Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Elkjøp har tilbud på Samsung 65" 4K UHD Smart TV UE65KS7005 ut denne uka til 17.990kr. Normal pris er 24.990kr... Kanskje en burde slå til nå først som sist...?

 

Å gå for en 55" er jo vesentlig billigere. Men er vandt til 65" så det blir vel en nedtur...samt at en burde vel ha så stort som mulig bilde for å få noe ut av 4K..

 

Går ikke ann å gå ned i størrelse, bare opp ?. Men ja, 60" er vel et minimum for å få noe særlig utbytte av 4k.

Lenke til kommentar

Har en 55" i dag som ble kjøpt våren 2010, når 4K blir aktuelt blir det nok en 65-70" da jeg sitter forholdsvis nærme skjermen (2-3m) jeg ser film på fra BD og da evt. UHD-BD osv.

 

Og for å avslutte den lange diskusjonen jeg startet på. Jeg håper PS4 Pro etterhvert kommer med en opsjon om UDH drev (ikke eksternt). Jeg tror Sony fint kan selge 2 versjoner av Pro uten at det raserer hele logistikken, økonomien og inntjeningen til konsernet. PS4 Pro og PS4 Pro (with UHD) samt PS4 Slim som produktlinje fremover hadde vært toppers. Og som det ble sagt ift. lyd, så er PS4 den ubestridte kongen der.

 

Jeg betaler gjerne 1000-1200,- ekstra for en PS4 Pro (with UHD) og fantastiske lydmuligheter. Det bør være gjennomførbart for Sony hvis de ønsker å "være det lille ekstra" for kjøperne.

 

Jeg digger PS4 (ikke fanboy) og vil helst ha den som eneste konsoll denne generasjonen. (Har med vilje ikke kjøpt xbox denne runden da jeg også spiller på PC. FH3@Win10 :w00t: ).

Det er mitt ønske til julenissen i år så får vi se hva som skjer :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser at Elkjøp har tilbud på Samsung 65" 4K UHD Smart TV UE65KS7005 ut denne uka til 17.990kr. Normal pris er 24.990kr... Kanskje en burde slå til nå først som sist...?

 

Å gå for en 55" er jo vesentlig billigere. Men er vandt til 65" så det blir vel en nedtur...samt at en burde vel ha så stort som mulig bilde for å få noe ut av 4K..

Jeg bestilte denne tidligere i uka, og er forventet levert i morgen.

 

Den har jo fått ganske god test her, full pott på alle områder, og det i forhold til en pris på 30k da den var testet: http://www.lydogbilde.no/test/tv/samsung-ue65ks7505

 

7505 skal være den samme som 7005, bare buet panel.

Endret av Thunderhead
Lenke til kommentar

 

Jeg bestilte denne tidligere i uka, og er forventet levert i morgen.

 

Den har jo fått ganske god test her, full pott på alle områder, og det i forhold til en pris på 30k da den var testet: http://www.lydogbilde.no/test/tv/samsung-ue65ks7505

 

7505 skal være den samme som 7005, bare buet panel.

 

 

Ja tror det skal være et bra TV det der altså. Jeg må tenke litt...har noen få dager på meg :p

 

Før var jeg litt bob-bob til buer skjerm men det er skikkelig digg.

 

Samme her egentlig. Men idag var jeg å så på Samsung sin 9 serie på Elkjøp. Og det var nice altså. Jeg vurderer nesten å gå for et buet TV nå. Mye pga jeg kommer til å sitte nærme og det er primært kun jeg som skal sitte å se på det. Men etter å ha sett på diverse i butikken så lurer jeg på om det blir en buet 55". Da kan jeg sitte nærme uten å bli uvel i fks et fps spill....

Lenke til kommentar

DigitalFoundry har hatt noen timer med PS4Pro og er imponert. Og hvor dem skriver at samme problemet er ved å markedsføre PS4Pro som VR. Det er ikke lengre nok å se klipp på nettet. En må se det med egne øyne. Og at en må investere i et nytt TV for å få maks potensiale ut av maskinen.

 

Det er utfordringer Sony står over nå. Og en ser jo mye i kommentar felter at veldig mange enten ikke har fått med seg eller skjønner helt hva PS4Pro kan gjøre. 

 

Les om deres 3 timer med PS4Pro her.

Sant nok. Jeg fikk meg aldri PS4 når den kom, men har fremdeles mine Playstation 3-konsoller. Så jeg vurderte Pro, men jeg er ingen stor gamer, så jeg går nok for slim. Den er billigere, og jeg har ingen 4k-tv. Jeg tror iallefall at det ikke er det.

Lenke til kommentar

Er stadig flere clickbait artikler med overskrifter som "Why you should buy and XBOS instead of a PS4Pro. Og selvfølgelig med en hær av Xbox fans som nikker seg enige...

 

Problemet er bare det at hva Pro har å tilby har ikke XBO eller XBOS overhode. Nemlig 4K HDR spill. Bedre og mer stabile spill i 1080p. Og en boost til PSVR.

 

Derfor er det noe artig å se disse artiklene som prøver å vinkle det til at alt xxx med Xbox er bedre og viktigst. Som om kundegruppen til PS4Pro ikke viste bedre...

 

Spesielt når vi ser hvordan mange spill kjører på Xbox. Bare se på det kommende Battlefield 1 som vil kjøre i 720p på XBOS. 900p på PS4. Og 1080p og 4K på PS4Pro.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit hvis Xbox får et oppsving. Eier selv begge, og foretrekker ps4, men jeg liker ikke forspranget Sony har fått. Vi gamere vinner når de to store er mest mulig jevnbyrdige. Konkurranse!

Enig, det kommer alle til gode :) eier bare ps4 men synes absolutt at MS kan ta igjen forspranget for å øke trykket på Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...