Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye hærlig galskap som skjer i spillet. Sitter å ler å ler... Men må si jeg virkelig savner funksjonen som PS4 har med at den kontinuerlig tar opp dem siste 15 minuttene. Er så mye som jeg ville ha lagret..

Det er jo en slik funksjon i spillet, eventuelt kan du bruke shadowplay eller Gaming Evolved om du har AMD.

Lenke til kommentar

Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? ;)

 

skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S  Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/ 

 

Har spilt 2 timer nå. Begynner å bli vant til key/mouse nuh, det er sweet. Men tar litt tid å avenne seg fra PS3 kontrollen

Lenke til kommentar

Så mye hærlig galskap som skjer i spillet. Sitter å ler å ler... Men må si jeg virkelig savner funksjonen som PS4 har med at den kontinuerlig tar opp dem siste 15 minuttene. Er så mye som jeg ville ha lagret..

 

Det er en funksjon som heter action replay eller noe, som du kan skru på når du holder ned knappen for å bytte mellom characters.(venstre alt). Jeg vet ikke om den bruker mye ressurser eller ikke så jeg har ikke testet den selv enda, men er enig i at en slik funksjon er et must. Jeg har fått mang en god latter så langt av tilfeldige ting som skjer i spillet uten at jeg er involvert.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan en starter en job? Går jeg via Quick Job, eller går på steder på mappet, joiner jeg bare andre sine jobber. Da får jeg aldri invitet venner før det er fullt. Finner ingen måte å faktisk gjøre jobber med vennene mine. Og hver gang jeg laster en job og kommer tilbake til gta online er jeg utav session og må joine vennene mine igjen. Ofte må vi alle finne en ny sessions fordi de bli fulle. Forløbi bare ekstremt mye frustratsjon og loading for å prøve å spille sammen. Har også satt matchmaking til closed med det hjalp heller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?

 

Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min  :hmm:

 

Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR

 

 

Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å starte spillet som har kjøpt på steam? Jeg får beskjed om å linke spillet til steam, men problemet er at det er bare facebook, google, windows games for live, etc som er tilgjengelig. Games for windows live har jeg allerede linka, men jeg kommer ikke videre. Noen tips? Irriterer meg grønn, har restarta noen ganger, får samme beskjed.

 

Jeg virkelig VERKER for å få spilt dette her, endelig komt meg hjem også dette her, fader så kjipt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?

 

Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min  :hmm:

 

Her er problemet jeg snakka om: http://imgur.com/vaiYCtR

 

 

Har dessverre akkurat samme problemet. Prøvde på laptopen og da virket det. Har sendt mail til rockstar om problemet.

 

Det er et problem med æ ø å og andre ikke engelske tegn i Windows-brukernavn.

 

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204772198

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...