Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal handle et brukt 1080ti også hive på en nzxt vannkjøler. Er det et fett hvilket kort jeg tar som utgangspunkt?

 

Har forsøkt å lese meg opp og etter hva jeg forstår er det 1/2 kort som ikke passer optimalt med braketten.

Men garanti, hvordan stiller det seg? Ser noen har påstått at et par msi kort blant annet fortsatt har garanti hvis man bytter kjøler.

Nei. Evga mister du ikke garantien, vet ikke om de andre merkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva mener dere et brukt 1080 TI strix er verdt?

 

Det folk er villig til og betale som en annen her på forumet sier ofte, kanskje en kan legge till: Verdt det noen er "gale" nok til og betale for det.

 

Klokker det bra legg ved bevis på det i annonse, fornuftig og ikke dra det for langt da bare for annonsen sin skyld.

Edit: Klokker dette spesifikke kortet under 2100Hz er det ikke noe hensikt og gjøre dette.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Etter formatering av Windows 10 får jeg ikke lenger started DDU i safemode på systemdisken. Har gått til en 970 Pro NVMe disk, og 860 EVO disken jeg brukte før som C: er nå en ren lagringssdisk. Jeg får started DDU i normal modus, men når PC restarter i safe skjer det ingenting. Prøver jeg å åpne DDU i safe får jeg bare no access et eller annet. Prøver jeg å kopiere DDU over til 860 disken i safe går ikke dette heller. Jeg må starte DDU på 860 disken, så boote til safe og da fungerer det.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var "nye" kortet montert. :-D

 

 
 
Scorer bra selv sammenlignet med nyere kort. Og hjelper at kortet holder seg veldig kaldt. Maks. temp. igjennom testene var på 32'C, men regner med det øker når det blir satt under load over lengre tid.
Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Spørs hva du mener med dumpes, men jeg plukket akkurat opp et 1080 til 3k inkludert frakt fra finn.

Fin oppgradering på skylake-s riggen til fruen

 

Skjønner. 3k er ukke dumt! Er bare litt skeptisk til bruktmarkedet når det kommer til skjermkort :/

"kortet er knapt blitt brukt", så er det nesten kjørt ihjel på mining.. vet liksom aldri :)

men er jo lov å ta sjansen!

 

Dumping blir kanskje litt vel overdrevent å si, men at man opplever prisreduksjon som

gjør at bl.a 1080 fortsatt er et alternativ for oss som ikke kan eller vil ta oss råd til 2080 RTX.

 

Kunne godt hende jeg ender opp med et 2080 (et av de som ligger på 8k) men aller helst

vil jeg ha tak i et 1080 / 1080 Ti til en "snillere" pris. 

 

Får være tålmodig, i guess!

Lenke til kommentar

Skjønner. 3k er ukke dumt! Er bare litt skeptisk til bruktmarkedet når det kommer til skjermkort :/

"kortet er knapt blitt brukt", så er det nesten kjørt ihjel på mining.. vet liksom aldri :)

men er jo lov å ta sjansen!

 

Dumping blir kanskje litt vel overdrevent å si, men at man opplever prisreduksjon som

gjør at bl.a 1080 fortsatt er et alternativ for oss som ikke kan eller vil ta oss råd til 2080 RTX.

 

Kunne godt hende jeg ender opp med et 2080 (et av de som ligger på 8k) men aller helst

vil jeg ha tak i et 1080 / 1080 Ti til en "snillere" pris.

 

Får være tålmodig, i guess!

Bare få med kvittering så er ikke det et problem i verden ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...