Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg trodde de fleste ønsket å dra "ut" å spise, og ikke sitte på hotellet. Besøke koselige, små restauranter. Men når det er sagt, så har vel de fleste norske hoteller den vanlige power-frokosten, som man betaler for. Det er jo greit å lade opp masse kalorier klokken 07:30 før man skal ut å gå på museer og fotografere arkitektur. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke blir hjemme. Men jeg anerkjenner muligheten for at andre har ulik smak enn meg.

I det store utland er ofte hotellrestauranter gode og anerkjente. Gjerne med Michelinstjerne. Ellers kan det jo hende en kommer hjem seint etter en konsert eller tur på byen, med de følger det kan ha, og bare må ha en hamburger fra room service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan et hotell uten (noe særlig til) kjøkken ha fire stjerner?

Hvem veit. Jeg pleier bare å sove på hotellet uansett. Noe du anbefaler å finne på i Berlin? Stikker dit sjøl om noen dager.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ok over til politikk. Hva vil det si at det er en del kommuner som har vedtatt og beholde den gamle arbeidsmiljøloven. 10 poeng til den som kan forklare, googling gir ikke svar.

Lenke til kommentar

Ok over til politikk. Hva vil det si at det er en del kommuner som har vedtatt og beholde den gamle arbeidsmiljøloven. 10 poeng til den som kan forklare, googling gir ikke svar.

De frasier seg muligheten til å ha midlertidig ansatte i ett år, uten å ansette dem fast etter 6 måneder, uten at jeg er helt sikker.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...