Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med søstra til dama, hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 19 år gammel gutt og er sammen med en jente på 19. Vi har vært sammen i over 1 år og vi har det kjempe fint sammen og har et bra sex liv. Hun har sin egen leilighet og jeg bor hos foreldrene mine, så vi pleier som regel å være hos henne og holde på. Hun hadde vært hjemme på besøk hos foreldrene i helgen som bor ca. 1 time unna. Med seg tilbake hadde hun med lillesøstra si på 17 som skulle være på besøk hos henne i en uke. Jeg lå i leiligheten når de kom tilbake, og vi skulle lage middag. Helt til søstra hennes fant ut at hun hadde glemt mobilen sin hjemme, og så avhengig som hu var av den så måtte hun ha den på død og liv. Dama mi måtte da kjøre tilbake og hente den hos foreldrene sine som bor 1 time unna. Søstra hennes ble ikke med fordi hun sa hun var sliten og skulle sove litt, og jeg skulle lage middag.

 

Søstra hennes er blond, søt og har en utrolig fin kropp, men jeg har aldri tenkt noe mer over på det i og med at det er søstra til dama mi. Her er greia.. Vi snakka sammen, og plutselig kom tema inn på sex, og vi snakka litt om det. Plutselig var vi helt inntil hverandre og et lite kyss ble til råklining. Jeg ble utrolig kåt og uten å tenke videre så lå vi nakne i senga begge to. Det hadde bare gått ca. 15 min siden dama mi stakk, og da hadde vi god tid på oss. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så god og pirrende sex. Til å bare være 17 år var hun utrolig flink til å ri, og også andre stillinger. Rett etter vi var ferdig så angret jeg utrolig mye. Når dama mi kom tilbake bare lata vi som ingen ting. Under hele middagen ga søstra meg diskré dirty blikk, mens jeg innerst inne bare skammet meg.

 

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Samvittigheten min dreper meg, men samtidig kan jeg ikke fortelle henne noe, for dette vil ødelegge forholdet vårt.

 



Anonymous poster hash: ccf95...7c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det er en ganske bra sjanse for at søstra hennes forteller det.

Og hvis ikke, klarer du å leve med deg selv? Det er en ting som kan gnage og gnage i lange tider på deg.

Hav tror du hun hadde likt, at du hadde sagt det til hun eller at hun hadde hørt det fra søstra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Greia er at jeg tror ikke at søstra hennes vil fortelle henne det. Hun vil ikke ødelegge for oss, og hva skal hu si liksom? Du, jeg knulla kjæresten din igår mens du var borte. Er det ikke like ille for hu om søstra hennes finner det ut ? De har jo et ganske bra søster-forhold. Derfor vurderer jeg å ikke si det for å redde forholdet..



Anonymous poster hash: ccf95...7c0
Lenke til kommentar

Uansett hva du gjør kommer dama di til å få vite dette, det er bare et spørsmål om tid og hvem som forteller henne det. Du må si det så fort som mulig og ta konsekvensene av det.

 

Nei, det er ikke like ille for søstera. Blod er tykkere en vann. Hun er forsovet også den søte lille uskyldige lillesøstera hennes som ble utnyttet av den store stygge kjæresten hennes.

Endret av Rudde
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke utnytta henne på noen måte. Hun fortsetter å klå når søstra ikke er til stedet og hun prøver seg. Jeg har vært tilbakeholden og sagt at det blir feil og at jeg ikke kan gjøre det med henne mere og at den ene gangen var den siste. Hun fortsetter å prøve likevel.

 

Men jeg vurderer å ikke si det ja. Shit happens. Hu er drit deilig, 10/10 og jeg er sikker på at alle dere ville knulla henne om dere var i samma situasjon. Det at jeg sier at vi ikke kan ha mer sex, selv om hun "insisterer" er vel et tegn på at jeg har "lært leksa" og at jeg har respekt for dama.



Anonymous poster hash: ccf95...7c0
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har ikke utnytta henne på noen måte. Hun fortsetter å klå når søstra ikke er til stedet og hun prøver seg. Jeg har vært tilbakeholden og sagt at det blir feil og at jeg ikke kan gjøre det med henne mere og at den ene gangen var den siste. Hun fortsetter å prøve likevel.

 

Men jeg vurderer å ikke si det ja. Shit happens. Hu er drit deilig, 10/10 og jeg er sikker på at alle dere ville knulla henne om dere var i samma situasjon. Det at jeg sier at vi ikke kan ha mer sex, selv om hun "insisterer" er vel et tegn på at jeg har "lært leksa" og at jeg har respekt for dama.

 

 

Anonymous poster hash: ccf95...7c0

Jeg er fullstendig klar over at du ikke nødvendigvis har utnyttet lillerøsta. Jeg bare forteller deg hvordan det kommer til å bli presentert når hun forteller det selv.

Lenke til kommentar

Å ikke si det kan på kort sikt virke som den lettvinte løsninga. Men tro du meg, slike ting har en tendens til å dukke opp til overflaten på ett eller annet tidspunkt uansett.

At du knulla søstra hennes viser henne at du har null respekt for hun. Men men dere er jo så ung alle dere som er involvert at det har sikkert ikke noe å si fra eller til.

Plutselig er du sammen med noen andre og ting blir glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du håper at forholdet skal vare og er sterkt nok er dette en god situasjon. Si det til dama de. Og om hun tilgir er det jo et vanvittig sterkt forhold som du kan bygge på. Om ikke så hadde det ikke vart så lenge uansett siden nr. 1 Hun får vite det før eller siden og om man holder det hemmlig lenge er skuffelsen og reaksjonen mye større og sterkere siden man har kommet enda lengre i forholdet og hun føler da at du har lurt henne helt siden den dagen og at alt etter det var mere fake.

Og nr 2. Det kommer til å plage deg ganske mye om du ikke sier noe, og bare gnage. Så om du vil få det ut, gjør det nå og ikke vent for lenge. + du finner sammtidig ut om foholdet deres er så sterkt at det takler en nedtur eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Vil påstå du er en drittsekk dersom du ikke forteller det til dama di, så er det også et ordtak som sier følgende: ærlighet varer lengst.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...