Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benchmark optionen i grafikk instillingenne er vertfall beyond broken. Har ikke klart å kjørt den en eneste gang uten at spillet tror at en starter spillet å ender opp med mission failed elns og blir tvungen til å avslutte spillet tilbake til desktop. Optimaliseringen ser dog ut som de har truffet rimelig godt på.

 

Er det noen som vet hvilken grafikk instilling som tar for seg tekstur rendering? For meg så virker det som teksturene på veien laster rett forran meg, selv om jeg har draw distance på maks, og tekstur detaljer på high.

Lenke til kommentar

Spiller nå med Swift surround 1440x2560 x 3 med 2x titan X. Denne oppløsningen tilsvarer over 20% mere enn 4K oppløsning. GTA V flyter veldig bra til å ha alle grafikkinstillingene på max untatt AA. Bruker ca 6 GB Vram med disse instillingene. 65-70 fps hele tiden :)

 

Det er faktisk ikkje tvil om at dette spillet er ganske bra optimalisert for pc :)'

 

Begge skjermkorta får kjørt seg godt med den nyeste driveren.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg mektig imponert over hvor optimalisert spillet ser ut til å være. Det gamle 670 kortet mitt drar 80-110 FPS med en salig blanding av High/Very High, uten AA og 1080. Litt kjipt det med den "Windows-bruker" buggen hvorpå spillet ikke launcher om du har Å i navnet.  :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?

Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min  :hmm:

Lenke til kommentar

Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? ;) 

 

skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S  Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/ 

Lenke til kommentar

Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? ;)

 

skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/

Utvilsomt best med mus i mine øyne da du lett kan kikke rundt deg, spesielt ved skyting fra bilen.

Lenke til kommentar

Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? ;)

Jeg plukker opp 360-kontrolleren når jeg setter meg i en bil. Selve kjøringen er i mine øyne mye bedre med en kontroller vs tastaturet pga analog input for styring. Når jeg derimot må skyte samtidig som jeg kjører, da går jeg tilbake til tastatur+mus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...