Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutes ago, Snowleopard said:

Tesla er vel med her, dog lengre ned...

image.png.81f96206c3dabd240c60c3fe5dbc4ddb.png

Jeg er ikke så stø i tysk. Hvor fort har de kjørt på testene? For det var ganske lav rekkevidde på to fulle ladinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
bzzlink skrev (8 minutter siden):

Jeg er ikke så stø i tysk. Hvor fort har de kjørt på testene? For det var ganske lav rekkevidde på to fulle ladinger

Har jeg ikke sett. Men dette er vel kjøring der de starter med fullt batteri (100 % SoC), og lader en gang i 20 min fra 10 % S0C.

Du kan kopiere lenken, så gå til translate.google.no og få oversatt fra tysk til norsk, engelsk eller hvilket språk du vil, ved å lime inn lenken der du skal skrive teksten, og så velge språk det skal oversettes til. Da får du en lenke til teksten oversatt for deg!

Eller bruker du Google Chrome, så er det mulig å velge oversettelse rett i nettleseren (skal få spørsmål om du ikke har nektet tidligere).

Overskriftene i det jeg limte inn, er:

1) sammenslått rekkevidde

2) Rekkevidde med fullt batteri (til 10 % rest)

3) oppnådd rekkevidde gjennom 20 minutters lading

Endret av Snowleopard
Skriveleif
Skrevet
bzzlink skrev (6 minutter siden):

Lurer på det samme. Tenkte at spesielt model 3 var en god del mere effektiv en det testen der angir. 

Skrevet (endret)
25 minutes ago, Snowleopard said:

Har jeg ikke sett. Men dette er vel kjøring der de starter med fullt batteri (100 % SoC), og lader en gang i 20 min fra 10 % S0C.

Du kan kopiere lenken, så gå til translate.google.no og få oversatt fra tysk til norsk, engelsk eller hvilket språk du vil, ved å lime inn lenken der du skal skrive teksten, og så velge språk det skal oversettes til. Da får du en lenke til teksten oversatt for deg!

Eller bruker du Google Chrome, så er det mulig å velge oversettelse rett i nettleseren (skal få spørsmål om du ikke har nektet tidligere).

Overskriftene i det jeg limte inn, er:

1) sammenslått rekkevidde

2) Rekkevidde med fullt batteri (til 10 % rest)

3) oppnådd rekkevidde gjennom 20 minutters lading

Aha, da gir det mer mening ja. Takker

Må si Ford Capri virkelig overrasker positivt med å gå 70km lenger enn Model Y på 90% av batteriet.

Endret av bzzlink
Skrevet (endret)
bzzlink skrev (19 minutter siden):

Må si Ford Capri virkelig overrasker positivt med å gå 70km lenger enn Model Y på 90% av batteriet.

Jevnere ladekurve?

Endret av Duriello

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...