Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beholder S6 videre ser det ut som, etter å ha fulgt denne tråden.

Den har fungert topp for meg snart et år nå.

Praktisk talt helt uten problemer...

Har Telia. Ingen problemer med dekningen. Ingen problemer med batteriet  heller. Holder for 30timer med ganske mye bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjører SwiftKey, ser en annen her snakka om at noen taster lå så langt ut mot kanten at han ikke fikk trykket på dem - det samme kan jeg si. Ellers kommer en totalt uønsket borti funksjoner på kanten hele tiden, noe som gjorde at jeg holdt telefonen som et skjørt egg!

Samsung standardtastatur er mer responsivt enn SwiftKey på tastene ut mot kantene, dessuten kan du redusere størrelsen på Samsungtastaturet i bredden, da kommer alle tastene i enda lengre avstand fra den buede skjermkanten.

 

Samsungtastaturet er SwiftKey tilpasset Samsungtelefoner. Om du går på tastaturinstillinger -> versioninformasjon om Samsungtastaturet så vil SwiftKey logoen skinne.

 

Kan så være, og som du sier, det er da tilpasset Samsungtelefoner. Og poenget her var nettopp at med Samsung sitt innebygde tastatur kan du redusere skriveflaten på sidene, noe som løser eventuelle problemer med taster som ikke responderer helt ute på edge'n. SwiftKey kan ikke reduseres i bredden, kun i høyden.

 

Skrev det bare for å poengtere ovenfor Svein (og de andre som ikke er klar over dette) at det på ingen måte er nødvendig å laste ned SwiftKey på en Samsung telefon.

 

 

Jeg klarer ikke å finne noen swiftkey logo under versjonsinformasjonen på min s7 edge i hvertfall, så er du helt sikker på at dette fortsatt er tilfelle?

Lenke til kommentar

Det er bare det med dekningen som har plaget meg. Ellers er det en topp telefon. Mye raskere og finere og bedre batteri enn S6. For ikke å snakke om kameraet!!! Men en telefon uten dekning er jo litt dumt da. Men siden flere har problemer så håper jeg at de fikser det, hvis ikke så må jeg sende den inn. Kan ikke gå rundt og miste dekningen, da får jo ingen tak i meg.

Lenke til kommentar

 

detter er jo samsung s6 all over agein... har avbestilt min fra jobben og håper je rakk det.i tide!

 

Skjønner ikke helt. Har ikke mistet dekningen en eneste gang... Telenor.

 

 

Samme her. Hatt S7 Edge i én uke nå helt uten problemer. Fikk nytt simkort av Telenor. Vet ikke om det skal ha noe å si men.

Veldig fornøyd med denne mobilen.

Lenke til kommentar

Hei. Har hatt S7 i ca en uke nå. Veldig fornøyd med det meste.

En ting jeg lurer på er om andre har samme erfaring som meg, nemlig at det som trekker mest strøm er internett appen. Telefonen bruker lite strøm på det meste, men når det kommer til surfing bruker nettleseren mer strøm enn skjermen. Har noen eksperimentert og funnet noen litt mer strømbesparende nettlesere? Mistenker at det har en del med at LTE/4G bruker mye strøm, men syns likevel det er snodig at s7 kan spille av hd film i 14 timer for likevel å tappes mye raskere av å surfe på vg eller tek. Hvordan kan håndteringen av HTML5 være  så lite effektivt?

Lenke til kommentar

Hatt S7 Edge i en uke nå. Veldig fornøyd, men litt uvant (bytta fra iPhone). Tok ut telefonen fra laderen kl. 8:30 idag. Hørte på musikk til skolen, surfet til frokost, snakket i telefonen i 1 1/2 time, skypet (med video) i 1 1/2 time. 4 1/2 time med skjermtid. Snappet og vært på Facebook. 20% batteri igjen nå:). Kongetelefon

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...