Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det kan tenkes at det er noe slikt som et "GTX2080Ti" eller "Titan X T". Og at de bruker det til å simulere alle de mindre kortene i familien. Så da må det jo kunne simulere det høyeste kortet også. Om de hadde satt på færre slik at de ikke kunne brukt mer enn en bestemt mengde strøm. Så hadde de risikert å bli stoppet av kortet før GPU die'en...

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Dette er angivelig et prototype-kort for testing. At de da har 3stk 8-pins trenger ikke å bety at det vil komme 3stk på sluttproduktet

 

EDIT: det var til RRhoads - det står jo om dette omtrent midt i artikkelen

Jepp, kommenterte før jeg hadde lest hele :)

 

 

Jeg tror det er fortsatt er et stykke unna.

Lenke til kommentar

Jepp, kommenterte før jeg hadde lest hele :)

 

 

Jeg tror det er fortsatt er et stykke unna.

Enig.

Med en slik proto type hadde jeg sagt minst 6 måneder.

Vi får kanskje se 11xx kort om NVIDIA føler at de må, men det kan også være 10xx kort med litt oppdatert firmware og navn.

Lenke til kommentar

Sitter og kikker på Power for å se om det blir noe å bruke penger på til helgen. Kom i tanker om at et GTX1070 til ~4K blir jo svært attraktivt med 20% rabatt, selv om nye kort er "rett" rund hjørnet...

 

LÅLL! :p Prisroboten til Power er visst på tidlig ferie. Og de 2 1070 kortene de har, er dyrere enn 2 av 1070Ti kortene de selger. :p

Oppdaget det samme. Prisene på skjermkort er helt på tur hos dem.

Lenke til kommentar

Power har et 1080-kort til 5649kr.

 

Med 20% avslag (DNB har en såkalt supertilbudskampanje nå), ender man på rett over 4500kr. Det er jo ikke så verst.

 

https://www.power.no/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-gtx-1080-wf-oc/p-622678/?q=gtx%201080

 

Vurderer å kjøpe den...

 

 

EDIT: og der var det allerede utsolgt, ser det ut til.

Endret av tkorsvold
Lenke til kommentar

Ingen her som har problemer med drivere etter 391.35?

 

ALLE driverne etter denne, å bilde fryser i spill i 2-3 sekunder, så går det noen minutter så fryser alt igjen. Også i desktop så fryser "musa".

 

Merkelig at alt skal virke knirkefritt i 3 år på hver eneste driver oppdatering så plutselig er det helt møkkings. Rart jeg skal være den eneste.  :ninja:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ingen her som har problemer med drivere etter 391.35?

 

ALLE driverne etter denne, å bilde fryser i spill i 2-3 sekunder, så går det noen minutter så fryser alt igjen. Også i desktop så fryser "musa".

 

Merkelig at alt skal virke knirkefritt i 3 år på hver eneste driver oppdatering så plutselig er det helt møkkings. Rart jeg skal være den eneste. :ninja:

Sjekk RAM-innstillingene dine, hadde samme probkem og måtte løsne litt på dem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...