Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om Rowan Atkinson kan gi noen sannferdig informasjon, av og til tar han navnet svart snokeslange (black adder). Og slangen i Bibelen spurte: "Har Gud virkelig sagt...?" Og det har den fortsatt med. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_2-5eGw2P1o

 

På lik linje som om bibelen har gitt noen sannferdig informasjon? Og du snakker om djevler og poster en slik video?

 

Du burde holdt deg for god til å bryte med de gangene det står i bibelen om å ikke lyve...

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

 

Og du snakker om djevler og poster en slik video?

 

Musikken var fin :)

 

 

Wow... You crack me up.... Lykke til i livet... Jeg forlater denne tråden nå. Det var underholdende i lengden. Lykke til med å fortsette å gå på din flate jord og bare ignorere fysikken og alle andre fakta du kan sjekke selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Musikken var fin :)

Dette har sikkert blitt spurt om tidligere i tråden men jeg forsøker alikavel.

 

 

1) Om jorden vår er flat, hvorfor er ikke månen, sola eller andre stjerner det?

 

2) Hvorfor bruker private selskaper som SpaceX milliarder av kroner på utvikling av fartøyer som tar deg til verdensrommet, om det ikke finnes?

 

3) Hvorfor viser dere "flat earth believers" ikke når dere er på "kanten" av jorden vår?

 

4) Hva er grunnen til at myndigheter eller hva dem er, skal skjule at jorden er flat?

Lenke til kommentar

Merko: Hvis du kan engelsk og hører godt, kan du da se noen flat jord-videoer selv... Det koster ikke milliarder å feste noe aluminiumsfolie på et metallskjelett, men det å sende opp store raketter (som deretter krasjer i havet) koster selvfølgelig noe. På den annen side sendes det daglig raketter mot f.eks. Israel?

 

Se så, det skal bli enda mere globusmarkering i Rogalandsområdet. https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/G1eKVl/Vil-bygge-jordklode-pa-toppen-av-Ullandhaugtarnet

 

Fra før har de lagd den ultra-syndige Planetstien på Sandnes, samtidig som turgåerne der helt klart beveger seg ved flatt vann og flatt terreng. Hvilken frekkhet. 

 

Og nå atter en styggedom, et tårn som i realiteten er et slående bevis på at jorda er flat da du nærmest kan se inn i nabofylket fra det, vil de nå gjøre om til en markering av jordklodens overherredømme (usj).

Lenke til kommentar

Det er ganske tydelig at du lever i en verden med litt flere farger og dimensjoner enn det vi andre opplever festus....

 

Velkommen tilbake, det er bare timer siden du bød oss farvel og ønsket lykke til videre i livet fordi du forlot tråden. Viser dette at tråden har en kraft, like sterk som det magnetiske fjellet på den magnetiske nordpolen? Like mange watt som de store fønerne som smelter isfjellene? Eller var Casper bare full da han skrev dette? Det vil vise seg, for dem som velger å følge med på de neste episodene.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er ganske tydelig at du lever i en verden med litt flere farger og dimensjoner enn det vi andre opplever festus....

Velkommen tilbake, det er bare timer siden du bød oss farvel og ønsket lykke til videre i livet fordi du forlot tråden. Viser dette at tråden har en kraft, like sterk som det magnetiske fjellet på den magnetiske nordpolen? Like mange watt som de store fønerne som smelter isfjellene? Eller var Casper bare full da han skrev dette? Det vil vise seg, for dem som velger å følge med på de neste episodene.

Var mer at jeg ikke klarte å la dårskap og løgner få flyte fritt heller.

Lenke til kommentar

 

 

Fra før har de lagd den ultra-syndige Planetstien på Sandnes.

Hey! Hyggelig at hjembyen min blir nevnt i tråden, litt utrivelig at du rakker ned på den med ignoransen din  :nei: Stien er faktisk veldig lærerik der den skriver kort om de forskjellige planetene og har en nøyaktig distanse mellom dem i en viss gitt skala.

Synes du burde ta deg turen dit og ta deg en spasertur, det er gratis!  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hey! Hyggelig at hjembyen min blir nevnt i tråden, litt utrivelig at du rakker ned på den med ignoransen din :nei: Stien er faktisk veldig lærerik der den skriver kort om de forskjellige planetene og har en nøyaktig distanse mellom dem i en viss gitt skala.

Synes du burde ta deg turen dit og ta deg en spasertur, det er gratis! :)

Hvor er denne? Er ikke så mange timer siden jeg var der, satser på å komme tilbake snart med litt bedre tid :) Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

Hey! Hyggelig at hjembyen min blir nevnt i tråden, litt utrivelig at du rakker ned på den med ignoransen din :nei: Stien er faktisk veldig lærerik der den skriver kort om de forskjellige planetene og har en nøyaktig distanse mellom dem i en viss gitt skala.

Synes du burde ta deg turen dit og ta deg en spasertur, det er gratis! :)

Hvor er denne? Er ikke mer så mange timer siden jeg var der, satser på å komme tilbake snart med litt bedre tid :)

 

https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g226926-d3608391-Reviews-Sandvedparken-Sandnes_Stavanger_Municipality_Rogaland_Western_Norway.html

 

Det ene bildet viser "Startstreken". :)

Lenke til kommentar

Har vært der, men fikk nesten apoplektisk anfall hver gang jeg så en av disse upassende plakatene. Forringer turområdet, gjør det. 

Hvis du er i fare for å få hjerneblødning av å se noen plakater som sier noe du er uenig i vil jeg anbefale deg en tur til legen :thumbup:

 

Jeg har aldri bodd på vestlandet, men ut fra det jeg ser på Google syns jeg personlig det ser ut som det har gått noen timer med for å sørge for at det er estetisk pent.

Lenke til kommentar

Har i det siste fundert på om Festus noengang kan gjøre en feil i det hele tatt. For make til perfeksjonistisk Norsk skriftlig har jeg sjelden sett. Aldri en redigering som skjer.

Men der kom den: "på Sandnes".  Det heter nok "I Sandnes". Kanskje mer en misforståelse enn feil da, men..
 

Lenke til kommentar

Har i det siste fundert på om Festus noengang kan gjøre en feil i det hele tatt. For make til perfeksjonistisk Norsk skriftlig har jeg sjelden sett. Aldri en redigering som skjer.

 

Men der kom den: "på Sandnes".  Det heter nok "I Sandnes". Kanskje mer en misforståelse enn feil da, men..

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1722333&page=697&do=findComment&comment=24332049

Trenger ikke lete lenge for å finne ett innlegg som er redigert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...