Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Holder på å tømme lefdal nå 

 

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino-og-lydplanker/HWJ8511/samsung-curved-9-1-lydplanke-hw-j8511-solv

 

De reklamerer med 

 

I dag får du 25% rabatt på lagerførte lydplanker. Rabatten trekkes fra når du legger varen i handlekurven. Tilbudet gjelder ikke allerede annonserte varer og heller ikke Sonos!

 

Men i kassa sier de Prisen gjelder kun på lefdal.com til søndag kl. 23:59

Blir forvirret av mindre. 

Tenker å kjøpe lydplankene nå, så de ikke kan mer-selge de på meg på lørdag. 

Så står de der med sjegget i elguide 

 

Kjøpte et par jeg  :tease:

Da slipper jeg lettere unna mersalget, og sparte litt over 4k 

Kan umulig være særlig god lyd i den tynne planken der vell? Alle vet at plass=god lyd. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjærringa får denne i stua og på kjøkkenet, så da er det like fin film når man henter mer godis

Det får telle som wife-points.

Ligger allerede i munus på den kontoen etter da hu sa at serverrommet skulle bli barnerom og alle maskinene måtte ut. 

Selge haugen så hu for seg, leide meg en plass istedet til meg og pcene og nå er jeg aldri hjemme  :rofl:

 

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE78JS9505XXE/samsung-curved-78-3d-smart-led-tv-ue78js9505xxe

 

 

 

( Er vel ikke allverdens til lyd, har rettutgaven nå og er nå 350w-ish i den og basskassa rister ting ned fra bordene)

Kjærringa har på volum 7 alikevel, håpløst å se film med hu. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Var litt snevert tilbud på TV'er med 100 Hz, over 50" og under 7000 kr... 

 

På elkjøp og lefdal vel og merke, får lete litt, men blir nok kjøpt av TV den uka her. 

Som tidligere nevnt. Vent og se om plutselig pana cx720 55" kommer på tilbud. Lefdal solgte den tidligere til 8999 på tilbud. Satt ned fra 14.999.

Lenke til kommentar

 

Tror dere 2295,- blir beste prisen på Xbox One?

Ifølge prisjakt sin statistikk så er laveste pris iår 1995 kr, så jo mulig at noen vil tilby til denne prisen på fredag evt. mandag.

 

Expert kommer sikkert til å gå rett i strupen på Lefdal og Elkjøp slik at folk må gå tilbake til Lefdal for å få prismatch på varer de allerede har kjøpt.

 

Forundrer meg egentlig at avisen kom ut så tidlig. Nå får jo Expert muligheten til å gå rett i strupen på Lefdal/Elkjøp. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Tipper også at elkjøp/lefdal har noe på lur utover uken som ikke er annonsert.

 

 

Var litt snevert tilbud på TV'er med 100 Hz, over 50" og under 7000 kr... 

 

På elkjøp og lefdal vel og merke, får lete litt, men blir nok kjøpt av TV den uka her. 

Som tidligere nevnt. Vent og se om plutselig pana cx720 55" kommer på tilbud. Lefdal solgte den tidligere til 8999 på tilbud. Satt ned fra 14.999.

 

Takk, skal legge til varsel på den :)

Lenke til kommentar

Var litt snevert tilbud på TV'er med 100 Hz, over 50" og under 7000 kr... 

 

På elkjøp og lefdal vel og merke, får lete litt, men blir nok kjøpt av TV den uka her. 

 

Expert sitt i følge en kamerat som jobber der fulltid skal være veldig bra. De kjører visst all-in på fredag.

 

Så blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Ikke kabelbru i stua iallefall og jeg som kjøpte nye deler så det skulle se bra ut. 

 

https://www.komplett.no/product/849058/hvitevarer/innebygde-hvitevarer/kaffemaskin/bosch-ctl636es1-espresso-kaffemaskin

Denne slo an, nå håper jeg bare den ikke kommer til halv pris, for den er pakket opp. 

http://www.lefdal.com/search?SearchTerm=Bosch+kaffemaskin+CTL636ES1+%28st%C3%A5l%29+CTL636ES1&search=&searchResultTab=Products

Denne er vell allerede billigere på Lefdal + det er 20% i morgen? 

Lenke til kommentar

Tipper også at elkjøp/lefdal har noe på lur utover uken som ikke er annonsert.

 

 

Var litt snevert tilbud på TV'er med 100 Hz, over 50" og under 7000 kr... 

 

På elkjøp og lefdal vel og merke, får lete litt, men blir nok kjøpt av TV den uka her. 

Som tidligere nevnt. Vent og se om plutselig pana cx720 55" kommer på tilbud. Lefdal solgte den tidligere til 8999 på tilbud. Satt ned fra 14.999.

 

Takk, skal legge til varsel på den :)

Elkjøp/Lefdal kommer helt sikkert med egne black friday tilbud. Tror ihvertfall det. Har vært mange fine tilbud denne uka her, men ikke noe som man kanskje ser fra tid til annen på en vanlig kampanje avis. Kan hende jeg tar feil. Men torsdagskveld tror jeg de kommer med en ekstra avis.

 

Lenke til kommentar

Elkjøp/Lefdal kommer helt sikkert med egne black friday tilbud. Tror ihvertfall det. Har vært mange fine tilbud denne uka her, men ikke noe som man kanskje ser fra tid til annen på en vanlig kampanje avis. Kan hende jeg tar feil. Men torsdagskveld tror jeg de kommer med en ekstra avis.

 

Ja, Lefdal har vertfall sagt de kommer med egne tilbud som begynner natt til fredag som gjelder kun på nett :)

leste det på Facebooksiden deres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...