Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, TheDarkSycamore - SCM said:

For noe jævla møl ...

Her har vi altså to personer som er ute etter å grafse til seg penger; den ene ved å fremme sine syke ideer, og den andre ved å kommentere de syke ideene til den andre. Jeg vet ikke hva som er verst, men jeg orket ikke å se på mer enn 4 minutter av denne videoen, og den kommer rett i hælene på tre andre videoer som nylig ble postet her.

Hva slags folk er det som sitter og ser på den ene videoen etter den andre av dette kaliberet?

Skrevet
nebrewfoz skrev (21 minutter siden):

For noe jævla møl ...

Her har vi altså to personer som er ute etter å grafse til seg penger; den ene ved å fremme sine syke ideer, og den andre ved å kommentere de syke ideene til den andre. Jeg vet ikke hva som er verst, men jeg orket ikke å se på mer enn 4 minutter av denne videoen, og den kommer rett i hælene på tre andre videoer som nylig ble postet her.

Hva slags folk er det som sitter og ser på den ene videoen etter den andre av dette kaliberet?

Det er helt greit det. 😏 Sikkert mulig, men jeg er mer enig i Creaky enn han CC (Cris) da. 😌 Hva fikk deg til og se 4 minutter inn i den videoen, selvfølgelig nysgjerrighet for modner meg ikke? 🙃 For meg personlig, syns det er litt morsromt og skremmende på samme tid at det finnes slike personer som er så skråsikker på at jorda er flat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...