Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veeldig off topic, men får svare deg. Har sett den ja, men det blir litt for høy oppløsning. Har laptop m/980m, så tror jeg må begrense meg litt om jeg vil spille på høyt detaljnivå.

 

Freesync vet jeg ingenting om, jeg har også nvidia som sagt. Ser det er en AMD teknologi, uten at jeg har satt meg noe mer inn i det.

Lenke til kommentar

Veeldig off topic, men får svare deg. Har sett den ja, men det blir litt for høy oppløsning. Har laptop m/980m, så tror jeg må begrense meg litt om jeg vil spille på høyt detaljnivå.

 

Freesync vet jeg ingenting om, jeg har også nvidia som sagt. Ser det er en AMD teknologi, uten at jeg har satt meg noe mer inn i det.

Siste OT-svar fra meg men Gsync og freesync er adaptive refreshrate-teknologi for henholdsvis nvidia og amd/ati. Ville definitivt satt meg inn i konseptet og kjøpt en skjerm som passer med din skjermkortprodusent, de fleste som har prøvd adaptive refreshrate-teknologi sier det er en game changer. Litt usikker på om mobil-GPUene til nvidia er støttet men skulle tro 980m var det. Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Ser ut som Elkjøp & Lefdal går hardt ut i år.

 

Veldig mange bra tilbud på diverse laptoper, headset osv, samt xbox&ps4 m spill. Samtidig får du en 78" JS9505 til 50k (koster til vanlig 107 000 kr). Så hvis man er rik er jo det en fin pris :p

Stemmer dette skal jeg ha 2, den jeg har satt under 90k-varsling på

Lenke til kommentar

 

 

Stemmer dette skal jeg ha 2, den jeg har satt under 90k-varsling på

 

Mener å huske det er 75stk i hele landet, så kan være lurt å være frempå :)

 

Expert har prismatch, så øker jo oddsen litt. Printer en plakat med utsolgt med den tven og henger uten for butikken torsdag natt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte en LG 47" i sommer hos Elkjøp for 3500 kr (ord. 7999 kr) med ekte 100 Hz. Ville kanskje vente til selveste "Black Friday" dagen som er på fredag før kjøp :) 

 

Ellers kan du jo prøve ut TVen om den holder til ditt behov. Det er 60 dagers åpent kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...