Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken kropp syns du er mest sexy av disse to?


  

128 stemmer

  1. 1. Hvilken kropp finner du mest attraktiv?

    • Venstre
      101
    • Høyre
      27


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun til venstre hadde klart finest kropp, men jeg hadde ikke sagt nei takk til hun til høyre heller. Var mye fedme snakk her i tråden å jeg vil nå ikke si at hun til høyre var direkte feit. Noen kg ekstra har hun jo, men tror ikke det vil føre til noen sykdommer akkurat :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja takk begge deler, men må jeg velge blir det vestre, ho til høyre kunne lett kommet ut som vinneren hadde hun hatt litt mer fett i brystene.

 

Men også som noen andre sa så er det jo ikke tiltrekkende med low-res blurry bilde, kanskje funnet bedre bilde for sammenligning.

Lenke til kommentar

Hun til venstre hadde klart finest kropp, men jeg hadde ikke sagt nei takk til hun til høyre heller. Var mye fedme snakk her i tråden å jeg vil nå ikke si at hun til høyre var direkte feit. Noen kg ekstra har hun jo, men tror ikke det vil føre til noen sykdommer akkurat :p

 

Jeg syntes ikke denne holdningen er noe sunt å ha. Egentlig er det litt trist at "normalen" har økt såpass mye at folk ikke vil kalle hun feit. Det blir litt som å lure seg selv helt til man tror på det? Hun er uten tvil overvektig, eller feit for å si det på den måten. Forøvrig har jeg ingen ting imot overvektige mennesker å det er ikke slik at mitt ideal nødvendigvis er hun til venstre. 

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke denne holdningen er noe sunt å ha. Egentlig er det litt trist at "normalen" har økt såpass mye at folk ikke vil kalle hun feit. Det blir litt som å lure seg selv helt til man tror på det? Hun er uten tvil overvektig, eller feit for å si det på den måten. Forøvrig har jeg ingen ting imot overvektige mennesker å det er ikke slik at mitt ideal nødvendigvis er hun til venstre. 

 

Hvorfor er det trist at ingen vil kalle henne feit? Syns du ordet "feit" høres ut som en medisinsk betegnelse eller har et grad av saklighet i seg? Nei? Nei. Feit brukes mer som et skjellsord. Du kan ikke si at hun er overvektig uten å vite noe om vekten, høyden, midjemålet og diverse. Det er merkelig at man automatisk antar at en kvinne er overvektig om hun ikke er stram i fisken og er tilsynelatende tynn. Vi alle har fett på kroppen liksom, har man en viss fettprosent så er man ikke automatisk overvektig? Sliter litt med å følge tankegangen din.

 

Slik jeg tolker det du skriver, har man en dårlig holdning om man kaller noen som har litt ekstra for normal. Det er altså bedre å kalle noen med litt ekstra for feit. Har jeg rett? Begrepet "normalt" er ulikt fra person til person, det du ser på normalt trenger ikke andre se på som normalt. 

Endret av Loverdose
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, tenke seg til at man foretrekker en partner som ikke har økt risiko for hjerte- og karsykdommer, diabetes og en rekke overvektsrelaterte plager. Skulle nesten tro vi var hardwired til å ville ha sunne maker eller noe.

 

Nå er det jo en god del helseplager forbundet med undervekt også. Det er ikke sunt verken for kropp eller sjel å alltid måtte tenke på kiloene.

 

Jeg syntes ikke denne holdningen er noe sunt å ha. Egentlig er det litt trist at "normalen" har økt såpass mye at folk ikke vil kalle hun feit. 

 

Det er vel de som hevder at "normalen" tvert i mot har minket gjennom noen tiår med anorektiske fotomodeller. Det nornale bør ikke være jenter som må putte sokker i bikinioverdelen når de skal vise badetøy, slik som her.

 

Fordi...?

 

 

Fordi det er uheldig at folk fremstiller et ytterpunkt som mer ideelt enn et annet. Jenter flest er et sted midt imellom, og det er helt normalt og der man bør være. Ingenting blir bedre av at jenter sulteforer seg for å nå et meningsløst kulturbasert ideal.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er uheldig at folk fremstiller et ytterpunkt som mer ideelt enn et annet. Jenter flest er et sted midt imellom, og det er helt normalt og der man bør være. Ingenting blir bedre av at jenter sulteforer seg for å nå et meningsløst kulturbasert ideal.

 

Geir :)

Spørsmålet var vel kva kropp ein synest er meir sexy, ikkje at det eine er meir ideelt enn det andre?

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er vel 1.78 og veier ca 70KG. Er helt normalt det.

 

Du er en 16 år gammel gutt, ikke en voksen dame. Naturen har gitt damene former, og de formene kommer med de første få grammene med ekstra vekt. Skal damer se ut som tenåringsgutter, slik moteverdenen prøver å innbille oss, må de sultefore seg.

 

Vi kan godt ha den samtalen igjen om noen år. ;)

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, se så overvektige og usunne disse kvinnene er (eller feit er vell kanskje rette ordet?)! Tilnærmet/lignende/i nærheten av samme kropp som hun til høyre. Uten tvil sykelig overvekt her i gården.....  :omg:  :omg:  :omg: Disse kommer uten tvil til å slite med ulike livsstilsykdommer senere i livet. Prøv å se poenget jeg prøver å få frem.


Untitled-16.jpg
tumblr_njd5cb2elF1tkj1tgo1_500.jpg
b3433b0e48af455481205f623dd05a61.jpgtumblr_luc13pnVQA1qlagqgo1_1280.jpg

Curvy-Women-4.jpg
pic4IvoryMayKalber_zpsbad73b0e.jpg

La oss ta en titt på det de aller, aller fleste omtaler som sykelig overvekt, hvor en helst burde gå ned noen kg for å unngå livsstil sykdommer og helseplager. 
obese-woman.jpg
Obese-girl-by-Ed-Yourdon-Creative-Common
2F784E8900000578-3364774-image-a-33_1450

Edit: Også kan vi slenge med et bilde av noen kropper som de aller, aller fleste også vil definere som høyst normale. Da i tre versjoner, til og med! 

bbbbbb.jpg
 

Endret av Loverdose
  • Liker 5
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...