test flere steder i sin prisklasse så tviler jeg på at den "har null kontroll med HDR aktivert". :D  Har sett klassen under, 6000 serien,og der.. tja.. de ville jeg kanskje stått over. 

 

En annen ting er at sist jeg sjekket så virker ikke HDR i gaming mode i hele tatt på 7000 serien. Kun 8000 serien og oppover.

 

Jeg har en par klasser opp, men fjorårets, og som sagt.. veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...