Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Mulig det vil være noen få på stadion, men aldri i verden om de overdøver publikum. Ligger ikke i europeisk (nord i hvert fall) kultur å blåse i plasttrompeter overalt. Ganske sikker på at synging vil være det dominerende på stadion kommende sesong også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som vil ha på plass en Premier League-kategori i stedet for alle disse klubbkategoriene? Er jo dødt i denne kategorien uansett, bare denne tråden og ryktebørsen som lever. Savner også "gamle dager" (før kategoriene kom), mye av rivaliseringen fra den tiden er borte. Er det i det hele tatt noen andre enn United-supportere som tar turen til denne tråden? Hadde jo vært nice med en PL-kategori, det er jo tross alt verdens største fotballiga.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1243414

Lenke til kommentar

Det skal bli så jævlig digg med PL-start nå. Bare pre-season skal bli en fornøyelse. Er så drittlei VM nå. Ikke selve kampene, men alle de tusenvis av fotballblinde, uvitende, ikke-interreserte nørdsa som fyller facebook-side opp og ned med all slags piss. Alt i fra at Messi var VMs beste fordi han hadde flest assists, flest skudd på mål og flest driblinger (??!), til at Spania "lett kom til å vinne finalen fordi Stekelenburg er en dårlig keeper". Og alle solbrune Tjøme-gutter og jenter som stapper statusene fulle med "VIVAA SPANIIAAA!!" etc uten å egentlig bry seg en døyt. Er lei av fotballdiskusjoner som ender i "Tyskland tapte p.g.a. karma, jævla nazister!" og alle Afrika-sympatisører som ikke veit forskjellen på keepern eller spissen, men holder med det fordet.

 

Ja, pluss at det ikke er mer vuvuzuela konserter. PL blir bra :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

En venninne holdt med Spania i finalen, siden det ville vært fælt for alle de svarte i Sør-Afrika om Nederland, de gamle koloniherrene, vant.

 

Ei jeg kjenner holdt med Spania for at det var bedre å shoppe der enn i Nederland....

Hun er pen da, det redder det meste :p

 

Speechless ... Har noe lignende selv. En vennine som holdt med Nederland fordi de hadde så styygge drakter og spillere, så hun syntes synd på dem. Endelig er det over.

Lenke til kommentar

Nå skal West Ham være nær sitt tredje kjøp for sommeren. Loic Remy for £12m. Dealen går visst utover et par år, som gjør at vi ikke trenger å betale alt med en gang. Remy blir sett på som den nye Henry(la oss håpe han kommer uten aktive hender) og scorte 14 mål for Nice ifjor. Kommende fransk landslagsspiller og en spiller jeg tipper vi ser i en større klubb om et par år. Arsenal har hvertfall vært ute etter han.

 

Hitz, Barrera og Remy inn gjør at det begynner å se bra ut. Sleng på keeper Piet Velthuizen(23 år og allerede debutert på det nederlandske landslaget) og en grei forsvarsspiller, og West Ham begynner å se ganske bra ut. Da handler det bare om hvilke spillere som blir solgt da. Satser på at Parker blir og kanskje Cole. Green blir nok hvertfall 1 år til, mens det er mer usikkert med Upson. Valon Behrami på vei ut?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hehe, nok en gang er Premier League og i dette tilfellet West Ham et second-chioce. Bordeaux med Triaud i spissen har ikke råd til den massive prislappen, førstevalget til Loic.

 

Skal ikke si noe bastant rundt Barrera, men det skal virkelig sies at det overnevnte også tilfaller her også, skal vi tolke hans utsagn. Barrera har fortalt at han venter på andre tilbud - Lazio. Med Lazio's manglende, snarere inkompetente, lederskap, blir nok dette neppe gjennomført. Hvor mange har dem mistet på løpende bånd? Dog, kanskje dem faktisk får nappe hos KP Boateng likevell.

Lenke til kommentar

Remy sa hvertfall dette til L'Equipe:

 

"I've always dreamed of playing in England. When a club like West Ham is in the running, it is always interesting. But nothing is done.

 

"The clubs must reach an agreement and Nice [will receive] a lot of money. Without giving an ultimatum, I hope it will be resolved quickly."

 

Godt nok for meg i alle fall :p The Sun(klype salt) sier at han har "snubbed" Bordeauz og Lyon.

 

Hva Barrera angår har jeg hørt at han har landet i London og godt mulig blir presentert imorgen. Tviler på at Lazio har noen sjans, men etter Gudjohnsen-farsen i vinter aner jeg ikke lenger.

 

Apropos Mexicanere på vei til England så har Efrain Juarez avslått en overgang til Celtic som så ut til å være i boks, og neimen er det ikke West Ham som er neste mann på listen skal man tro ryktene :thumbup:

 

Hadde ikke vært så ille å snappe opp enda en VM-spiller fra Mexico. Juarez er jo også omtalt som back som passer veldig bra for West Ham. Faubert hadde riktignok en god sesong ifjor, men han er primært høyrekant og har vært litt usikker bakover. Vet ikke om Juarez selv vil være back eller midtbane da. Ifølge Goal var det nettopp det at han ble tenkt på som høyreback som var grunnen til at han avslo Barcelona(!) for å heller snakke med Celtic.

 

Men med £3m for Barrera, £3m for Juarez og £12m for Remy så begynner jeg litt å lure på hvor vi får alle pengene fra. Kanskje det er noe i ryktene om Russern som ville pumpe inn £30m i klubben... :hmm:

Lenke til kommentar

Må isåfall være flere poser salt. Når Triaud går så langt å sier at han ønsker Remy for alt i verden, men at pengene ikke strekker til, bør det si endel. Når Loic også viser tegn til at han ønsker å tvinge igjennom en overgang, er saken grei for min del ihvertfall.

 

Barrera går forøvrig helt sinnsykt billig, nesten for sant til å være godt ( :p ). Hva er det Pumas tenker med? Han har imponert i dette mesterskapet og har endel klubber som potensielt sett har penger til å legge inn et langt større bud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...