Gå til innhold

åpent brev fra norgesaksjonen - nytt pengesystem - spørsmål de ikke vil besvare


clink

Anbefalte innlegg

Stoppet å lese "brevet" da ordet "stråmannsidentitet" ble nevnt. Da skjønte jeg øyeblikkelig at dette er samme suppen som herr brun linket til. Jeg er forøvrig HELT enig med herr brun i at du er den som er hjernevasket clink. Du har vist at du ikke forstår hvordan vårt banksystem fungerer tiltross for at dette har blitt forklart MANGE ganger. Men håpet er ikke helt borte, om du slutter å høre på konspirasjons teoretikere som røiseland og Borch (Som forresten kunne nytte VELDIG godt av å bli lagt inn på koko klinikken) og faktisk setter deg inn i dette kan vi ha en diskusjon som voksne mennesker. Men slik det er nå kommer INGEN forumbrukere til å ta hva du har å si seriøst

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tydeligvis mange her som har latt seg hjernevaske av hvordan samfunnet er i dag og tror ting er i sin skjønneste orden i økonomiens verden som styres av parasitter.

De korte tullekommentarene viser at det ikke er noen interesse for å forstå hva som foregår.

 

Hva er det som foregår da, utover at banker skaper penger, noe som er langt mindre dramatisk enn du vil ha det til?

Lenke til kommentar

Jaja, bare dem holder seg borte fra sivilisasjonen og ikke melder seg på NAV så unngår dem sikkert videre kontakt med disse falske elektroniske pengene. NAV er nemlig en delaktig part da dem ikke deler ut hverken kontante penger eller andre handelsvarer som tørrfisk, krydder og korn.

Man skulle tro det, men det er tross alt hovedsakelig bare bakdeler dette gjelder. Å få penger fra NAV er helt greit, å ta lån for å kjøpe hus og bil er ok, å betale tilbake disse lånene er ikke ok, at noen tar det de har kjøpt er ikke ok.

 

Har sett noen filmer på youtube i det siste, fantastisk god underholdning om natten, der ei dame påstår ingen har lov til å bruke navn, så hun bruker ikke sitt eget navn i det hele tatt. Men, hun tiltaler alle andre med navn, altså, ingen gjennomført ideologi, for da ville hun ikke brukt noen navn i det hele tatt. Disse støtter selvfølgelig også stråmann-identiteten, banksvindelen osv.

 

Hadde vært veldig festlig om noen fulgte ideologien helt og ikke bare halvveis der man kutter alle bakdeler :)

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jaja, bare dem holder seg borte fra sivilisasjonen og ikke melder seg på NAV så unngår dem sikkert videre kontakt med disse falske elektroniske pengene. NAV er nemlig en delaktig part da dem ikke deler ut hverken kontante penger eller andre handelsvarer som tørrfisk, krydder og korn.

Man skulle tro det, men det er tross alt hovedsakelig bare bakdeler dette gjelder. Å få penger fra NAV er helt greit, å ta lån for å kjøpe hus og bil er ok, å betale tilbake disse lånene er ikke ok, at noen tar det de har kjøpt er ikke ok.

 

Har sett noen filmer på youtube i det siste, fantastisk god underholdning om natten, der ei dame påstår ingen har lov til å bruke navn, så hun bruker ikke sitt eget navn i det hele tatt. Men, hun tiltaler alle andre med navn, altså, ingen gjennomført ideologi, for da ville hun ikke brukt noen navn i det hele tatt. Disse støtter selvfølgelig også stråmann-identiteten, banksvindelen osv.

 

Hadde vært veldig festlig om noen fulgte ideologien helt og ikke bare halvveis der man kutter alle bakdeler :)

 

 

 

Du har tydeligvis fulgt med på videoene til Siv.

Hun ringer diverse rettsinstanser, justisdepartementet, politi/lensmenn og ingen tør svare på det hun spør om.

Det ender med at de legger på eller blir svar skyldig.

 

Dette er en mørk hemmelighet i samfunnet, ikke bare i Norge - at fødselsattesten er bindeleddet mellom staten og levende mennesker hvis de godtar "kontrakten" med å bruke navnet sitt (juridisk person). Det gjør jo de aller fleste, fordi de ikke kjenner sannheten om hvordan juridisk person brukes i navnelureriet (og ingen statlig etat vil jo fortelle hemmeligheten, heller ikke de som kjenner til det).

Og de vet at om de slipper sannheten så blir det et helv... rabalder, for da innrømmer de at de ikke har jurisdiksjon over mennesker, men dette tviholder de på.

 

(dette er en hemmelighet verden over, så lureriet er gigantisk).

 

Hvis du har hørt de fleste av opptakene så vet du også at det er nærmest full forvirring i etatene om hva juridisk person er. Noen av dem aner tydeligvis ikke, så de er også blitt lurt. Noen vet hva det er, men lukker kjeften raskt eller prøver å desinformere.

Politiet har tydeligvis fått ordre om ikke å snakke om dette.

 

Denne Youtube-brukeren har alle videoene du snakker om:

https://www.youtube.com/channel/UCZiSJFnhpvke59-ylwx0XdA

 

(Bare et hint. Den lukkede Face-gruppa som diskuterer dette teller nesten 1000 medlemmer).

Endret av clink
Lenke til kommentar

Det er klart det blir rabalder når man kjører med falske skilter, ikke gir ID, ikke signerer papirer, ikke oppgir navn, tar opp og filmer alt og stiller spørsmål som ligner de i førsteposten.

De som får spørsmålene sliter med å svare ja da spørsmålene forutsetter både at den hun snakker med er enig i tankegangen.

 

Det Siw og mange andre driver med er ren galskap og de forventer at politi og jurister er med å spiller deres spill, noe de selvfølgelig ikke gjør.

Husker Siw dro inn menneskerettighetene når bilen ble beslaglagt pga. manglende årsavgift, noe som vistnok tilsier at hun "sier opp kontrakten". Det er forøvrig menneskerettigheten "bevege seg fritt" som tilsier at hun har krav på bil, for det står ingen steder at det ikke gjelder asfalt, noe man åpenbart må ha bil for å gjøre.

Bilen har forøvrig i følge Siw ingen eier, dermed skulle man tro at ingen ville savne eller bruke bilen heller, men det er det vist,,,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med litt kildekritikk? Måtte titte litt på fripengesystem.info. Nettstedet lenker videre til norgesaksjonen.org som igjen lenker videre til andre sider. Alle har identisk design, ingen oppgir hvem som står bak nettstedene og alle domenene er opprettet i inneværende mnd og registrert i Panama med skjult whois. Skikkelig seriøse saker liksom... Kanskje det er clink sine sider hvor han kopierer alt fjaset han har lest og (dessverre) tror på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hun ringer diverse rettsinstanser, justisdepartementet, politi/lensmenn og ingen tør svare på det hun spør om.

 

Litt sånn som deg, mener du? Er ikke mye svar å få ut av deg heller.

 

 

 

At jeg er litt sånn som ikke tør svare...?

Nå har ikke jeg en sånn statshemmelighet å skjule heller...

Lenke til kommentar

Hva med litt kildekritikk? Måtte titte litt på fripengesystem.info. Nettstedet lenker videre til norgesaksjonen.org som igjen lenker videre til andre sider. Alle har identisk design, ingen oppgir hvem som står bak nettstedene og alle domenene er opprettet i inneværende mnd og registrert i Panama med skjult whois. Skikkelig seriøse saker liksom... Kanskje det er clink sine sider hvor han kopierer alt fjaset han har lest og (dessverre) tror på?

 

Kan avkrefte at jeg står står bak disse sidene du...

Hvis du leser litt selv og ser deg omkring på linkene som oppgis så vil du oppdage at det er et verdensomspennende tema, at fødselsattesten og navnebedraget omtales som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" og da menes ikke at noen forfalsker navn og fødselsattest, men at hele systemet verden over er noe helt annet folk er blitt lurt til å tro.

 

Det som folk tror er "fødselsattesten deres" er et dokument som eies av staten.

"Navnet ditt" er et firmanavn/korporasjon som staten helt og fullt eier.

 

"De uten navn" (de som har sluttet å bruke navnet sitt) har oppdaget dette og virkelig ofret mye for at sannheten skal graves frem.

 Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Det er vel ganske interessant å se hvor stor horden av politimakt er, som settes inn, når noen skal kastes ut.

Den som følger med får se, får dette er bare begynnelsen på avsløringen.

Lenke til kommentar

Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Hvorfor mener du at disse menneskene ikke skal betale for husene og bilene sine når de har kjøpt dem fra andre privatpersoner? Hvorfor har de kjøpt dem når de åpenbart ikke hadde råd til å betale selger kontant?

Lenke til kommentar

Det er klart det blir rabalder når man kjører med falske skilter, ikke gir ID, ikke signerer papirer, ikke oppgir navn, tar opp og filmer alt og stiller spørsmål som ligner de i førsteposten.

De som får spørsmålene sliter med å svare ja da spørsmålene forutsetter både at den hun snakker med er enig i tankegangen.

 

Det Siw og mange andre driver med er ren galskap og de forventer at politi og jurister er med å spiller deres spill, noe de selvfølgelig ikke gjør.

Husker Siw dro inn menneskerettighetene når bilen ble beslaglagt pga. manglende årsavgift, noe som vistnok tilsier at hun "sier opp kontrakten". Det er forøvrig menneskerettigheten "bevege seg fritt" som tilsier at hun har krav på bil, for det står ingen steder at det ikke gjelder asfalt, noe man åpenbart må ha bil for å gjøre.

Bilen har forøvrig i følge Siw ingen eier, dermed skulle man tro at ingen ville savne eller bruke bilen heller, men det er det vist,,,

 

 

Det de gjør, gjør de med sin fulle rett når staten ikke klarer å svare på det enkle spørsmålet de egentlig kommer med.

Jeg sier ikke at svaret er enkelt, for det krever en innrømmelse av et gigantisk system av svindel av hele befolkningen.

 

Det at du kaller det falske skilter er fordi du som alle ellers i samfunnet er inndoktrinert med hvordan det skal være.

Folk har en rett til å være i fred for staten og dens inngripen, men det sitter langt langt inne å innrømme.

Lenke til kommentar

At jeg er litt sånn som ikke tør svare...?

Nå har ikke jeg en sånn statshemmelighet å skjule heller...

 

Behøver ikke ha statshemmeligheter for å unngå denne gjengen som pesten. Tendensiøst å skulle legge mer i slike avvisninger enn det.

 

Kan jo hende du ville blitt tatt mer på alvor hvis du hadde evne og vilje til å forsvare det du forfekter. Sier dog ikke noe på at det er vanskelig, når du knapt vet opp og ned på egen konspirasjonsteori.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det slik at det faktum at noen omtaler fødselsattester og navn som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" alene er tilstrekkelig til å gjøre dette til en svindel/konspirasjon? 

 

Selvfølgelig ikke, men jeg kan ikke legge fram hele saken i denne tråden, i alle fall ikke alt på en gang. Det er for omfattende.

Interesserer man seg for den vil man oppdage andre som studerer dette fra forskjellige kanter. Selv er jeg bare så vidt innenfor sirkelen som andre har brukt årevis på å utforske.

 

Om du ikke lar deg overbevise, så bør du enten la saken være eller prøve å lete videre på egenhånd.

 

Legg merke til at staten ikke vil snakke med (kommunisere med) folk som ikke vil oppgi navn.

Ved første øyekast så tror folk at, ja så klart vil de reagere som de gjør, men de låser seg fullstendig inne og nekter å kommunisere med folk ikke identifiserer seg med navnet på fødselsattesten. Sånn er det ved telefonhenvendelse, ved brev-henvendelse og personlig oppmøte. Selv om de etter hvert kjenner godt til folkene så bekrefter de ingenting og dekker seg bak at de ikke kan sende/utgi noe uten at de opptrer som navnet på fødselsattesten (som er statens korporasjon, uten tvil).

 

Sender staten en bot så sender de den egentlig til korporasjonen eid av staten, mens mennesket lures til å betale...

Lenke til kommentar

 

Er det slik at det faktum at noen omtaler fødselsattester og navn som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" alene er tilstrekkelig til å gjøre dette til en svindel/konspirasjon? 

 

Sender staten en bot så sender de den egentlig til korporasjonen eid av staten, mens mennesket lures til å betale...

 

Nei. Sender staten en bot til deg, ja så sender de den til deg. Det finnes ingen "korporasjon eid av staten" i denne sammenhengen. Det er bare oppspinn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interesserer man seg for den vil man oppdage andre som studerer dette fra forskjellige kanter. Selv er jeg bare så vidt innenfor sirkelen som andre har brukt årevis på å utforske.

 

Det har gått med en del mannsaldre på å studere teologi også, uten at jeg er mer religiøs av den grunn. Men ok, jeg tolker det dithen at du ikke syns du kan nok selv til å svare på spørsmålene som er stilt. Greit nok det.

Lenke til kommentar

Kjære Clink, du forteller at du/dere har sendt ut tusenvis av brev uten å få svar. Om du ser lenger opp i denne linken så vil du finne at du endelig har fått svar. JEG har svart deg. Det var muligens ikke det svaret du ville ha, men nå må du slutte med å fortelle at du ikke får svar. Du har faktisk fått ett opriktig svar og jeg har ikke holdt noe tilbake eller skjult noe for deg. Jeg er en åpen person. Men organisasjonen du linker til er veldig lukket. Jeg sjekket hjemmesiden og fulgte noen av linkene. Tenkte å gi litt ingo til dem også, men jeg får ikke tak i dem. Dem har ingen telefonnummer og ingen epostadresse. Ble litt skeptisk og lurer veldig på hva dem har å skjule.

 

Men etter å ha lest litt på disse sidene så slår det meg at mye av dette må være skrevet av rusede personer. Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

Lenke til kommentar

Hva med litt kildekritikk? Måtte titte litt på fripengesystem.info. Nettstedet lenker videre til norgesaksjonen.org som igjen lenker videre til andre sider. Alle har identisk design, ingen oppgir hvem som står bak nettstedene og alle domenene er opprettet i inneværende mnd og registrert i Panama med skjult whois. Skikkelig seriøse saker liksom... Kanskje det er clink sine sider hvor han kopierer alt fjaset han har lest og (dessverre) tror på?

Kan avkrefte at jeg står står bak disse sidene du...

Hvis du leser litt selv og ser deg omkring på linkene som oppgis så vil du oppdage at det er et verdensomspennende tema, at fødselsattesten og navnebedraget omtales som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" og da menes ikke at noen forfalsker navn og fødselsattest, men at hele systemet verden over er noe helt annet folk er blitt lurt til å tro.

 

Det som folk tror er "fødselsattesten deres" er et dokument som eies av staten.

"Navnet ditt" er et firmanavn/korporasjon som staten helt og fullt eier.

 

"De uten navn" (de som har sluttet å bruke navnet sitt) har oppdaget dette og virkelig ofret mye for at sannheten skal graves frem.

 Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Det er vel ganske interessant å se hvor stor horden av politimakt er, som settes inn, når noen skal kastes ut.

Den som følger med får se, får dette er bare begynnelsen på avsløringen.

Hva har alt dette fjaset å gjøre med spørsmålet jeg prøvde å stille om kildekritikk?

 

Prøver en gang til: Hvorfor stoler du blindt på denne nettsiden fripengesystem.info? Nettsiden er ca 2 uker gammel, det er ikke oppgitt noen ting om hvem som står bak eller kontaktinformasjon på nettstedet. I tillegg er informasjonen om hvem som har opprettet domenet skjult. Sunn fornuft sier da at dette er mennesker som har noe å skjule og/eller driver med en eller annen form for svindel.

Lenke til kommentar

 

 

Er det slik at det faktum at noen omtaler fødselsattester og navn som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" alene er tilstrekkelig til å gjøre dette til en svindel/konspirasjon? 

 

Sender staten en bot så sender de den egentlig til korporasjonen eid av staten, mens mennesket lures til å betale...

 

Nei. Sender staten en bot til deg, ja så sender de den til deg. Det finnes ingen "korporasjon eid av staten" i denne sammenhengen. Det er bare oppspinn. 

 

 

 

Du vet antakelig ikke hvor feil du tar når du bare gjetter i løse lufta.

 

Kan anbefale alle en film om fødselsattesten - stråmannsidentiteten.

Den varer 2 timer, så jeg antar at mange aldri gidder å se mer enn sekunder.

Men her er link til ca 10 minutter hvor de forklarer at det er en korporasjon, samt en mengde andre detaljer folk aldri ville klart å gjettet selv.

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7sArXw6ajNg#t=620

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...