Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger, forrige gang kjøpte jeg meg en xtz 12 w99.12 s bass for 2000 kr fra surround.no :D  Beste 2000 kr jeg har brukt på hjemmekinoen

 

Ellers håper jeg på noe dritt jeg kan bruke penger på unødvendig 

XTZ kom med nye oppgraderte modeller av subbene her om dagen, hadde vært supert om de kom på tilbud! 

Har en 10" fra XTZ, kommer de på tilbud blir det nok en til!  :green:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt nytt HK + prosessor fra Intel, så hadde ikke skadet om det kom noe snadder på salg. Samme gjelder forsåvidt mobil da jeg skulle hatt meg en ny en. Om den nye HTC One kommer på et sykt tilbud slår jeg til f.eks. 

 

En ny bærbar pc til forelesninger hadde også vært chill, siden den jeg har bråker og har dårlig batteri tid. Perfekt anledning å tigge penger fra mamma og få noe fint til jul. :) 

Lenke til kommentar

Gjelder fra i dag ja.

 

Spørsmål: Hvis man kjøper en vare til la oss si 10.000 og får ett gavekort på 3000kr, kan man da kjøpe en vare til 3000 med gavekortet, og da få ett gavekort på 1000kr osv?

 

I teorien så handler du jo varer for gavekortet og så lenge du bruker det under kampanjen så bør du vel få det ? 

Dersom de ikke har vilkår når du handler om at det ikke kan brukes før etter perioden med salget.

Litt interessant for min del også det for jeg skal ha meg ny seng selv og da får jeg plutselig gavekort på 5-6000. 

Men jeg venter selv til fredag før jeg handler. 

Lenke til kommentar

Er Sony 55x9005c som Elkjøp har på tilbud i morgen noe årleit? 23k satt ned til 15.

 

Skal uansett ha ny tv og de andre alternativene jeg har sett på er Sony x8509 og Samsung 7005. Har en knapp på Samsungen da den er back lit og ikke edge lit som Sonyene.

 

Andre alternativer?

Er kanskje ikke så oppdatert på TV fronten. Men jeg trodde alle Samsung modellene hadde kant LED bortsett fra js9505 som er bakbelyst. Js9005 og 8 serien er jo kant LED.

 

Virker det ikke litt rart da at 7 serien er bakbelyst.

Lenke til kommentar

 

Er Sony 55x9005c som Elkjøp har på tilbud i morgen noe årleit? 23k satt ned til 15.

 

Skal uansett ha ny tv og de andre alternativene jeg har sett på er Sony x8509 og Samsung 7005. Har en knapp på Samsungen da den er back lit og ikke edge lit som Sonyene.

 

Andre alternativer?

Er kanskje ikke så oppdatert på TV fronten. Men jeg trodde alle Samsung modellene hadde kant LED bortsett fra js9505 som er bakbelyst. Js9005 og 8 serien er jo kant LED.

 

Virker det ikke litt rart da at 7 serien er bakbelyst.

 

 

Jeg leste en test for en stund siden som fortalte at 8 og 9-serien til Samsung er kantbelyst, mens 7- og lavere er bakbelyst. De opplevde da "clounding" på de laveste seriene (65")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...