Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

333,- for spillet på Origins nå, noen sjangs for at det blir billigere i løpet av året?

Jeg tror det er veldig tvilsomt at det blir billigere enn dette før Jul. Eneste grunnen til at det skulle bli det er om spillermassen skulle være ekstremt lav.

33% er ganske heftig rabatt på et så ferskt AAA spill.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det kan være lurt å bare gå for standard ja og så heller kjøpe DLC's etterhvert etter at man ser hvordan de faktisk er men blir selvsagt billigere å kjøpe Ultimate enn alle DLC separat om man skal ha absolutt alle uansett. For min egen del har det vært noen DLC's gjenneom tidene som jeg egentlig kunne vært foruten, så da hadde det blitt billigere å kjøpe kun de gode DLC'ene separat. Med BF1 vurderer jeg sterkt å kjøpe kun standard (for første gang) og så heller se an hvordan DLC'ene blir.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan være lurt å bare gå for standard ja og så heller kjøpe DLC's etterhvert...

Uff. Her tok Shopperen overhånd for meg. Går for dyreste. Jeg har hatt så mye moro (og frustrasjon :D ) med BF4. Så jeg kan si at det verdt det :)

 

Skal jeg begynne å kritisere kronene jeg bruker på spill, burde jeg slettet hele wow-kontoen min - med å betale månedlig for noe jeg ikke bruker. Betaler for å sende karakterer frem og tilbake på kryss og tvers av servere og factions :D

 

Over 1000 timer med BF4 nå. Så om jeg hater WW1-konseptet synes jeg likevel de kan få pengene mine :D

Lenke til kommentar

 

333,- for spillet på Origins nå, noen sjangs for at det blir billigere i løpet av året?

Jeg tror det er veldig tvilsomt at det blir billigere enn dette før Jul. Eneste grunnen til at det skulle bli det er om spillermassen skulle være ekstremt lav.

33% er ganske heftig rabatt på et så ferskt AAA spill.

 

 

Jeg ser de har deluxe-versjonen på 33% også. Er det bare skins og battlepacks som er forskjellen? Battlepacks får man vel unlocket etterhvert likevel?

Lenke til kommentar

Uff. Her tok Shopperen overhånd for meg. Går for dyreste. Jeg har hatt så mye moro (og frustrasjon :D ) med BF4. Så jeg kan si at det verdt det :)

 

Skal jeg begynne å kritisere kronene jeg bruker på spill, burde jeg slettet hele wow-kontoen min - med å betale månedlig for noe jeg ikke bruker. Betaler for å sende karakterer frem og tilbake på kryss og tvers av servere og factions :D

 

Over 1000 timer med BF4 nå. Så om jeg hater WW1-konseptet synes jeg likevel de kan få pengene mine :D

1000 timer ja! Da har du spilt noen runder!! :)

Synes helt klart at Premium var verdt det på BF3 & 4, men skulle vel egentlig bare mangle da jeg kjøpte det via Indisk proxy så betalte bare rundt 500kr (om jeg ikke husker helt feil) for "Ultimate". Men selv til "normal" pris hadde det vært verdt det. Er også veldig skeptisk til WW1 settingen, men kanskje enda mer skeptisk til "noobifiseringen" som de har gjort med BF1, så derfor har jeg holdt tilbake. (Syntes betaen var helt forferdelig) Er ikke helt umulig jeg ender opp med Ultimate selv etterhvert, men det er så mye annet bra å spille for tiden så tipper jeg venter til etter jul uansett. Du får gjerne poste om du skulle like spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...