Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Jeg merket i går at boksen med vaskepulver begynte å nærme seg slutten. Passer udmerket at Lefdal har slått til med nesten halv pris på sitt Lina vaskepulver. Blir helt klart en tur innom i løpet av uken. 

 

Hvis det dukker opp et godt tilbud på en snedig laptop som kan brukes til programmering, eventuelt en ny mobil til å erstatte min litt slitne Galaxy S4 som blir slappere for hver dag, kunne jeg kanskje tatt det i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på utkikk etter laptop til jentungen på snart 8. Hun spiller hovedsaklig minecraft og goatsimulator. Bør ha skjerm på 13,4" så det er overkommelig for henne å bære den i en sekk. Viktig at den er noelunde solid konstruksjonsmessig og at den holder noen år. Plane er å sette SSD-disk i selv.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
 

Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe
Sjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig

 

 

Jeg er så griselei av Samsung TV'er, men det går vel mot den 78" på meg også.. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet. Så kan det heller bli en med OLED til neste år.. Deilig med litt I-landsproblemer midt i mørketiden. :p

 

Du må kjøpe en på Lefdal og en på Elkjøp da? Max 1stk. pr kunde. ;)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Hvordan er det med retur av mobiltelefoner? Vurderer å kjøpe LG Nexus 5x nå som det er et såpass bra tilbud på den, men vet ikke om størrelsen passer meg. Blir å bestille den på nett å hente den i elkjøp butikk. 

Vet det skal være ganske vanskelig når man kjøper i butikk, men hvordan blir det når jeg reserverer på nett og henter i butikk? 

 

Knuste skjermen på min nåværende mobil for en times tid siden så hadde vært bra å fått benyttet seg av tilbudet. :)

Lenke til kommentar

Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett.

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

 

 

Lefdal har misforstått, har black friday hele denne uka, utsolgt for det jeg ville ha , hehe

Sjekka litt mer nøye, tven er på svartelørdag, noe de har finni på selv. bare til å stå opp tidlig

 

 

Jeg er så griselei av Samsung TV'er, men det går vel mot den 78" på meg også.. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet. Så kan det heller bli en med OLED til neste år.. Deilig med litt I-landsproblemer midt i mørketiden. :p

 

Du må kjøpe en på Lefdal og en på Elkjøp da? Max 1stk. pr kunde. ;)

 

Ta med kona? 

Det 5tallet i modellnummeret er hele greia , den nano-coatinga som gir 60 juksefarger pr pixel, men kan software-styres er det jeg er ute etter.

Må ha på solbriller om det er sol på tven, det er noe heeelt annet en samme serie uten 5. 

De skal tjene pengene tilbake på matchende lydplanke, optisk kabel, 4k-hdmi ol 

Mersalget som skal redde mye av tapet. 

Lenke til kommentar

Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett.

Uffda. Ser ikke ut til å være mulig å bestille på nett så da får jeg nesten bare droppe det. 

Lenke til kommentar

 

Du har ikke angrerett etter loven ved collect at store, da det ikke regnes som fjernsalg ettersom om betaling gjøres i butikken. Elkjøp har også unntak fra sitt 30 dagers åpen kjøp for mobiltelefoner og en del andre varer. Så om du vil kjøpe bare for å teste burde du kjøpe på nett.

Uffda. Ser ikke ut til å være mulig å bestille på nett så da får jeg nesten bare droppe det. 

 

 

Så vidt jeg har forstått har Expert angrerett på mobiltelefon også. Så lenge man handler uten abonnement.

Lenke til kommentar

Holder på å tømme lefdal nå 

 

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino-og-lydplanker/HWJ8511/samsung-curved-9-1-lydplanke-hw-j8511-solv

 

De reklamerer med 

 

I dag får du 25% rabatt på lagerførte lydplanker. Rabatten trekkes fra når du legger varen i handlekurven. Tilbudet gjelder ikke allerede annonserte varer og heller ikke Sonos!

 

Men i kassa sier de Prisen gjelder kun på lefdal.com til søndag kl. 23:59

Blir forvirret av mindre. 

Tenker å kjøpe lydplankene nå, så de ikke kan mer-selge de på meg på lørdag. 

Så står de der med sjegget i elguide 

 

Kjøpte et par jeg  :tease:

Da slipper jeg lettere unna mersalget, og sparte litt over 4k 

Endret av War
Lenke til kommentar

Holder på å tømme lefdal nå 

 

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino-og-lydplanker/HWJ8511/samsung-curved-9-1-lydplanke-hw-j8511-solv

 

De reklamerer med 

 

 

I dag får du 25% rabatt på lagerførte lydplanker. Rabatten trekkes fra når du legger varen i handlekurven. Tilbudet gjelder ikke allerede annonserte varer og heller ikke Sonos!

 

 

Men i kassa sier de Prisen gjelder kun på lefdal.com til søndag kl. 23:59

Blir forvirret av mindre. 

Tenker å kjøpe lydplankene nå, så de ikke kan mer-selge de på meg på lørdag. 

Så står de der med sjegget i elguide 

 

Kjøpte et par jeg  :tease:

Da slipper jeg lettere unna mersalget, og sparte litt over 4k

Jeg kjøpte full pakke med sonos i går, og fikk wifepoints på kjøpet :D Beste kjøpet!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...