Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Jeg eeeer så lei av å være kvalm!

 

Råd: ingefær pulver i et glass vann. Rør og drikk.

 

Jeg hadde tenkt til å skrike bullshit, men etter å ha lest noen forskningsrapporter ser det ut til at dette faktisk kan ha noe for seg.

 

Så noen kjerringråd virker faktisk. Hmmm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg eeeer så lei av å være kvalm!

 

Råd: ingefær pulver i et glass vann. Rør og drikk.

 

Jeg hadde tenkt til å skrike bullshit, men etter å ha lest noen forskningsrapporter ser det ut til at dette faktisk kan ha noe for seg.

 

Så noen kjerringråd virker faktisk. Hmmm.

 

 

Virker som ei kule på meg hvertfall.

Lenke til kommentar

 

Du også! Nei. trur eg må droppe det i år både av hensyn til økonomi og min eigen del. Dette vart to litt hissige veker i Danmark, så no er det full detox på gong. Typisk at folk skal på malakoff det året eg ikkje skal då. Eg er jo blitt for veteran å rekne der oppe med åra.

Då får eg kanskje damene for meg sjølv. Endeleg.

 

Ja, eg gjorde det ikkje lett for deg skuleåret 13/14

Lenke til kommentar

 

Så noen kjerringråd virker faktisk. Hmmm.

Det er mange kjerringråd som virker. Men jeg kommer ikke på noen.

 

 

Reker mot sjøsyke kan jeg bekrefte er meget effektivt også. Spise en skål med reker før man kommer utpå.

Mulig det virker på bil syke også, det har jeg ikke testet.

Lenke til kommentar

Det er to metoder jeg har funnet ut hjelper mot kvalme. Den ene er epler. Det er en mirakelkur mot noen former for kvalme. Funker med én gang. Den andre er tørre knekkebrød og vann. Det har jeg bare brukt mot den typen kvalme jeg får hvis jeg går for lenge uten å spise eller spiser feil mat. Det tar litt tid før det virker, men det hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg trodde de fleste ønsket å dra "ut" å spise, og ikke sitte på hotellet. Besøke koselige, små restauranter. Men når det er sagt, så har vel de fleste norske hoteller den vanlige power-frokosten, som man betaler for. Det er jo greit å lade opp masse kalorier klokken 07:30 før man skal ut å gå på museer og fotografere arkitektur. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke blir hjemme. Men jeg anerkjenner muligheten for at andre har ulik smak enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...