Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som bruker mobilen til betaling?

 

Hvilke løsninger bruker dere og hvor fungerer de? Samt ikke minst hvordan fungerer de? Ønsker å kunne kvitte meg med å måtte ha med betalingskort på en del butikker.

 

Har brukt Vipps og MobilePay. Fungerer veldig greit begge to, liker godt at sistnevnte ikke trenger kode men at man kan bruke fingeravtrykk. Nå skal det sies at det ikke er ofte jeg bruker mobilen til det. Skjønt, det var veldig greit da jeg var på konsert og vi betalte en vin ved at vennninna betalte i Vipps og så vippset jeg det jeg skyldte over med én gang. :)

Det er litt dumt at det finnes så mange forskjellige betalingsløsninger og at man må innstallere flere for å kunne bruke de på flere steder.

Endret av Teria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle til å si det, tipper det er noen EU lover eller lignende som er grunnen, samme som at man får opp den irriterende "Vil du virkelig ha så høy lyd?" saken.

 

 

Alle verdens guttunger synes vel avslått kameralyd på mobilen er veldig bra!

Da 50% av alle ''upskirt'' ol som ligger på nett ikke hadde eksistert hvis man i alle land MÅTTE ha kameralyd....

:rofl:

 

Jeg er selv glad for at det er kameralyd, men det var en episode hvor jeg skulle ønske at den jævla lyden ikke eksisterte.

 

Har dere noensinne slått på skjermen med hjem-knappen, men uheldigvis trykket den to ganger slik at kameraet åpner? Okei, gjør det mens en jente går foran deg, få panikk og uheldigvis kom borti kameraknappen, som selvfølgelig er plassert helt nederst på skjermen, slik at den tar et bilde av bakken foran deg. Personen foran deg vet jo ikke at dette er et uhell, så alt hun hører er at personen bak henne tar et bilde. Mest sannsynlig av henne. 

Og så begynte hun å løpe, og jeg hadde lyst å skrike...

 

6hstfiM.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En av disse funker, selv kan jeg gjøre det med å gå inn på Camera, settings, skrolle helt ned og -turn off shutter sound-

 

httttps://www.youtube.com/watch?v=NDEMwxDKhqA

 

Nope, jeg har ikke det valget i kamera-innstillingene. Er ikke egentlig så krise uansett. Vil jeg ha lyden av så setter jeg mobilen på lydløs mens jeg knipser bildene. 

Lenke til kommentar

 

En av disse funker, selv kan jeg gjøre det med å gå inn på Camera, settings, skrolle helt ned og -turn off shutter sound-

 

httttps://www.youtube.com/watch?v=NDEMwxDKhqA

 

Nope, jeg har ikke det valget i kamera-innstillingene. Er ikke egentlig så krise uansett. Vil jeg ha lyden av så setter jeg mobilen på lydløs mens jeg knipser bildene. 

 

 

Okei, husket ikke om det var standard eller ikke.

Men hvis du går inn på Sounds/lyd og skrur system sounds helt ned slår du den også av, men da slår man også av andre ''system'' lyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...