Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

DigitalFoundry har hatt noen timer med PS4Pro og er imponert. Og hvor dem skriver at samme problemet er ved å markedsføre PS4Pro som VR. Det er ikke lengre nok å se klipp på nettet. En må se det med egne øyne. Og at en må investere i et nytt TV for å få maks potensiale ut av maskinen.

 

Det er utfordringer Sony står over nå. Og en ser jo mye i kommentar felter at veldig mange enten ikke har fått med seg eller skjønner helt hva PS4Pro kan gjøre. 

 

Les om deres 3 timer med PS4Pro her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om PS4 pro enda men nå har muligens MS et ess opp i ermet med scorpio til neste år, hvis den blir så kraftig som de påstår riktignok. :cool:

Faktisk er det sony som sitter med alle kortene,Før lansering av Scorpio vil vi høre om playstation 5 som vil komme engang I 2018,ps4pro er kun en oppgradering av ps4 som ikke koster dem alt for mye å lage,dette er egentlig slik de ville hatt ps4 opprinnelig men muligens ble dyrt dær og da..ps5 vil komme I 2018,den vil overgå Scorpio og Sony vil komme ut å si dette akkurat da det vil gjøre størst oppstyr..å den vil ha uhd disc drive☺
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er dette fortsatt veldig prematurt. Spillene som det er verdt å kjøpe en PS4 for kan fortsatt telles på hånden, men allikevel så snakker vi om å investere i en helt ny TV for å få utbytte av ytelsen til en ny PS4-modell. Hva skal jeg egentlig bruke den til? Jeg har hatt konsollen i snart to år og har fortsatt noe sånt som 6-7 spill, hvorav det kun er et par jeg ikke like godt kunne spilt på PC og flere er oppgraderte versjoner av spill til eldre konsoller. Og hvor mange av de spillene som kommer fremover vil utnytte den nye teknologien? Det er allerede et problem at spillene som kommer på ingen måte utnytter den nåværende PS4-modellens styrke til fulle, og i Japan lages fortsatt nye titler slik at de skal fungere på PS3, så jeg tror det kan ta lang tid før det er et anstendig utvalg spill som gir deg utbytte for investeringen.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

For min del er dette fortsatt veldig prematurt. Spillene som det er verdt å kjøpe en PS4 for kan fortsatt telles på hånden, men allikevel så snakker vi om å investere i en helt ny TV for å få utbytte av ytelsen til en ny PS4-modell. Hva skal jeg egentlig bruke den til? Jeg har hatt konsollen i snart to år og har fortsatt noe sånt som 6-7 spill, hvorav det kun er et par jeg ikke like godt kunne spilt på PC og flere er oppgraderte versjoner av spill til eldre konsoller. Og hvor mange av de spillene som kommer fremover vil utnytte den nye teknologien? Det er allerede et problem at spillene som kommer på ingen måte utnytter den nåværende PS4-modellens styrke til fulle, og i Japan lages fortsatt nye titler slik at de skal fungere på PS3, så jeg tror det kan ta lang tid før det er et anstendig utvalg spill som gir deg utbytte for investeringen.

Problemet med ps4pro er at den ble hypet altfor mye opp og vi trodde den ville ta opp kampen med scorpio,det eneste den kan konkurrere med er xboneS,egentlig så hadde vi ikke savnet pro om den aldri hadde kommet,ps4 selger I bøtter og spann å bare fortsetter sin dominans,ps4pro er egentlig ikke nødvendig å vil muligens bare gjøre kunder forvirret..men mange vil nok skaffe pro når den opprinnelige ps4 streiker,inkl meg..Men få vil gå ut nå å investere I ny ps4pro OG UHD tv,heldigvis gjør den en strålende og muligens bedre jobb på 1080p tv☺ Endret av olliver
Lenke til kommentar

Nå har vi jo sett en stadig økning av grafikk valg i konsoll spill. Alt ifra chromatic aberration,field of view og motion blur. Synes valgene som en får i Tomb Raider virker opplagte å enkle.

 

Da kan en velge hva en prioriterer uten å måtte rote i 15++ forskjellige justeringer som på PC spill for å få den opplevelsen en vil ha. Her er det enkelt delt opp i 3 moduser. 

Lenke til kommentar

Boogie er en kul fyr men han har ikke sett hva PS4Pro er i stand til forhold til DigitalFoundry som snakker om den i videoen over. Og så er det litt snodig at en driver å måler PS4Pro som er et mellom ledd og ikke en stor oppgradering som Scorpio og som foreløbig bare har fantasi spesifikasjoner og ingenting konkret enda. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...