Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævlig lættis å sende meldinger til brukere på finn som legger ut 1080ti kortet sitt til salgs for NOK 8000,-.

Sånne folk må jo bo under en stein!?! :dontgetit:

 

Det er en litt merkelig situasjon; det har røket en haug av RTX2080Ti på pre-order fra komplett allerede, og det før noen vet noenting om faktisk ytelse. Og planen til mange av disse har sikkert vært å legge ut 1080Ti kortet de allerede har på finn.no. Men så kom ryktene om at RTX2080Ti slettes ikke kommer til å yte som forventet, og folk blir sittende på gjerdet i stedet. Det koster jo ikke noe å ha pre-order inne, og de har ikke lyst til å miste plassen sin i køen. Men om reviews kommer senere og bekrefter laber ytelse, så kommer jo 1080Ti til å holde seg bedre i pris på bruktmarkedet. Og da er det jo ingen vits å legge det ut til 4000 Kr .. Det kommer de jo uansett til å få om en måneds tid til og med dersom 2080Ti skulle vise seg å innfri..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er vannkjøling på disse 1080ti kortene?

 

Ser flere selger brukt nå med nzxt blokk og sånn lukket singelradiator vannkjøling.

 

God stemning eller bedre å kjøpe et godt luftavkjølt kort?

Lurer på å kjøpe meg vannavkjølt 1080Ti, stillere og mindre varme er flott! Si ifra hvis noen skal kvitte seg med det!

Lenke til kommentar

De gidder hvertfall ikke sjekke hva det koster nytt. Hardware er som bil, så fort du har tatt det i bruk så synker verdien med 25%

Jeg er helt enig, og jeg synes det er slik det burde være.

 

Men etter finn ble gratis florerer det av brukte varer ril ny eller dyrere enn ny -pris. Markedet har jo større inflasjon enn tyske penger hadde under 2 verdenskrig.

Eneste man får håpe er at folk ikke er så dumme at de faktisk går på slike svindler.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal handle et brukt 1080ti også hive på en nzxt vannkjøler. Er det et fett hvilket kort jeg tar som utgangspunkt?

 

Har forsøkt å lese meg opp og etter hva jeg forstår er det 1/2 kort som ikke passer optimalt med braketten.

Men garanti, hvordan stiller det seg? Ser noen har påstått at et par msi kort blant annet fortsatt har garanti hvis man bytter kjøler.

Lenke til kommentar

Har nå vært på 391.35 en god stund, og tenkte jeg skulle prøve 399.07, men like ens med den også.

 

Fatter ikke hva som gjør at alle drivere etter 391.35 ikke funker hos meg. Spill fryser i noen få sekunder av gangen før det fortsetter. med enten 1 eller flere minutters mellrom. Kan også se att musa henger noen sekunder i desktop.

 

Har prøvd å fjerne all overklokk på både CPU/GPU og minne uten hell og kjørt alt stock.

 

Spec står i signatur, kjører Windows 10 Pro. Noen med lignende problemer?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Noen med lignende problemer?

 

Jeg har problemer med at PUBG har stutter da. Er andre som også mener at 391.35 er bedre. Mulig jeg går tilbake til den.

 

Bare at jeg venter på nye Tomb Raider spillet, og når det kommer må jeg vel oppdatere til nyeste driver uansett... uhh!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...