Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.


Anbefalte innlegg

 

 

 

58Gb Hig-res pack kommer til Fallout 4 neste uke. Du må ha følgende eller bedre maskin....

 

  • Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
  • Intel Core i7-5820K or better
  • GTX 1080 8GB/AMD Radeon RX 490 8GB
  • 8GB+ Ram

Det var da helt hinsides til maskinkrav da :dontgetit:

Spørsmålet er jo om hvordan oppløsning og grafikkinstillinger du kjører. Denne pakka er jo for de som kanskje vil spille på best mulig grafikk, og det krever mye. Særlig i høy oppløsning som 3440x1440 og 4k.

 

Jeg kjører betapatchen med hires textures, og får fra 60 til 120fps+. 3440x1440 og alt på max. 95%+ gpuload på 2x 1080.

 

Man er fort nede i 30 fps med midrange skjermkort ville jeg tro...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Sliter med samme selv med 2x1080. Virker som det er veldig dårlig optimalisert på pc, selv i 1080p sliter jeg. Men vi får trøste oss med at det er ikke bedre på PS4 hvertfall. Ser ut som Ubi har begynt å droppe optimaliseringen både på konsoll og pc, Watch Dogs 2 er jo også et spill som kjører møkk på pc og konsoll...

Lenke til kommentar

Sliter med samme selv med 2x1080. Virker som det er veldig dårlig optimalisert på pc, selv i 1080p sliter jeg. Men vi får trøste oss med at det er ikke bedre på PS4 hvertfall. Ser ut som Ubi har begynt å droppe optimaliseringen både på konsoll og pc, Watch Dogs 2 er jo også et spill som kjører møkk på pc og konsoll...

 

Watch Dogs 2 flyter meget fint på min PS4 Pro... Så kjenner meg ikke helt igjen i sistnevnte. Skal teste ut Wildlands betaen i morgen på samme konsoll, så får vi se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Sliter med samme selv med 2x1080. Virker som det er veldig dårlig optimalisert på pc, selv i 1080p sliter jeg. Men vi får trøste oss med at det er ikke bedre på PS4 hvertfall. Ser ut som Ubi har begynt å droppe optimaliseringen både på konsoll og pc, Watch Dogs 2 er jo også et spill som kjører møkk på pc og konsoll...

 

Watch Dogs 2 flyter meget fint på min PS4 Pro... Så kjenner meg ikke helt igjen i sistnevnte. Skal teste ut Wildlands betaen i morgen på samme konsoll, så får vi se.

 

Kan ikke si noe om Pro utgaven, men på den originale PS4 så er det jo 30fps med en god del lagg som gjelder. Dog, nå tar jeg forbehold med at jeg ikke har spilt det etter at det har blitt patchet.

Lenke til kommentar

Kan ikke si noe om Pro utgaven, men på den originale PS4 så er det jo 30fps med en god del lagg som gjelder. Dog, nå tar jeg forbehold med at jeg ikke har spilt det etter at det har blitt patchet.

Begynte spillet nå nylig og den er på versjon 1.10 på PS4, så kan ikke uttale meg om de tidligere versjonene. Uansett så er det langt fra møkk her i gården. Men mulig de har ordnet en del ytelsesproblemer fra versjon 1.0.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

 

Man kan kjøpe bare en måned av gangen (eller 3, 6, eller 12 med stigende rabatt). Man får 10% rabatt på første måneden, og 10% rabatt i Humble Store etterpå. I tillegg til "Total War: Warhammer" som man får koden til umiddelbart. Får man 6 "hemmelige" spill som avsløres når man ikke lenger kan kjøpe månedens "Monthly Bundle". Scroll ned til bunnen av siden så kan man se hva som har vært i tidligere bundler.

 

Jeg kjøper nesten alt av bundler på Humble. Jeg synes det er en veldig grei måte å samtidig støtte gode saker på. :)

Lenke til kommentar

 

Ahh den herlige følelsen man får år man bruker 1500 for et spill og ikke får lov til å spille.

Venter fremdeles på info om dette 1500 kroners spillet! :p

Iracing. Jeg kom litt guffent ut. Nå har jeg brukt 2000 og får spille det. Poenget er at man må kjøpe tilgang til biler og baner, og jeg hadde ikke kjøpt tilgang til banene som ble brukt akkurat da. Temmelig guffent system men det fungerer på et vis. Det gode med spillet er at de andre spillerne er skikkelig seriøse og man finner ikke troll som bare vil krasje ut andre. Jeg måtte også bygge opp en rating slik at andre vet at jeg kan kjøre. Det er få race som er tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...