Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Takker for tips. @Jokerjævel. Er det en vifte du har prøvd før, eller som du kun har lyst å teste ut?

Har ikke prøvd de enda. Men da jeg leste meg opp på alternativene for å få et så stille kabinett som mulig var disse en sterk kandidat. Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det i boks så langt. Pokker var med tommelskruer med fingjenger med i kabinett. Måtte finne noe med grovgjenger selv. Dessuten så passet ikke hullene i kabinett mot PSU så bra. Kabinetthullene satt for lavt ned, så dette var ikke Plug-n-play (var gummistøtte i bunn av kabinettet, men de lot seg ikke trykke særlig, og ville jo helst ikke skvise så hardt på viftegrill av PSU heller). Vil tippe at NZXT er svakheten her og at EVGA nok vokter seg til å følge standarder. Men fikk det nå i sammen:

 

post-30484-0-93901100-1561641793_thumb.jpg

POWA

:)

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også er det bra at det fins mer enn en aktør å velge mellom, Intel stod jo på stedet hvil i mange år inntil AMD kom tilbake, de kunne ha utvikla seg mye mer enn å bare melke markedet som de gjorde.

Er vel kanskje ikke så overrasket over prisene, men man ønsker jo lavere priser, det er klart.

Endret av meg0709
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tror man må ha litt tolmodighet, ser ikke ut som ryzen 1700 er helt utdatert ennå.

AMD gjør som intel melker kundene når det først har mulighet, må bli nyåpning på power eller annen butikk.

For er ikke verdt å betale rundt 6000 kr for 3950X

Er uansett få spill\programmer som drar nytte av slikt også.

Lenke til kommentar

Her synes jeg mer det virker som det er komplett som tar seg veldig godt betalt...men tenker når vi har prisene i andre (sammenlignbare land), så ser vi om det er norske butikker som priser det for høyt, eller om det faktisk er AMD selv som setter slike høye priser (slik det vel gjerne er med Intel...)...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...