Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tja.. det kan se litt ut som en sky- eller snøball ja..

 

Men så plutselig, om en kommer lengre ut i det såkalte verdensrommet, skjuler skyene veldig lite.

 

Photo or Painting?

 

Så... Du tror man ser like mye av jorden fra et fly som fra rommet?

Fra et fly i marsjhøyde kan man se (hadde det ikke vært for veggene i flyet) cirka 400km².

Fra rommet kam man se opptil cirka 250000000km².

 

Hvilken av disse størrelsene tror du vil kunne dekkes helt av skyer oftest?

1. 400km²

2. 250000000km²

Lenke til kommentar

 

 

Tja.. det kan se litt ut som en sky- eller snøball ja..

 

Men så plutselig, om en kommer lengre ut i det såkalte verdensrommet, skjuler skyene veldig lite.

 

Photo or Painting?

 

ezgif-3-8d9d6d6ebe.gif

 

Hadde Gud funnets, da hadde han lagd noe så vakkert som det over.

Han hadde ikke nøyd seg med dette, til sammenligning fantasiløse, makkverket:

flat-earth8-wide.jpg

Lenke til kommentar

Photo. Its real bruh.

 

 

Ser litt ut som maleri for meg, sammenlignet med de fotografier som vi har av skyene høyt oppe. 

 

Minner også om noen danske "søppeldokumentarer" som jeg har sett, der Prinsesserne fra blokken skal si at de er sjelevenner, og de velger å kalle hverandre for "broremand". Hmm, meget merkelig. 

Lenke til kommentar

 

På en flytur er det interessante ting å se rett etter avgang og like før landing. Ellers er det et tykt skylag, som dette:

 

maxresdefault.jpg

 

Fra verdensrommet burde vi derfor sett en skyball:

 

WFVolumeCloud2.JPG

Jeg ser klokka var halv to på natta. Var du full da du skrev dette?

 

 

Hun driver ap med oss...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner også om noen danske "søppeldokumentarer" som jeg har sett, der Prinsesserne fra blokken skal si at de er sjelevenner, og de velger å kalle hverandre for "broremand". Hmm, meget merkelig.

 

 

Hva er din kommentar for filmer fra feks NASA, SpaceX osv?

 

Eks:

 

Her ser man jo livefeeden fra start til slutt.

Lenke til kommentar

 

Minner også om noen danske "søppeldokumentarer" som jeg har sett, der Prinsesserne fra blokken skal si at de er sjelevenner, og de velger å kalle hverandre for "broremand". Hmm, meget merkelig.

 

 

Hva er din kommentar for filmer fra feks NASA, SpaceX osv?

 

Eks:

 

Her ser man jo livefeeden fra start til slutt.

 

 

Det er fake... I den grad at rakettene er ekte og går opp, men videofeeden er CGI.

 

Både Festus og MaxRPM ønsket jo en livefeed av oppskytinger som beviste rund jord... Da de fikk dette ble målstreken bare flyttet for så å bortforklare videoene med at det er en CGI-feed....

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både Festus og MaxRPM ønsket jo en livefeed av oppskytinger som beviste rund jord... Da de fikk dette ble målstreken bare flyttet for så å bortforklare videoene med at det er en CGI-feed....

Ah ja ikke sant.

 

Man må jo nesten lure på om de troller bare for at de en dag kanskje skal få en gratistur opp til verdensrommet? :) Isåfall er det kanskje ikke så dum taktikk. Kunne tenkt meg opp en tur selv.

 

 

Montro om "lederene" på et av disse store "flat earth"-sektene hadde takket ja til et tilbud om en tur til verdensrommet?

Lenke til kommentar

 

Både Festus og MaxRPM ønsket jo en livefeed av oppskytinger som beviste rund jord... Da de fikk dette ble målstreken bare flyttet for så å bortforklare videoene med at det er en CGI-feed....

Ah ja ikke sant.

 

Man må jo nesten lure på om de troller bare for at de en dag kanskje skal få en gratistur opp til verdensrommet? :) Isåfall er det kanskje ikke så dum taktikk. Kunne tenkt meg opp en tur selv.

 

 

Montro om "lederene" på et av disse store "flat earth"-sektene hadde takket ja til et tilbud om en tur til verdensrommet?

 

 

Jeg tror ikke det hadde hjulpet... Det påstås jo at det man ser gjennom vinduene på fly i dag er skjermer for å lure oss i forhold til avstandene på jorden.... Hva vil bli annerledes om vi hadde satt dem i et fartøy som går til verdensrommet for så å få de til å se ut vinduet når den samme påstanden hadde blitt brukt?

 

Jeg tror uansett hva man kaster på disse menneskene av bevis så vil det bli bortforklart og hvis de ikke har noen god forklaring på det så blir det bare bortforklart med religiøse tekster og snakk om djevelen og at vi er hjernevasket av "eliten":-p

Lenke til kommentar

Jeg tror uansett hva man kaster på disse menneskene av bevis så vil det bli bortforklart og hvis de ikke har noen god forklaring på det så blir det bare bortforklart med religiøse tekster og snakk om djevelen og at vi er hjernevasket av "eliten":-p

Akkurat dette er det jo absolutt ingen tvil om. De har kartet og mener det stemmer helt uavhengig av det faktiske terrenget. Selv det de selv sier trengs av beviser blir jo bortforklare når de får det.

Lenke til kommentar

slasken:

"Han hadde ikke nøyd seg med dette, til sammenligning fantasiløse, makkverket:"

 

Morsomt nok har ditt bilde blitt inaktivt i mellomtida, kanskje et verk av tilfeldighetene eller av Guds hånd?

 

Har ikke påstått at det ikke finnes bilder fra fly av landskap. 

 

Det jeg hevdet var at det bare er noe interessant å se etter avgang og før landing. Da flyet i midten av reisen er over et kompakt skylag. Så det er rike muligheter for å ta bilder i flere minutter etter avgang, og i flere minutter før landing. 

 

Gabriel:

"Jeg bare  dele denne overskriften. "Eliten", i form av Dagbladet forsnakket seg visst, og innrømmer at pingviner er fra verdensrommet..  :p"

 

Kanskje til ettertanke... på et så lite område som dere hevder at Antarktis er, hvordan er det mulig å overse 1,5 millioner pingviner?

 

Forskeren sier at oppdagelsen vil føre til at de gjør reelle endringer. 

Skal vi dermed lure på om forskeren i andre intervjuer pleier å si at de skal gjøre endringer, bare for å si noe. 

Og at når det står "reelle" endringer er det de eneste gangene det faktisk blir endringer :)

Lenke til kommentar

slasken:

"Han hadde ikke nøyd seg med dette, til sammenligning fantasiløse, makkverket:"

 

Morsomt nok har ditt bilde blitt inaktivt i mellomtida, kanskje et verk av tilfeldighetene eller av Guds hånd?

 

Det er pga. Ezgif.com har bilder oppe i 1 times tid, for å spare plass på servene sine. :wee: 

GIF'et er oppe igjen og har vært det siden 11:53, så at du tar til ordet først nå, etter å svart på andre kommentarer er din egen feil, ikke "Guds hånd"  :tease:

Poster det igjen siden jeg ser du er aktiv i tråden nå. :)

9KDhClM.gif

Endret av Fantomtegningen
Lenke til kommentar

 

Gabriel:

"Jeg bare  dele denne overskriften. "Eliten", i form av Dagbladet forsnakket seg visst, og innrømmer at pingviner er fra verdensrommet..  :p"

 

Kanskje til ettertanke... på et så lite område som dere hevder at Antarktis er, hvordan er det mulig å overse 1,5 millioner pingviner?

 

 

Kanskje til ettertanke... hvordan er det mulig overse pingvinene fra verdensrommet... uten verdensrom? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...