Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke egentlig native 4k, Ps4 pro støtter ikke det. Er jo oppskalering med checker board. Hvor merkbar forskjellen egentlig er vet jeg ikke

 

Selvfølgelig støtter PS4Pro native 4K. Og det begynner nå å bli en ok liste med spill som vil være i ekte 4K. Men flertallet vil helt klart ta ibruk oppskalering funksjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer, blander litt nå. Men da må jeg lure på hva de ofrer for å få det til. 4k er 4 ganger mer krevende enn 1080p, men gpu-en til ps4 pro er bare dobbelt så kraftig. Det eneste jeg kan tenke meg er hvis dette spillet ikke egentlig er så veldig krevende. Sist jeg sjekket var alle spillene som støtter native 4k enten eldre spill eller indiespill, som ikke krever den fulle kraften til den originale ps4-en antakelig. Men dette spillet pleier jo å få skryt for grafikken, så trodde ikke det var noen lettvekter å kjøre.

 

Alternativt må de ha skrudd ned på effekter, kanskje kombinert med en lavere fps. (Vet ikke om nba17 eller hva det heter kjører i 60 vanligvis?)

Lenke til kommentar

Aldri spilt NBA 2K17 så har ingen anelse hvordan det spillet er. Men The Last of Us er jo et veldig pent spill. Samme er Skyrim og begge skal kjøre i native 4K på Pro i 30 fps vel å merke.

 

Skal bli interesant å se hvordan det blir.... Under 1 mnd til lansering nå :)

Skyrim og Last of Us er pene spill ja, men ble egentlig lager til forrige generasjons hardware. Så det er nok grunnen til at ps4 pro klarer spillene i 4k. (Mener å ha lest at tlou ikke kan kjøres i 60 fps-modusen hvis du har på 4k)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Aldri spilt NBA 2K17 så har ingen anelse hvordan det spillet er. Men The Last of Us er jo et veldig pent spill. Samme er Skyrim og begge skal kjøre i native 4K på Pro i 30 fps vel å merke.

 

Skal bli interesant å se hvordan det blir.... Under 1 mnd til lansering nå :)

Skyrim og Last of Us er pene spill ja, men ble egentlig lager til forrige generasjons hardware. Så det er nok grunnen til at ps4 pro klarer spillene i 4k. (Mener å ha lest at tlou ikke kan kjøres i 60 fps-modusen hvis du har på 4k)

 

Jeg synes ikke dette er gode "bevis" for "kraften" til PS4 Pro selv om de er fantastiske pre-gen titler :)

 

Men uansett, med dealen til Gamestop (hvor lenge varer den?) så blir det nok et bytte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er det nokre gode tilbud på bestilling av Pro eller er det 4190,- over heile fjøla? Har ikkje PS4 frå før av. X360 og PS3 får eg vel ikkje stort for.

 

DNB kunne gjerne kome med 20% på Expert i starten av november.

Gamestop tar 3.999,- for Pro.

Men leverer du inn din 500GB PS4 skal du betale 2.250 i mellom.

Leverer du inn din 1TB PS4, skal du betale 2.000 i mellom.

 

Leverer du med 1 av spillene de har på inbyttelisten sin, kan du trekke fra ytterligere 250,- på innbytteprisen.

 

Jeg synes det er gode deals de har, og Gamestop imponerer.

Til eksempel har de PSVR til 4.699,- for tiden, som er 100 billigere enn nettbutikker, og de store elkjedene.

 

Og ja, du kan vente med å levere inn din PS4 til den dagen du henter ut Pro rundt launch-tider.

(Altså, jeg tror ikke tilbudet kommer til å vare hele veien opp mot jul.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at du får 2000 (evt 1.750 for 500GB) for din PS4 på finn.no

Får jo en helt ny PS4 Slim med 1TB for 2.900,- i butikkene.
Og jeg har sett 500GB slim helt ny ned mot 2.490 i det siste.

 

Samt bare det å slippe mas, pruting og skambud på finn.no er jo en fin ting når en kan levere inn konsollen den dagen en henter nye.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...