Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

I min verden finnes ikke konsoll. Slikt kan unger leke seg med.

 

Gamers play games. not systems.

 

Spoken like a true console peasant 

 

 

Haha..ok.

Eier ikke engang de nye konsollene og foretrekker å spille på pc, men er ihvertfall ikke så trangsynt at jeg ikke forstår at noen kan ha glede av konsollene også ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. 

 

Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren.

Lenke til kommentar

Om du har forhåndslastet er det heldigvis ikke store filen som skal ned. Nå står det å pakker ut her, estimert å bruke en halltime på det, lenge leve mekaniske disker :grumpy:

 

Har forhåndsnedlasta menne 300 mb på 15kb.. 

 

Glem det...

 

Gikk ned til 1.6KB

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. 

 

Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren.

 

Har du fått steam koden?

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte hos Spaceworld og skulle få spillet som en download. Jeg skal laste ned en PDF som skal fungere som en veiviser til å plotte inn produktnøkkelen i Steam.. 

 

Jeg får ikke lastet inn PDF-fila, og jeg aner hvordan jeg skal gå fram på Steam uten veiviseren.

 

Så lenge du har nøkkelen: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5414-TFBN-1352

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...