Gå til innhold

åpent brev fra norgesaksjonen - nytt pengesystem - spørsmål de ikke vil besvare


clink

Anbefalte innlegg

 

Hva med litt kildekritikk? Måtte titte litt på fripengesystem.info. Nettstedet lenker videre til norgesaksjonen.org som igjen lenker videre til andre sider. Alle har identisk design, ingen oppgir hvem som står bak nettstedene og alle domenene er opprettet i inneværende mnd og registrert i Panama med skjult whois. Skikkelig seriøse saker liksom... Kanskje det er clink sine sider hvor han kopierer alt fjaset han har lest og (dessverre) tror på?

Kan avkrefte at jeg står står bak disse sidene du...

Hvis du leser litt selv og ser deg omkring på linkene som oppgis så vil du oppdage at det er et verdensomspennende tema, at fødselsattesten og navnebedraget omtales som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" og da menes ikke at noen forfalsker navn og fødselsattest, men at hele systemet verden over er noe helt annet folk er blitt lurt til å tro.

 

Det som folk tror er "fødselsattesten deres" er et dokument som eies av staten.

"Navnet ditt" er et firmanavn/korporasjon som staten helt og fullt eier.

 

"De uten navn" (de som har sluttet å bruke navnet sitt) har oppdaget dette og virkelig ofret mye for at sannheten skal graves frem.

 Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Det er vel ganske interessant å se hvor stor horden av politimakt er, som settes inn, når noen skal kastes ut.

Den som følger med får se, får dette er bare begynnelsen på avsløringen.

Hva har alt dette fjaset å gjøre med spørsmålet jeg prøvde å stille om kildekritikk?

 

Prøver en gang til: Hvorfor stoler du blindt på denne nettsiden fripengesystem.info? Nettsiden er ca 2 uker gammel, det er ikke oppgitt noen ting om hvem som står bak eller kontaktinformasjon på nettstedet. I tillegg er informasjonen om hvem som har opprettet domenet skjult. Sunn fornuft sier da at dette er mennesker som har noe å skjule og/eller driver med en eller annen form for svindel.

 

 

 

Det jobbes iherdig for å dokumentere dette, men staten nekter, de vil knapt snakke om det.

Nettsida i første innlegg er helt nytt, men temaet er veldig gammelt, men det har aldri vært i diskutert i vanlige medier (noen av oss skjønner hvorfor).

 

Her er en 8 min film om "your strawman" fødselsattesten, fra 1953 som forklarer hemmelighetene i grove trekk (prod av Walt Disney).

Aner ikke hva slags hensikt det var å lage filmen. "ingen" kjenner jo til dette.

Men hemmelighetene fortelles på ironisk vis (som om de er menneskes side).

 

Etter å ha sett denne, går det an å nekte for at mennsker blir lurt av systemet?

 

 

 

Ved ca 4 min i videoen er det en som viser frem sin ekte fødselsattest (som du neppe har sett selv, for du har bare fått tilsendt kopien, ikke det originale bank-dokumentet).

De "created a corporate fiction".

Han viser/forklarer samrøra med hvordan vi gjøres til penger/aksjer/verdier som bankene/staten utnytter.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BeuOEPETUX0#t=225

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Er det slik at det faktum at noen omtaler fødselsattester og navn som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" alene er tilstrekkelig til å gjøre dette til en svindel/konspirasjon? 

 

Sender staten en bot så sender de den egentlig til korporasjonen eid av staten, mens mennesket lures til å betale...

 

Nei. Sender staten en bot til deg, ja så sender de den til deg. Det finnes ingen "korporasjon eid av staten" i denne sammenhengen. Det er bare oppspinn. 

 

 

 

Du vet antakelig ikke hvor feil du tar når du bare gjetter i løse lufta.

 

Jeg gjetter ikke i løse lufta nei. I motsetning til deg så kan jeg faktisk bak frem på rettssystemet. Du blander systemets legitimitet og dets legalitet. Du må gjerne mene at ingenting Staten gjør er legitimt, av de grunnene du anfører. Det kan du godt mene, selv om du ikke argumenterer særlig godt for det. Men når du forsøker å trekke rettslige slutninger av dette, så blir det kortslutning. Dette skillet prøvde jeg å forklare deg for snart et år siden. Dessverre har det tilsynelatende tørna fullstendig for deg etter det, så denne gangen tror jeg selv de mest naive nye brukere som havner i denne tråden på mystisk vis skjønner at dette bare er oppspinn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

OK, tusen takk skal du ha for at du opplyser oss om disse hemmelighetene og dette bedraget som pågår. Nå har jeg fått opp øynene og slutter omgående å betale tilbake på mitt huslån. Jeg stikker inn i gangen til naboen å stjeler nøklene til bilen hans og han kan selvfølgelig ikke anmelde meg siden jeg nå har meldt meg ut av samfunnet og alle mine ID-kort er makulert. For en dust han er som trur han er mer eier av denne bilen enn hva jeg er! Navn,fødselsnummer, telefonnummer og epostadresse oppgir jeg ikke til noen (postkassen er fjernet). Mobiltelefon og Internettlinjen velger jeg å beholde for det er så kjekt å ha. Blir sikkert å slite litt med å bruke telefonen i framtiden for nå har alle mine venner i telefonlisten fått "Ingen navn". Har for sikkerhetsskyld tatt ned veiskiltet som viser navnet til gata mi, samt fjernet nummerskiltet på huset. Jeg er bare en likeverdig person med alle andre. Vi skal leve sammen i kjærlighet uten å bli forstyrret av plikter og annet fjas fra svindlerne der ute.

 

Yess, endelig er jeg fri!

 

 

For alle dere andre som enda ikke har sett lyset og funnet kjærliheten kan jeg anbefale denne videoen som gir en fin innføring: https://www.youtube.com/watch?v=n5OyhP-_F3o

Endret av Professor Balthazar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva med litt kildekritikk? Måtte titte litt på fripengesystem.info. Nettstedet lenker videre til norgesaksjonen.org som igjen lenker videre til andre sider. Alle har identisk design, ingen oppgir hvem som står bak nettstedene og alle domenene er opprettet i inneværende mnd og registrert i Panama med skjult whois. Skikkelig seriøse saker liksom... Kanskje det er clink sine sider hvor han kopierer alt fjaset han har lest og (dessverre) tror på?

Kan avkrefte at jeg står står bak disse sidene du...

Hvis du leser litt selv og ser deg omkring på linkene som oppgis så vil du oppdage at det er et verdensomspennende tema, at fødselsattesten og navnebedraget omtales som "legal name fraud" og "birth certificate fraud" og da menes ikke at noen forfalsker navn og fødselsattest, men at hele systemet verden over er noe helt annet folk er blitt lurt til å tro.

 

Det som folk tror er "fødselsattesten deres" er et dokument som eies av staten.

"Navnet ditt" er et firmanavn/korporasjon som staten helt og fullt eier.

 

"De uten navn" (de som har sluttet å bruke navnet sitt) har oppdaget dette og virkelig ofret mye for at sannheten skal graves frem.

 Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Det er vel ganske interessant å se hvor stor horden av politimakt er, som settes inn, når noen skal kastes ut.

Den som følger med får se, får dette er bare begynnelsen på avsløringen.

Hva har alt dette fjaset å gjøre med spørsmålet jeg prøvde å stille om kildekritikk?

 

Prøver en gang til: Hvorfor stoler du blindt på denne nettsiden fripengesystem.info? Nettsiden er ca 2 uker gammel, det er ikke oppgitt noen ting om hvem som står bak eller kontaktinformasjon på nettstedet. I tillegg er informasjonen om hvem som har opprettet domenet skjult. Sunn fornuft sier da at dette er mennesker som har noe å skjule og/eller driver med en eller annen form for svindel.

 

 

 

Det jobbes iherdig for å dokumentere dette, men staten nekter, de vil knapt snakke om det.

Nettsida i første innlegg er helt nytt, men temaet er veldig gammelt, men det har aldri vært i diskutert i vanlige medier (noen av oss skjønner hvorfor).

 

Her er en 8 min film om "your strawman" fødselsattesten, fra 1953 som forklarer hemmelighetene i grove trekk (prod av Walt Disney).

Aner ikke hva slags hensikt det var å lage filmen. "ingen" kjenner jo til dette.

Men hemmelighetene fortelles på ironisk vis (som om de er menneskes side).

 

Etter å ha sett denne, går det an å nekte for at mennsker blir lurt av systemet?

 

 

 

Ved ca 4 min i videoen er det en som viser frem sin ekte fødselsattest (som du neppe har sett selv, for du har bare fått tilsendt kopien, ikke det originale bank-dokumentet).

De "created a corporate fiction".

Han viser/forklarer samrøra med hvordan vi gjøres til penger/aksjer/verdier som bankene/staten utnytter.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BeuOEPETUX0#t=225

 

“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”

Hvis du vil lære mer clink er Santos Bonacci, Dean Clifford and John Harris verdt å nevne.

 

https://www.youtube.com/watch?v=oYJzXkcJgEU

Lenke til kommentar

Jeg gjetter ikke i løse lufta nei. I motsetning til deg så kan jeg faktisk bak frem på rettssystemet. Du blander systemets legitimitet og dets legalitet. Du må gjerne mene at ingenting Staten gjør er legitimt, av de grunnene du anfører. Det kan du godt mene, selv om du ikke argumenterer særlig godt for det. Men når du forsøker å trekke rettslige slutninger av dette, så blir det kortslutning. Dette skillet prøvde jeg å forklare deg for snart et år siden. Dessverre har det tilsynelatende tørna fullstendig for deg etter det, så denne gangen tror jeg selv de mest naive nye brukere som havner i denne tråden på mystisk vis skjønner at dette bare er oppspinn. 

 

 

Om du kan rettsystemet bak frem så er du jo en av dem som vil fremme legitimiteten til dette systemet, eller tar jeg feil?. Legalitetene handler jo om reglene internt i dette spillet, det spillet (lovverket) som mange nå er helt overbevist eksisterer på falskt grunnlag.

Og det er det som opptar meg, men beklager om jeg formulerer meg feil. Er bare takknemlig for oppklaringer underveis, så sant de kommer som konstruktiv kritikk, noe jeg ikke nødvendigvis forventer av folk i et sånt system.

 

At du mener jeg har tørna og at du sier alt er bare oppspinn er en god indikator for meg på at du desinformerer.

Noe man forventer når et så stort system skal avsløres.

Endret av clink
Lenke til kommentar

 

Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

 

Hvorfor mener du at disse menneskene ikke skal betale for husene og bilene sine når de har kjøpt dem fra andre privatpersoner? Hvorfor har de kjøpt dem når de åpenbart ikke hadde råd til å betale selger kontant?

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene?

Lenke til kommentar

Kjære Clink, du forteller at du/dere har sendt ut tusenvis av brev uten å få svar. Om du ser lenger opp i denne linken så vil du finne at du endelig har fått svar. JEG har svart deg. Det var muligens ikke det svaret du ville ha, men nå må du slutte med å fortelle at du ikke får svar. Du har faktisk fått ett opriktig svar og jeg har ikke holdt noe tilbake eller skjult noe for deg. Jeg er en åpen person. Men organisasjonen du linker til er veldig lukket. Jeg sjekket hjemmesiden og fulgte noen av linkene. Tenkte å gi litt ingo til dem også, men jeg får ikke tak i dem. Dem har ingen telefonnummer og ingen epostadresse. Ble litt skeptisk og lurer veldig på hva dem har å skjule.

 

Men etter å ha lest litt på disse sidene så slår det meg at mye av dette må være skrevet av rusede personer. Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

 

clink, nå har jeg svart på dine spørsmål, så da vil jeg sette stor pris på om du vil svare på mine spørsmål. Trur du har oversett det så jeg spør på nytt: Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

Lenke til kommentar

 

Kjære Clink, du forteller at du/dere har sendt ut tusenvis av brev uten å få svar. Om du ser lenger opp i denne linken så vil du finne at du endelig har fått svar. JEG har svart deg. Det var muligens ikke det svaret du ville ha, men nå må du slutte med å fortelle at du ikke får svar. Du har faktisk fått ett opriktig svar og jeg har ikke holdt noe tilbake eller skjult noe for deg. Jeg er en åpen person. Men organisasjonen du linker til er veldig lukket. Jeg sjekket hjemmesiden og fulgte noen av linkene. Tenkte å gi litt ingo til dem også, men jeg får ikke tak i dem. Dem har ingen telefonnummer og ingen epostadresse. Ble litt skeptisk og lurer veldig på hva dem har å skjule.

 

Men etter å ha lest litt på disse sidene så slår det meg at mye av dette må være skrevet av rusede personer. Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

 

clink, nå har jeg svart på dine spørsmål, så da vil jeg sette stor pris på om du vil svare på mine spørsmål. Trur du har oversett det så jeg spør på nytt: Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

 

 

Nå er ikke jeg medlem av noen organisasjon, men min personlig mening om hasj og marijuana er at det burde være lov å dyrke plantene. Røyking interesserer meg null, det er til medisinsk bruk jeg tenker på.

 

Hvordan kan et forbud forsvares når det er lov å røyke tobakk, drikke alkohol, mens dyrking av planter til medisin er ulovlig (det er godt kjent at cannabisolje f.eks. er et vidundermiddel til forskjellige plager).

Lenke til kommentar

 

 

Flere av disse her i Norge bare siste året har mistet eiendommer i tvangsutkastelse, tvangssalg mens politiet, namnsmannen viser seg å bruke store ressurser på å hjelpe bankene til å kreve inn penger de faktisk ikke har rett på. Aner vi et superkorrupt system?

Hvorfor mener du at disse menneskene ikke skal betale for husene og bilene sine når de har kjøpt dem fra andre privatpersoner? Hvorfor har de kjøpt dem når de åpenbart ikke hadde råd til å betale selger kontant?

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene?

 

 

Hvor har du sett at disse ikke vil betale til andre privatpersoner?

Det er snakk om at når man har et lån, og oppdager at det ikke er et lån, men penger opprettet fra blank luft, akkurat som å klikke "ny kolonne" i regnearket og fylle ut lånebeløpet. Vips penger. Det er sånn det gjøres. Den som nekter har ikke gjort leksa.

 

Ingen i denne "bevegelsen" mener at man bevisst skal ta såkalt lån med hensikt å slippe å betale tilbake.

Det er i så fall bare noe du inbiller deg.

 

At du stiller disse spørsmålene er fordi du vet for lite om bakgrunnen til det som skjer.

Det er bankene og deres mulighet til å utføre disse triksene som er årsaken til problemene, ikke at folk har fått "lån" som de på forhånd trodde var lån, men viser seg å være bløff(*1)

 

Hvis du noen gang skal forstå hvordan dette henger sammen må jeg henvise deg til å finne ut ting selv ved å studere det som allerede er kjent via ganske mange mennesker og deres rapportering om dette. Det er verdensomspennende.

Bankene og myndighetene vil aldri fortelle deg sannheten, så hvis du faller av lasset på det grunnlaget er det ikke noe jeg kan eller vil gjøre for å få deg overbevist.

 

 

 

*1)  Med bløff mener jeg ikke at de ikke fikk penger, men at pengene oppstod på en måte som er lureri.

Hele systemet er et lureri som bankene profitterer på.

Ikke kom å si at det er så dyrt å drifte en bank at det meste går med til utgifter.

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Håper ikke din

 

 

 

 

 

clink, nå har jeg svart på dine spørsmål, så da vil jeg sette stor pris på om du vil svare på mine spørsmål. Trur du har oversett det så jeg spør på nytt: Kan jeg spørre, hva er organisasjonens holdning til bruk av hasj og mariuana?

 

 

Nå er ikke jeg medlem av noen organisasjon, men min personlig mening om hasj og marijuana er at det burde være lov å dyrke plantene. Røyking interesserer meg null, det er til medisinsk bruk jeg tenker på.

 

Hvordan kan et forbud forsvares når det er lov å røyke tobakk, drikke alkohol, mens dyrking av planter til medisin er ulovlig (det er godt kjent at cannabisolje f.eks. er et vidundermiddel til forskjellige plager).

 

 

OK clink, så du støtter bruk av mariuana og er med i en "bevegelse". Er dette en video som er utgitt av denne "bevegelsen" ?

 

Endret av Professor Balthazar
Lenke til kommentar

 

OK clink, så du støtter bruk av mariuana og er med i en "bevegelse". Er dette en video som er utgitt av denne "bevegelsen" ?

 

 

Nei, støtter ikke rusmidler, men dyrking av planter til medisinsk bruk er jeg tilhenger av.

Naturlig medisin fremfor kjemiske produkter fra farmasibransjen.

 

Jeg skrev ikke at jeg var med i noen bevegelse. Jeg skrev om de jeg har observert.

Vet heller ikke om de ser på seg selv som en bevegelse.

Derfor skrev jeg "bevegelse".

 

Jeg har sett videoen din før, men vet ikke hvem som har laget den eller lagt den ut.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg finner med denne "bevegelsen" din er at dere tydeligvis flørter med litt av samme tankesettet som Anders Behring Breivik, hva synes dere egentlig om holdningene han står for?

 

https://www.youtube.com/watch?v=q8WQrQb3Ug8

 

Breivik kan du sikkert ta i en tråd som er mer relevant, men mye av det han sa i forsvarstalen kunne nok veldig mange stille seg bak med stolthet. Han utviser en utrolig innsikt over galskapen vi blir pådytta i samfunnet, så rart det enn høres fra en som skjøt ungdommer. Den burde alle høre.

https://www.youtube.com/watch?v=_Kbt-cQjsqs

 

Når du først er inne på det. Det er mange som stiller seg spørsmål ved om vi har fått sannheten om 22.7.saken da mange av bevisene er utelatt i saken (og vi husker avhørsrapporten som forsvant/ble "stjålet" inne fra et låst kontor på politihuset...?

Og det finnes tro det eller ei, bilder av politimann med hjelm på videoopptak/bilder fra høyblokka, på den tiden Breivik skulle befinne seg på vei til Utøya.

 

Påtalemyndigheten har ikke lagt fram et eneste bevis for at ABB var i Oslo 22. juli 2011

http://www.jostemikk.com/?p=3237

http://www.jostemikk.com/?cat=213

 

Men ta oppfølgingen i en relevant tråd.

Endret av clink
Lenke til kommentar

 

 

OK clink, så du støtter bruk av mariuana og er med i en "bevegelse". Er dette en video som er utgitt av denne "bevegelsen" ?

 

 

Nei, støtter ikke rusmidler, men dyrking av planter til medisinsk bruk er jeg tilhenger av.

Naturlig medisin fremfor kjemiske produkter fra farmasibransjen.

 

Jeg skrev ikke at jeg var med i noen bevegelse. Jeg skrev om de jeg har observert.

Vet heller ikke om de ser på seg selv som en bevegelse.

Derfor skrev jeg "bevegelse".

 

Jeg har sett videoen din før, men vet ikke hvem som har laget den eller lagt den ut.

 

 

Videoen er lagt ut av Hugtun TV som eies av Siw Hege Ervik og Bjørn Inge Johansen. Trur dem også støtter din tankegang så der vil du nok finne forståelse for dine konspirasjonsteorier. Jeg har imidlertid fått tilstrekkelig med informasjon om denne "bevegelsen" nå til å kunne fastslå at jeg ikke støtter dere på noen måter. Jeg gir heller min støtte til alle de flyktninger som nå kommer til landet :-)

 

http://www.avisa-st.no/nyheter/article10200224.ece

Endret av Professor Balthazar
Lenke til kommentar

 

Videoen er lagt ut av Hugtun TV som eies av Siw Hege Ervik og Bjørn Inge Johansen. Trur dem også støtter din tankegang så der vil du nok finne forståelse for dine konspirasjonsteorier. Jeg har imidlertid fått tilstrekkelig med informasjon om denne "bevegelsen" nå til å kunne fastslå at jeg ikke støtter dere på noen måter. Jeg gir heller min støtte til alle de flyktninger som nå kommer til landet :-)

 

http://www.avisa-st.no/nyheter/article10200224.ece

 

 

Bjørn Inge Johansen er en flott kar som arbeider for diverse svake i samfunnet, barnevernsofre mm, nærmest på heltids hobbybasis.

Det er dokumentert i fleng på nettet og er respektfullt nok i massevis.

 

Jeg kjenner godt til en del ting han driver med, men gjenkjente ikke Youtube-brukeren som du linka til.

Han har vært støttespiller for flere av de rammede i utkastelses-sakene og han har bl.a. en video om politihistorien i Norge og bakgrunnen for hvorfor visse symboler er på uniformene som viser at politiet egentlig ikke forstår hva de bærer rundt på.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Ok vi prøver dette en siste gang clink for å gå litt tilbake til lenken i original postn:

At noe på ett dokument er skrevet med store bokstaver endrer det IKKE dokumentets juridiske aspekt, ei heller at et navn er skrevet med store bokstaver, dette er nesten garantert for å gjøre det enklere å lese, det betyr IKKE at dokumentet er utstedet til noen andre. Eksepmpel: Om forum mod sender en advarsel hvor det står "Forum bruker CRII, du har brutt reglene for god oppførsel på forumet og blir for dette gitt ett advarsels poeng" så endrer ikke det det faktum at det er meg advarselen er utstedet til.

 

Det er bullshit at fødselsattester skaper en "stråmanns identitet" denne sinnsvake teorien du og dine meningsfeller har har rot i psudojuss som kort og greit betyr at dere tolker noe dere har null peiling men fremmer det likevel som god fisk

 

Riktig nok er jeg ikke på nær herr bruns nivå når det gjelder juss, men selv jeg og en hvilken som helst annen forumbruker som har ett lite fnugg av peil på juss kan se ved første øyekast at dette er svada.

 

 

Hadde du forstått dette hadde du også forstått at det ikke foregår noe konspirasjon i statens regi

 

/rant

Endret av crii
Lenke til kommentar

Ja, men da ser jeg hvor du står og hva du støtter. Pesonlig så er jeg glad for at vi har politi som kan trø støttende til og få kastet ut personer som nekter å gjøre opp lånene sine, samt at vi har et barnevern som kan trø til å berge barna ut fra hjem hvor det bedrives ulovligheter og narko-virksomhet. Jeg tar sterk avstand fra alt som Anders Behring Breivik står for og jeg er glad for at politiet slår ned på folk som kjører rundt i biler uten forsikring. Likeså er jeg veldig glad for at vi er i ferd med å få et varmt samfunn i Norge hvor vi åpner opp og hjelper flyktninger som er i reell nød. Ikke bare har vi et fungerende pengesystem, bankvesen, lovverk og politi, men vi har også hjerterom og et lovverk som beskytter oss mot rasisme og kriminelle som bare ønsker å snylte på samfunnet uten å bidra noe til fellesskapet.

 

Jeg forstår du er kritisk til det meste av det jeg liker med Norge, men det jeg ikke forstår er hvordan du clink tenker deg at et perfekt samfunn skal bygges. På siden http://folketsdomstol.no/er det opplyst veldig lite om dette "alternative" styresettet.

 

Dessuten så stemmer ikke teorien om at man ikke kan bli fengslet eller straffedømt i Norge bare man nekter å oppgi noe navn. https://korrupsjonsjegeren.wordpress.com/2015/05/18/fangen-uten-navn-pa-ringerike/

Endret av Professor Balthazar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...