Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

Ser ut som Elkjøp & Lefdal går hardt ut i år.

 

Veldig mange bra tilbud på diverse laptoper, headset osv, samt xbox&ps4 m spill. Samtidig får du en 78" JS9505 til 50k (koster til vanlig 107 000 kr). Så hvis man er rik er jo det en fin pris :p

Stemmer dette skal jeg ha 2, den jeg har satt under 90k-varsling på

 

2 faktisk :p

 

Så langt det beste tilbudet tror jeg.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Elkjøp/Lefdal kommer helt sikkert med egne black friday tilbud. Tror ihvertfall det. Har vært mange fine tilbud denne uka her, men ikke noe som man kanskje ser fra tid til annen på en vanlig kampanje avis. Kan hende jeg tar feil. Men torsdagskveld tror jeg de kommer med en ekstra avis.

 

Ja, Lefdal har vertfall sagt de kommer med egne tilbud som begynner natt til fredag som gjelder kun på nett :)

leste det på Facebooksiden deres

 

Ah kult :) De åpner jo 0700 eller noe på fredag i butikken og, så får bare håpe det blir noe bra på nett og kanskje også i butikk

Lenke til kommentar

Håper det kommer tilbud på:

 

- micro SDXC kort

- SSD, eller skal man vente på den nye teknologien til Intel/Micron?

- Nikon Coolpix P900

- 4K TV (her er jeg clueless....)

- Nvidia Shield Android TV (for å se 4K innhold på forhåpentligvis en bra 4K tv :))

Er det ikke tilbud på android shield tv allerede da? Syntes jeg så det i lefdal eller elkjøp sin avis

 

edit;

 

var elkjøp. Har den selv, og er det beste kjøpet jeg har gjort de siste året, veldig greit også om du bruker plex/kodi. Kan utvides med usb hdd, eller microsd hvis du tror 16gb blir for lite.

 

 

post-209627-0-67665600-1448313488_thumb.png

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Forøvrig.

 

Noen som har noen formening om OCZ. Ble ikke de kjøpt opp av Toshiba? Har ikke kjøpt OCZ på mange år, og da var det så mye feil med de.

 

Men 480gb for 1195 kr er jo ikke så ille. (tilbudet er på torsdag)

http://www.elkjop.no/product/data/harddisk-og-ssd/OCZTRIO480GB/ocz-trion-100-series-480-gb-ssd?intcid=int1021

 

 

edit; meh ser ut som den har ligget på 1300 kr på cdon en god stund.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Forøvrig.

 

Noen som har noen formening om OCZ. Ble ikke de kjøpt opp av Toshiba? Har ikke kjøpt OCZ på mange år, og da var det så mye feil med de.

 

Men 480gb for 1195 kr er jo ikke så ille. (tilbudet er på torsdag)

http://www.elkjop.no/product/data/harddisk-og-ssd/OCZTRIO480GB/ocz-trion-100-series-480-gb-ssd?intcid=int1021

 

 

edit; meh ser ut som den har ligget på 1300 kr på cdon en god stund.

http://www.thessdreview.com/our-reviews/ocz-trion-100-ssd-review-240gb480gb960gb/3/

 

 

De skulle ha solgt 960GB til ca 2000kr, da hadde jeg kjøpt mange :)

 

Evo 850 1TB kjøpte jeg på komplett for ca 2800kr for en stund siden. Ville egentlig ha flere av disse, siden de er de nest raskeste sata ssdene etter 850 pro

Lenke til kommentar

 

Håper det kommer tilbud på:

 

- micro SDXC kort

- SSD, eller skal man vente på den nye teknologien til Intel/Micron?

- Nikon Coolpix P900

- 4K TV (her er jeg clueless....)

- Nvidia Shield Android TV (for å se 4K innhold på forhåpentligvis en bra 4K tv :))

Er det ikke tilbud på android shield tv allerede da? Syntes jeg så det i lefdal eller elkjøp sin avis

 

edit;

 

var elkjøp. Har den selv, og er det beste kjøpet jeg har gjort de siste året, veldig greit også om du bruker plex/kodi. Kan utvides med usb hdd, eller microsd hvis du tror 16gb blir for lite.

 

 

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-23 kl. 22.17.23.png

 

Vet faktisk ikke om dette er et bra tilbud. I så fall må man få inkludert bluetooth kontrollen.

 

Kjøper man på elkjop.no i dag så får man bluetooth kontrollen (verdi 549) med på kjøpet. Det blir totalt sett ca 200kr billigere enn å kjøpe på black friday til 1495.

Lenke til kommentar

@henrikrox.

 

Du har sikkert fått testet en stund og gjort deg en mening om denne saken: Angrer du på at du ikke kjøpte 500gb? Er det nok med 16gb? Hvordan er det med den lille kontrollen; bruker du den ofte?

Til mitt bruk har jeg ikke hat bruk for mer enn 16gb, står til og med et 64gb micro sd. Dog bruker jo jeg den mest til Kodi der alt av filer osv ligger på et NAS. Tror jeg har 8gb ledig fortsatt med mange programmer installert, men som sagt lagrer ingenting lokalt. 

 

Den lille fjernkontrolleren har jeg brukt 2-3 ganger. Har en harmony fjernkontroll. Så lettere å bare styre boksen med den. Spillkontrolleren er grei nok, den lille fjernktontrolleren er jo litt nettere å grei i bruk, har jo talefunksjon også, samt du kan koble litt et headset til den hvis du vil mute lyden på TVen.

Lenke til kommentar

 

Var litt snevert tilbud på TV'er med 100 Hz, over 50" og under 7000 kr...

 

På elkjøp og lefdal vel og merke, får lete litt, men blir nok kjøpt av TV den uka her.

Gi beskjed om du finner noen aktuelle!

 

(y)

 

Poster denne til deg også

 

Siba har nå denne fjorårsmodellen til 7000kr enda. Det er en bra TV til prisen hvis man ikke bryr seg om 4K

 

http://www.siba.no/t...55lb650v-113457

Lenke til kommentar

 

 

 

Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe

Sjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig

 

 

Jeg er så griselei av Samsung TV'er, men det går vel mot den 78" på meg også.. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet. Så kan det heller bli en med OLED til neste år.. Deilig med litt I-landsproblemer midt i mørketiden. :p

 

Du må kjøpe en på Lefdal og en på Elkjøp da? Max 1stk. pr kunde. ;)

 

Ta med kona? 

Det 5tallet i modellnummeret er hele greia , den nano-coatinga som gir 60 juksefarger pr pixel, men kan software-styres er det jeg er ute etter.

Må ha på solbriller om det er sol på tven, det er noe heeelt annet en samme serie uten 5. 

De skal tjene pengene tilbake på matchende lydplanke, optisk kabel, 4k-hdmi ol 

Mersalget som skal redde mye av tapet. 

 

 

Jeg vet ikke hvor mye de taper. Vanlig pris på denne er jo ~70 000Kr hos våre naboer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...