Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller på de settingsa en eller anna gluping har funnet ut gir best view mtp se andre spillere, se gjennom terreng og gir meg en stabil fps rate som skjermen min klarer vise :p (så langt det lar seg gjøre av mitt beskjedne single 1080 kort) Men nå spiller jeg jo utelukkende fps spill online og da, og liker best å ligge på topp hehe.

Lenke til kommentar

Eneste problemet med vannscooter er du ikke kan ha med deg 7 karer til fest. ;) Hehe. Ellers ufattelig artige!

Hadde en Yamaha 70 3 cyl, var nok til å få litt airtime. Så spent på 110HK til våren av. Nå er jeg ikke heeelt like gammel som dere "oldiser". :tease:

Rolig nå sailorboy... Husk at jeg ikke bare er dobbelt så gammel så deg, jeg er også dobbelt så stor og tung :D
Lenke til kommentar

Regner med at det er bare å sende PM til folk til denne tråden for å kjøpe 1080/1080ti skjermkort :p

 

 

Haha :rofl: Skal ikke se bort i fra det :p

 

Hvis noen har tenkt til å kvitte seg med et, så er det bare å sende en PM. Mulig jeg er interessert ;)

 

Samme her. Jeg skal ha nytt skjermkort, men et 1080 holder sikkert bra. Eller kanskje et 2080. hehe. Vi får se men bare å sende pm om noen skal kvitte seg med et 1080/1080ti kort.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte poenget med en hybrid kjølt 1070.  :confused:  Det er jo helt koko. For det første trekker den jo nesten ikke strøm i utgangspunktet, så den er jo så og si lydløs som luftkjølt. Kunne man fått 20% høyere overklokk skulle jeg vurdert å forstå det, men man får jo pokker ikke 5% høyere overklokk en gang... Nå, en 1080Ti på 250W, det gir mening. Men 1070?... Nei, da la man vel heller de ekstra kronene som vannkjølingen kostet i et 1080 i stedet, med en god tredjeparts luftkjøler vel?..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde håpet å kunne kjøpe et ekstra 1080 Hybrid for en rimelig penge, men prisen har vært høyt lenge etter lanseringen for 2 år siden. Ikke har det vært noen som har solgt en brukt heller. Regner med de fleste som kjøpte en 1080 Hybrid er fornøyd med sitt skjermkort. Det laveste den har vært i nettbutikk er 5700kr.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...