Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.


Anbefalte innlegg

 

Curved? Nei takk!

 

Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener :) Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran. 

 

 

Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Curved? Nei takk!

Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener :) Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran.

Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett.

Sludder og vas

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Curved? Nei takk!

Akkurat det lurer jeg på hvorfor du mener :) Selv synes jeg det er helt topp å sitte rett forran en x34. Merker egentlig ikkje så veldig at den er kurva i det heletatt når jeg sitter rett forran.

Jeg syns det er ubehagelig å se på en curved skjerm. Blir lett irritert over det også når linjene ikke går rett.

Sludder og vas

 

 

Nei, det er det ikke. Slutt å lure på ting neste gang kanskje.

Lenke til kommentar

Blir ikke FOV'en ekstrem stor på en slik ultrawide skjerm? Jeg spiller mye PUBG sammen med en kompis som har 21:9 skjerm, og han sliter noe ekstremt med å se personer som er 80-100+m unna. xD 

Men han sier også at det er verdt det, siden det er ekstremt deilig med en slik skjerm.

 

Det kan være at folk som sitter med slik skjerm sitter også med badass PC som da betyr at de kjører alt på ultra noe som gjør at det kan være til tider vanskelig å se også i tillegg til oppløsningen.

 

Kjør alt på LOW, textures på ultra, kanskje det hjelper han ;)

Lenke til kommentar

Kun 146 Spill på steam, men til gjengjeld prøver jeg å runde spillene så godt som mulig.

Nettopp pga unger og lite tid til det meste har jeg nesten ikke tid til å spille selv, men har stor koset meg i det siste med et spill jeg virkelig liker :

 

Legend of Grimrock II : 

 

Dette er et tradisjonelt rutebasert rollespill i sanntid på høyde med Dungeon master og Eye of the beholder spillene, men på mange måter langt bedre enn disse på noen områder og kanskje ikke like bra på andre områder. 

Man har ganske god valgfrihet i måten man ønsker å spille spillet på og man kan velge å sette opp gruppen på 4 karakterer akkurat som det passer en selv, altså 4x kriger eller 4x trollmenn osv.

 

Har startet spillet på nytt en 2 - 3 ganger fordi jeg har hatt pauser på noen måneder og føler at den gleden man får av å utforske og spille blir bedre når man gjør det, denne gangen har jeg også økt litt vanskelighetsgraden og det ser nå ut som at det kommer til å bli tøft når noen av sjefene dukker opp, men stor koser meg når jeg har tid og ungene sover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...