Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

strålende fornøyd jeg også,blir bare mer og mer fornøyd som dagene går.

noen som vet om det er mulig å legge til bilde til forskjellige kontakter?

cool hvis broderen ringer og det kommer et bilde i stedet for bare navn

Trykk på kontakten du vil legge til bilde, trykk Rediger oppi høyre hjørne, så skal det være en sirkel med et kamera inni. Trykk på den, så kan du velge bilde til kontakten :)

Lenke til kommentar

 

strålende fornøyd jeg også,blir bare mer og mer fornøyd som dagene går.

noen som vet om det er mulig å legge til bilde til forskjellige kontakter?

cool hvis broderen ringer og det kommer et bilde i stedet for bare navn

Trykk på kontakten du vil legge til bilde, trykk Rediger oppi høyre hjørne, så skal det være en sirkel med et kamera inni. Trykk på den, så kan du velge bilde til kontakten :)

 

Toppers,skal testes senere...takk :)

Lenke til kommentar

Jeg beholder S6 videre ser det ut som, etter å ha fulgt denne tråden.

Den har fungert topp for meg snart et år nå.

Praktisk talt helt uten problemer...

 

Vis oss en tråd om en ny smarttelefon der det IKKE er noen som opplever problemer av ulik art, enten det nå er dekning, batteriforbruk, kamera, lydkvalitet, eller you name it. Det er også slik at det er de som opplever problem som skriver, mens de som er fornøyd, flertallet, engasjerer seg naturligvis mindre.

 

Selv har jeg ingen problem med min Samsung S7 Edge, verken med dekning eller noe annet. Det eneste var den bua skjermen som krevde litt tilvenning i starten, nå er ikke det noe problem lenger. Jeg er kjempefornøyd med telefonen, den er lynkjapp, responsiv, har god batteritid, god lydkvalitet, knallkamera og er i tillegg lekker å se på. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. (Skulle selvsagt bare mangle, når den er nyest og dyrest ... ;) )

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har samme problem som mange av dere andre med telenor abb. At det kun blir nødanrop. Ser at mobilen da fortsatt har full signal men er ikke registrert på nettverket. Har prøvd alle mulige løsninger som foreslås her uten at det har hjulpet. Betyr dette innsending av mobil eller at vi må vente på en oppdatering? Telenor var ikke kjent med dette og sa at det enten var feil på telefon eller simkort. Men simkortet byttet jeg i dag uten at det ble forskjell. Synes skuffen med simkortet virker litt dårlig, og at simkortet virker løsst, men om det var årsaken ville vel alle hatt problemer og ikke bare telenor.. Så bortsett fra at telefonen 50% tiden ikke er på nett, funker resten bra. Supert kamera og en drøm å surfe med.

Lenke til kommentar

Det er mulig det er tilfeldig, men nå ser det ut til at Telia fungerer uten at jeg mister dekning lengre og må reboote. Det er 4 døgn siden jeg byttet APN fra "Netcom Mobil" til "Telia Internett", og mobilnettet har ikke falt ut en eneste gang.

 

Instillinger - Mobilnett - Tilgangspunktnavn

 

 

post-3529-0-05000200-1458458042_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er mulig det er tilfeldig, men nå ser det ut til at Telia fungerer uten at jeg mister dekning lengre og må reboote. Det er 4 døgn siden jeg byttet APN fra "Netcom Mobil" til "Telia Internett", og mobilnettet har ikke falt ut en eneste gang.

 

Instillinger - Mobilnett - Tilgangspunktnavn

Jeg har bare Netcom Mobil og ingen andre å velge mellom. Men jeg har ikke kjørt den der config-SMS-en jeg fikk automatisk da jeg satte inn SIM-kortet. Burde jeg kanskje det?

 

Så lenge jeg er på wifi så merker jeg ikke at den detter ut, så er litt vanskelig med statistikken. Men sist jeg merka det var på torsdag. Selvfølgelig da jeg skulle vise noen en app... Og alt gikk i sirup fordi den hadde kopla seg på edge-nettet, bare. Noe den gjør etter at den har falt ut. Bare å boote, da...

 

Edit: Kjørte config-SMS nå. Da fikk jeg "Telia Internett" istedenfor "NetCom mobil". Får håpe det hjelper.

Endret av Hufza
Lenke til kommentar

Har heller aldri mistet dekningen. Eneste gangen jeg har restartet telefonen var etter oppdatering av OS.

Jeg har også mistet dekningen på min samsung Xcover. Det kom etter oppdateringen til 5.1.1 så det er ikke en bug i telefonen men i Android 5.1.1. Detter ut sånn ca en gang i uken og man oppdager det ikke før man prøver å ringe ut.

På en jobb telefon er det svært plagsomt å ikke kunne stole på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...