Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få deg briller ;)

 

Hehe, vil nok ikkje hjelpe da det er så bra det kan bli.

 

Men liker virkelig ikkje all røyken, det fine gresset, lys osv i ett spill som bf ;-)

 

Men skulle gjerne hatt en større skjerm. Angrer på kjøpet eg gjorde sist.

 

 

Men blir i tillegg så opphakket spilling så eg får vel bare godta at topplassering i bf spill er forbeholdt fortiden

Endret av OhEasy
Sitatpyamide
Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg har lyst å begynne å spille BF1, har vært BF-gutt siden 1942 dagene. 

Men PCen min er fra 2011, så det aller meste må vel byttes ut.. hvor mye må jeg opp i for å kunne kjøre spillet på, say, ultra? La oss si at jeg må kjøpe alt utenom skjerm, tastatur og mus.

 

Alternativet er å bare kjøpe en PS4, det blir vel fort billigere. Men de fleste av kompisene mine spiller på PC :/

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg har lyst å begynne å spille BF1, har vært BF-gutt siden 1942 dagene. 

Men PCen min er fra 2011, så det aller meste må vel byttes ut.. hvor mye må jeg opp i for å kunne kjøre spillet på, say, ultra? La oss si at jeg må kjøpe alt utenom skjerm, tastatur og mus.

 

Alternativet er å bare kjøpe en PS4, det blir vel fort billigere. Men de fleste av kompisene mine spiller på PC :/

Er skjermen bare 1920x1280?

Da trenger du vel bare et gtx 980 kort. 16 gig ram og en ok cpu (har ikke så peil på cpu) men jeg kan kjøre ultra på nesten alt og har en i7 3770k

Lenke til kommentar

 

 

3440x1440 100hz @ultra er det som teller i BF :p

Synes Ultra ser veldig grøtete ut. Spiller man på low, så blir ting mye mere krispy, samt lettere å se fiender som gjemmer seg i gresset.
Juks altså

 

 

Så lenge servere ikke kjører "forced" settings to blir ikke dette juks, det blir standarden du bør bruke ( "Competative settings").

 

Men er enig at servere burde kjørt forced settings for brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge servere ikke kjører "forced" settings to blir ikke dette juks, det blir standarden du bør bruke ( "Competative settings").

 

Men er enig at servere burde kjørt forced settings for brukere.

 

Blir nå urettferdig for de som ikke sitter med nyeste og beste hardware visst du skal tvinge alle over på Ultra settings. 

Har selv Mesh på Ultra, så helt juks blir det ikke :p

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg har lyst å begynne å spille BF1, har vært BF-gutt siden 1942 dagene. 

Men PCen min er fra 2011, så det aller meste må vel byttes ut.. hvor mye må jeg opp i for å kunne kjøre spillet på, say, ultra? La oss si at jeg må kjøpe alt utenom skjerm, tastatur og mus.

 

Alternativet er å bare kjøpe en PS4, det blir vel fort billigere. Men de fleste av kompisene mine spiller på PC :/

Da må det bli en ps4pro.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1739402

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg har lyst å begynne å spille BF1, har vært BF-gutt siden 1942 dagene.

Men PCen min er fra 2011, så det aller meste må vel byttes ut.. hvor mye må jeg opp i for å kunne kjøre spillet på, say, ultra? La oss si at jeg må kjøpe alt utenom skjerm, tastatur og mus.

 

Alternativet er å bare kjøpe en PS4, det blir vel fort billigere. Men de fleste av kompisene mine spiller på PC :/

Om du er heldig og har ett HD7970 skjermkort fra 2011 kan du fint spille det på ultra i 1080. Eventuelt får man HD7970/R9 280x kort til nedi 500kr brukt.

 

DX12 fungerer gull på dette kortet og gir knall ytelse.

Men om du har en søppel CPU kommer du ikke så langt.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Noen som har merket bedre ytelse etter patchen? Hvis du har, gjerne opplys CPU og GPU

 

Har ikke fått med meg at det har kommet en patch de siste dagene, men hadde mye ytelse problemer med i7 2600K + 2 x AMD HD7970 + 16GB RAM + SSD, osv. Lasta ned nyere drivere hjalp for meg ihvertfall. Kjører knirkefritt :)

 

Juks altså

 

Hvordan er det juks? Når det er en mulighet alle har i spillet.. Man velger selv om man vil spille mer kompetetivt, eller om man bare skal nyte den fine grafikken. 

 

Er skjermen bare 1920x1280?

Da trenger du vel bare et gtx 980 kort. 16 gig ram og en ok cpu (har ikke så peil på cpu) men jeg kan kjøre ultra på nesten alt og har en i7 3770k

 

Trenger ikke 16GB ram for å kjøre BF1 alene. Tror det holder med 4GB, men 8GB er nok å anbefale (hvis man ALT - TAB'er mye og liker å kjøre andre programmer i bakgrunn).

Endret av OhEasy
Unødvendig sitering
Lenke til kommentar

Trenger ikke 16GB ram for å kjøre BF1 alene. Tror det holder med 4GB, men 8GB er nok å anbefale (hvis man ALT - TAB'er mye og liker å kjøre andre programmer i bakgrunn).

 

Ok, ikke juks,  taper spilling for tapere, som ikke tåler og få juling av de som spiller det skikkelig. ;)

Når man først kjøper ram  kan man bruke noen 100  ekstra på 16, er ikke noe vits å  bare kjøpe 8 når man først skal ha ram, er som å kjøpe en bil med 3 hjul  i stede for å koste på seg det fjerde. 

Endret av OhEasy
Sitatpyamide
Lenke til kommentar

Ok, ikke juks,  taper spilling for tapere, som ikke tåler og få juling av de som spiller det skikkelig. ;)

Når man først kjøper ram  kan man bruke noen 100  ekstra på 16, er ikke noe vits å  bare kjøpe 8 når man først skal ha ram, er som å kjøpe en bil med 3 hjul  i stede for å koste på seg det fjerde.

De aller beste spillerne skrur gamma og lystyrke helt på det mørkeste slik man såvidt kun ser skygger som beveger på skjermen. Det er den eneste måten å spille skikkelig på. Har jeg hørt. :roll:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...