Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.


Anbefalte innlegg

Da er Rome 2 Total war det spillet jeg har spilt mest på steam  med 168 timer, overgikk Star Trek Online sine 165 for en dag siden.

Av de 168  timene har jeg vel brukt mods minst 165 av  de timene(168 om du tar med den første grafikk modden som kom ut nesten med en  gang spillet kom ut) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt mest spilte spill på Steam er faktisk Euro Truck Simulator 2, med 229 timer, etterfulgt av Fallout 4 med 186 timer. Men jeg tør nesten ikke tenke på hvor mange timer jeg har spillt World of Warcraft eller Star Wars the Old Republic. :D

 

Den vil sikkert spille helt greit på low/medium 1080p.

Prosessoren er godt innafor, og et GTX 1050ti tilsvarer vel nesten et GTX 960?

 

Tror jeg spillt gjennom Mass Effect 1->3 3 eller 4 ganger, og gleder meg ganske mye til Andromeda, har spillt demoen til hovedhistorien har stoppet opp, og alle sideoppdragene jeg har funnet, har vel igjen ca 5 timer igjen av demoen og kommer sikkert til å surre litt rundt uansett.  :)

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen som har prøvd Motorsport Manager? Ser det ligger på Steam med 50% rabatt.

Jepp, og jeg kan fint anbefale det om du liker motorsport, strategi og manager spill. Har snaue 100 timer ingame selv
Lenke til kommentar

Rome 2 total war er også mitt mest spilte steam spill med 269 timer :D

Neste på lista er Civ 5 med 258 timer.

Rome 2 er spillbart om man bruker riktig mod rome total realism 3 som jeg spiller nå er veldig bra og simulerer faktisk krigføring fra antikken veldig bra (blant annet mister vinneren ofte mye færre soldater enn vinneren da de fleste soldater blir drept når de flykter ikke under selve slåssinga. Og RTR greier å simulere dette bra (selv om moral systemet er noe rart til tider)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Mitt mest spilte spill er Farming Simulator 15 med 259 timer, etterfulgt av Skyrim (kombinert med SE) med 258t, deretter Fallout 4 og Farming Simulator, begge med 200t+ :p 

Lenke til kommentar

Til alle som har likt H1Z1, eller brukt mye tid med Battle royale mod til ARMA 3. Nå er "Playerunknown's Battlegrounds" ute som early access. Veldig lenge siden jeg har hatt det så moro i et spill!

 

 

Er hysterisk at på 1år har dem klart å lage noe som er 100x bedre enn DayZ Standalone. Dette har blitt mitt primære spill for tiden faktisk, så bra er det og det i tidlig early access. Utrolig. Spillet har mer spillere nå enn Arma 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...