Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt noen dager nå, og enda ikke møtt en eneste modder. Finnes jo noen garantert, men er bare å trykke join new session hvis de er plagsom. Største problemet er vel når man spiller alene og folk skal griefe. Lettere å ta de om man er et squad. 

 

Fortsatt morro da!

 

Er det noe man ikke kan bli med på om man ikke har kjøpt noen DLCs?

Lenke til kommentar

Er det noe man ikke kan bli med på om man ikke har kjøpt noen DLCs?

Ingen DLC må kjøpes. De sponses av at folk kjøper shark cards. Det er en ganske heftig grind da. Skal du kjøpe warehouse eller bunker så må du gjøre mange missions for å få råd til de. 

 

Hvis folk vil kjøre litt GTA i lag så er det bare å fyre avgårde en PM så kan vi ta noen missions. 

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av After Hours, etter to dager, er at det virker som den beste DLCen som har kommet ut. Stilig å jobbe med både Gay Tony og legenden Lazlow. Det er underholdende nok å drive nattklubben, selv om populariteten synker relativt raskt, slik at man må dra ut på oppdrag for å promotere klubben ganske ofte. Og som Caddy poengterer over her: Har man ikke folk til slikt, da? :p

Med tanke på profitt, er vel denne DLCen det mange har ventet på siden Finance and Felony. Har allerede tjent godt over en mill. på å selge varer fra lageret, og å tømme safen nå og da. (Safen er forøvrig like stor som den du kan ha på CEO-kontoret ditt, men denne har en makskapasitet på 70.000 i stedet for én million.)

 

Egentlig, er dette en perfekt DLC for alle som hater den evige grindingen, i og med at man forsåvidt kan gi f i hvordan det går med klubben, så lenge de du har ansatt, sørger for at varehuset fyller seg opp.

Greit, man må være pålogget for at varene skal komme inn, men til gjengjeld, slipper man å kjøpe/stjele supplies. I tillegg, er jo varebilen et beist når man har oppgradert den, og det virker som at alle salgene foregår på ca. samme måte.

Så langt, har jeg kun fått i oppdrag å kjøre til tre forskjellige steder for å droppe varer, eller at politiet avbryter salget, og du må kjøre et annet sted når du har ristet dem av deg. Det ser også ut til at uansett hvor mye du selger på én gang, leverer du alt på én tur, så å tjene gode penger solo, er enkelt, i forhold til, f. eks. Smuggler's Run, som var nesten umulig å tjene noe på, hvis du spiller solo.

Tips å ta med seg: Ikke la deg lure av disse "Spesialsalgene" du kan gjøre. Regnet litt på det, og du tjener kanskje et par tusenlapper ekstra, enn hva du ville gjort hvis du solgte de samme varene hver for seg. Bedre å heller vente til den totale verdien er høy, og selge alt på én gang.

Endret av MigeMaur
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det har vært litt vel lite content i den nye DLC.. Er jo kun nattklubben(Som går av seg selv) Og litt promotering av og til...

4-5 nye biler tror jeg? Toppen 8 iallefall(Hvis du tar med de 2 nye lastebilene og litt sånn... Det synes jeg er for dårlig rett og slett..

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever at spillet oppfører seg litt snodig etter oppdateringen? Har, ved et par anledninger, fått en rar feilmelding jeg aldri har sett før, etter å ha gjennomført et salg for MC-klubben:
"Transaction failed because inventory or price data is invalid. Please reboot the game to refresh the game catalog and try again."

Salget ble fullført, og jeg fikk pengene, så det virket ikke som om noe spesielt skjedde, annet enn meldingen.

 

Akkurat nå, holdt jeg på med et nytt MC-salg, og like før siste droppet med første fly, døde jeg plutselig, uten forvarsel, eller noen spesiell grunn. Da gikk flyet selvsagt rett i havet, og lasten var borte. 
Normalt sett, ville jeg antatt at det var en modder som var på ferde, men jeg var helt alene session, og fikk bare "Wasted"-skjermen, helt ut av det blå.

Noen andre som har opplevd noe lignende de siste dagene?

Lenke til kommentar

Værste opplevelsen i GTA i natt:
Mission for å levere våpen fra bunkeren, med 2 biler, til 5 steder på kartet. Feilet såklart, da jeg er 1 person.
Anyways.. Strandet på fjellet, da monstertrucken plutselig ikke fungerer lenger. Prøver en Helipickup, står bare i lufta over meg. Mechanic? Kan ikke akkurat nå.. Lengste løpeturen ever.....

Edit: For å ikke snakke om et tap på ca 300000 på å ikke levere alt....

Edit2: Poenget er vel kanskje at GTA online mangler en funksjon for å selge _deler_ av beholdningen, (singleplayer) og ikke alt på en gang... (multiplayer) ((Valgfrihet))?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Mener du med oppgaver og missions, eller bare for å kjøre rundt og gjøre ting på måfå?

 

Det er en «movie making» modus hvor du feks kan spawne som brannmann, fib, random beach dude etc:: og du kan sette regler for feks om politi vil følge deg eller om du kan gjøre akkurat hva du vil. Dette er en del av spillet, ingen mods er nødvendig .

Lenke til kommentar

Mener du med oppgaver og missions, eller bare for å kjøre rundt og gjøre ting på måfå?

 

Det er en «movie making» modus hvor du feks kan spawne som brannmann, fib, random beach dude etc:: og du kan sette regler for feks om politi vil følge deg eller om du kan gjøre akkurat hva du vil. Dette er en del av spillet, ingen mods er nødvendig .

Jeg mistenker at dette er noe slik som jeg hadde i tankene:

 

https://www.gta5-mods.com/scripts/gta-rpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...