Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Kan ikke komme på noen dialekter hvor de legger til en d heller, så det kan ikke unnskyldes på den måten.

 jeg mener de på hedmarken, eller noe sånn indre østandet ofte sier det. i fjord eller kanskje mer "i fjold" på en måte. Høres sånn ut hvertfall. 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har folk så problemer med og skille i fjor å i fjord? Facepalmer hver gang jeg ser noen skrive "i fjord" da de snakker om forrige år.

 

Fikset setningen din slik at den enda bedre illustrerer problemet, jeg.

 

Relatert til dette gremmes jeg over mennesker som på nasjonalt fjernsyn uttaler "og" når de egentlig sier "å". Snakk om å sørge for maksimal forvirring. Ja Jon Hartvig Børrestad, jeg tenker spesielt på deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Jeg har ikke engang tenkt over det å skaffe meg billett. Burde jo egentlig det, mtp. at jeg er fan av de tre første filmene, og har særdeles trua på denne, men jeg orker liksom ikke dra på kino. Det er så jævlig med folk som bråker.

Enig der. Er jævlig irriterende med folk som prater, fikler med telefonen og godteriposer. Men denne filmen kan jeg ikke utsette å se, hype!
Må være bråkete apekatter sørpå , aldri no problem å se film på kino i nord.

 

 

40 år......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sitat ang at oppvarmet sete i bil ikke er bra for menns virilitet i følge lege :

 

"Husk at vi egentlig ikke skal ha noen klær på oss, og svinge rundt i trærne med ballene"

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Skal skrive filmtips om en julefilm til helga, men kan ikke bestemme meg for om jeg skal skrive om «Die Hard» eller «Tokyo Godfathers».

 

På én side, hadde det vært greit å skrive om en velkjent julefilm - og det er vel få som er så kjente (og bra) som den originale Die Hard. På den andre siden, er Tokyo Godfathers en magisk perle av idyll (oi, nå har jeg akkurat brukt de tre ordene man helst aldri skal bruke, og det i samme setning), og også en koselig julefilm, som sannsynligvis alt for få har sett. Sånn med tanke på at den er en japansk tegnefilm.

 

e: Ble Tokyo Godfathers.

 

Og jeg kan si meg fornøyd:

 

sBappfL.png

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...