Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?

 

Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min  :hmm:

 

Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR

 

 

Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet.

 

Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198

 

Ja sett det, men dessverre ikke det som er feil i mitt tilfelle

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?

 

Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min  :hmm:

 

Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR

 

 

Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet.

 

Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198

 

Gjelder ikke det når man faktisk får starta spillet og får en error? :D

Lenke til kommentar

Hittil så er dette en gedigen skuffelse for meg, spillet kræsjer før jeg idet heletatt for å begynt å bevege meg. Får denne beskjeden:
err_gfx_d3d_init

 

Har prøvd å:

- Reinstallere drivere

- Reinstallere spillet

- Fjerne de to .dll-filene for å så verfisere cache.

- Oppdatert C++ og DX.

- Har ikke noen overlays, og har ikke opp verken EVGA PX eller FRAPS. 

 

Så uffatelig irriterende. Googlet rundt verden, finner null løsning. :(
Har laget en ticket hos Rockstar, men forventer ikke akkurat svar innen 10min.

Lenke til kommentar

Hittil så er dette en gedigen skuffelse for meg, spillet kræsjer før jeg idet heletatt for å begynt å bevege meg. Får denne beskjeden:

err_gfx_d3d_init

 

Har prøvd å:

- Reinstallere drivere

- Reinstallere spillet

- Fjerne de to .dll-filene for å så verfisere cache.

- Oppdatert C++ og DX.

- Har ikke noen overlays, og har ikke opp verken EVGA PX eller FRAPS. 

 

Så uffatelig irriterende. Googlet rundt verden, finner null løsning. :(

Har laget en ticket hos Rockstar, men forventer ikke akkurat svar innen 10min.

Sorry bro. Vent et par måneder som meg, kanskje det blir spillbart etterhvert.

Null overraskelse dette her.

Lenke til kommentar

Sånn kjappe tips er å ikke ha på MSAA men heller FXAA. Nesten ingen forskjell men ca dobbel fps ytelse ved å skru av. 

Mouse må settes som Direct Input istedenfor RAW for å bli kvitt mouse lag. 

Ellers er nok dette tidenes spill, fy faen kor morro og gjennomført. Heists er bare DREWL!

Lenke til kommentar

Jeg har en 3770K på 4,6 nå og Et GTX 970 og jeg synes det kjører meget glatt med alt på full med 2xaa, jeg har forsåvidt ikke sett hva fps jeg ligger på, men det klarer heelt klart å dra det fint. 

 

Uansett, jeg synes spillet virker litt "konsollifisert", altså, så mye blur det er, blir jo gal av å se på. 

 

Kan ikke si jeg er så fryktelig imponert over grafikken akkurat, var nesten litt skuffende.

 

Ikke er view distance noe særlig å skryte over heller på fullt. Noen andre som føler det sånn?

Lenke til kommentar

Kjører maks alt, ingenting overklokket.

 

i5 2500k

8GB 1600Mhz RAM

GTX 970

 

60FPS uansett hvor jeg går, men merket det lagget litt i skogen og slikt på landet selv om det stod 40FPS. Skrudde ned litt på "advanced graphics" og alt var 100% perfekt igjen.

 

100 ganger bedre grafikk enn på PS3!

Lenke til kommentar

Hadde meg akkurat en runde på freeroam et par timer for å prøve å få opp kpd ratioen min så kjørte jeg rundt å drepte alt å alle jeg såg. Oppførte meg fint med å ikke sprenge noen personlige biler eller slikt, men gud så mye flack jeg fikk i chatten. Hadde meg noen slike runder på konsoll, men der hadde jeg mutet voicechat til andre spillere så jeg fikk ikke med meg eventuelle insults som var kastet mot meg.

 

Det bryr meg selvsagt ikke så fryktelig mye, jeg svarte på de som bitchet med å spore de opp å spawnkille de til de enten leavet eller gikk passive, som de i utgangspunkte burde gjort om de ikke ville bli drept.

 

Forstår ikke helt hva som er poenget med freeroam om folk skal klikke vinkel om de blir drept, er ikke halve poenget med freeroam å drepe andre spillere? Om der er andre ting du skal gjøre som å handle klær, customize biler osv så er det jo ikke værre enn å flicke på passive mode, så kan ingen røre deg. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...